wie ook net aan de wachtweken begonnen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mies77, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ow wauww dat weeige gevoel had ik ook! Wanneer heb je pregnyl gespoten en wanneer mogen jullie officieel testen???

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Sammy maak me nou niet nog zenuwachtiger :p Ik heb vorige week maandag pregnyl gespoten en op woensdag dus de inseminatie gehad. Ik ben een beetje in de war over wanneer ik mag testen, twee weken na IUI, maar is dat dan nadat de spuit is gezet, of na de kunstmatige eisprong..in principe dus in ieder geval op z'n laatst volgende week woensdag..Vind het zo spannend!!!

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahaha sorry!! 2 weken na inseminatie dan! Spannend hoor nog een weekje!!!! Ik duim voor je!!

4. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    dank je lieve meiden. Jullie worden ook gauw zwanger en ik wens jullie alle geluk van de wereld. Wij allemaal hebben steun nodig in de mmm.

ben over de 30 rondes met wisselende cyclussen. Al meer fan 2 jaren bezig en een jaar in de mmm. Heb spoelingen, testen, een mislukte ivf en icsi is ons toekomst!

@koekkie, we hebben geen iui gedaan maar we moesten overslaan, mijn vriend zaadjes kunnen niet als met ivf, mijn ei niet vinden...

5. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hebben de zwangere dames al kwaaltjes? Ik heb rugpijn niet normaal, zit nu op mijn werk maar het gaat niet van harte.

6. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb alleen jeuk aan m'n buik.

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik doodmoe, misselijk en ijskoud

8. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    prettymuffin hmm ja dan heeft t geen zin heb de temperatuurmethode nooit gebruikt:( beter gewoon wachten dan. Maar jaa die gevoelige borsen dat is minder:( ik heb zelfs pijnlijke tepels:O jij ook last van? ze voelen erg gevoelig aan.

mompelientje, nou n hele weg maar jullie wens is uitgekomen gelukkig! leuk meid. wij moeten ook de moed niet opgeven.

sammyyy! ik ook hetzelfde als prettymuffin, maandag de pregnyl en woensdag de IUI. echt toevallig eigenlijk.

ohh jaa prettymuffin hoelaat had je de IUI woensdag?

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Spannend Koekie!!!! wanneer ga je testen?

10. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    Ik ga volgende week woensdag testen:D dan is het precies 2 weken na de IUI. dan moet er wel IETS zijn gebeurd toch!? hoelang na de IUI zou het eitje bevrucjht kunnen worden en innestelen:$ ladies?

11. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Hier ook aan de slopende wachtweken! Ik zit nu op dag 6 van terugplaatsing...Totaal geen symptomen:(

Wachten het ongeduldig af..

12. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wanneer vindt er na de terugplaatsing de innestelling plaats?

13. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    @koekkie hou je het nog vol? :p

@gezegend spannend! Moet je dan ook hormonen spuiten? Of is het terug plaatsing en verder geen medicijnen? Geen idee hoe dat werkt..

Hier was de temp vanmorgen weer laag en beginnen de symptonen steeds meer weg te ebben. Ben er bang voor :(

14. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee verder geen spuitjes meer heeerlijk!

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik had op dag 6 na terugplaatsing heel licht positieve test op dag 7 had ik een vroege test gedaan die was donkerder op dag 8 was tie zo

16. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Gezegend het ligt eraan hoe oud de embryo al is bij tp.

17. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Net getetst, kon het toch niet laten. Spierwit. Opzich positief want dan is in ieder geval de HCG van de pregnyl uit m'n lichaam. Maar of het nou nog positief gaat worden..ik betwijfel het.
    Zit nu op dag 8 na IUI en dag 10 na pregnyl spuit.
    Kan ik nog hopen denken jullie?

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja tuurlijk je ben verschrikkelijk vroeg! En dan moet je zowieso met ochtend urine testen! Vorige x had ik pas op dag 9 na icsi positieve test super licht! En bij iui mag je pas later testen toch?? Ik
    Zou nog wel hoop hebben

19. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    zoo Gefeliciteerd! Maar had je bepaalde symptomen? Dan ga ik morgen ook ff een testje wagen...Mag pas volgende week vrijdag testen....

20. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat bedoel je precies met hoe oud?

Deel Deze Pagina