Na Iui kun je echt niet nu al positief testen hoor! Als het eitje bevrucht is zal die zich nu misschien net ingenesteld hebben. Gezegend: je hebt de dag van punctie dan word het eitje ook bevrucht dan na een paar dagen heb je terug plaatsing bij mij was een verse embryo 3 dagen oud en een cryo 5 dagen oud. Met de 5 dagen oude cryo 8 dagen na tp hier positief getest dat zou dus ook gelijk zijn aan mijn nod
Sammy en Abi, thans voor de geruststellende woorden ik wil zo graag een keer een tweede lijntje zien, maar daar had ik dus wat eerder voor moeten testen m'n hoop gaat op het moment echt op en neer, ene dag ben ik vol goede moed en dan weet ik opeens weer honderd procent zeker dat het niet raak is. Heel vervelend. Maar ik ga nu geduld hebben tot op z'n vroegst dinsdag!
Jeetje meiden wat is er een hoop gebeurd hier. Angela, hoe is het gegaan vandaag? Op naar een knaltest. Mompelientje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! PrettyMuffin, spannend hoor. Maar laat je hoop niet vervliegen door nu een negatieve test. Je bent nog wat vroeg! Ik duim voor je. Hier weinig nieuws. Npg steeds druk met de verbouwing, heerlijk aan het genieten van het lekkere weer, en hopen dat we snel een mooie embryo teruggeplaatst krijgen.
prettymuffin, ik probeer het vol te houden ( wat je proberen noemt). wat jij zegt heb ik ook ene keer heb ik zoveel hoop en dan weer het tegenovergestelde. ach heb je n testje gehaald nog een beetje aan de vroege kant. weest niet teleurgesteld er staat nog niks vast. we gaan gewoon samen volhouden tot volgende week! en dat gaat ons lukken meid hier verder minder menstruatieklachten heel licht. maar me borsten blijven super gevoel konen we maar zien wat er daar beneden gebeurt he hihii. succes met wachten. ik ga lekker pitten nu heerlijk morgen n dagje vrij! xxx
Testje wagen? heb me zelf beloofd om tot de testdag te wachten.....................Maar hou het niet meer vol haha..
Haha gezegend ik snap je helemaal! Dit is een verse tp geweest toch? Je zou kunnen testen maar dan niet raar opkijken als het negatief is. Dat zou dan echt nog wel positief kunnen worden. Ik zou nog 2 dagen wachten. Moeilijk he meiden het wachten de hoop, de onzekerheid... Verschrikkelijk.
Ik heb vorige week dinsdag de punctie gehad en vrijdag de tergplaatsing..nie vers dan denkik toch? Verschrikkelijk die wachtweken...ik mag 14juni testen dus 14 dagen na tp.
Ja dat is vers, heb je ook nog embryo's die ingevroren konden worden? Dag van punctie is laat maar zeggen je eisprong dus 14 dagen daarna zou je ongesteld kunnen worden en je embryo was vrijdag 3 dagen oud. Ja het wachten is het ergst van alles he
Heeyy meiden, Gefeliciteerd aan de zwangere meiden Hier is de Iui goed gegaan, alleen is dit wel de laatste Iui, we gaan over op IVF. T zaad, de kwaliteit is te zwak!! Helaas. Dus ik vond t wel een domper, hij zij dat na m'n behandeling. M'n hoop trok die gelijk omlaag de grond in!! Hoe is t met de meiden?
He. Voor de meiden die zwanger zijn.. Gefeliciteerd!! Wat fijn zeg eindelijk 2 streepjes op en test!! Hier vandaag ong. Geworden.. Op na poging 2. Hebben mensen hier een samenlevingtest Gehad voordat ze begonnen aan iui? Met mijn en me man is namelijk alles goed. En ik ben dat i 16 was door de pil heen zwanger Geweest van een ex. ( arbortus gehad) Daardoor twijfel ik nu of ik ooit met deze man een kind kan krijgen.. Omdat ik met me ex zo zwanger was. Jaa stomme vergelijking maar toch.. Weten jullie hoe het met vergoedingen zit? Krijg je van alle behandelingen 3 vergoed of is het gewoon 3 behandelingen en klaar? Sorry voor zoveel vragen. Gr. Daanie
Angela wat balen zeg! Snap dat de hoop voor deze poging nu weg is... Heel veel sterkte meis! Daanie iui word onbeperkt vergoed mits de artsen denken dat het nog nut heeft om daarmee door te gaan. IVF/icsi zijn maar 3 pogingen
Taatje, ik hoop met je mee! Koekkie, ik mag van vriendlief pas volgend weekend testen. Dat ga ik zo niet volhouden! Hoe is het daar? Ik heb sinds gisteravond echt weer meer last. Hele tijd een drukkend gevoel rond m' blaas en buikpijn. En kleine steekjes in m'n vagina, maar dat is echt heel af en toe. Ook komt de gevoeligheid in m'n borsten weer terug. Spannend! Jij nog steeds dezelfde symptomen? Gezegend, nog vol kunnen houden om niet te testen? Spannend hoor! Ik ben keihard voor je aan het duimen Angelaa, Wat een domper inderdaad Ik snap dat je hoop daardoor flink vervliegt. Maar, het kan alsnog gewoon raak zijn, dus we duimen lekker voor je door! Hoe sta je tegenover de IVF? Daanie, Wat balen meid Dikke knuffel voor jou! Wij hebben geen samenlevingstest gehad en daar baal ik nog steeds van, maar ja. IUI is in principe altijd vergoed, de 3 pogingen slaan op IVF/ICSI. Hier dus weer flink veel symptomen sinds gisteren/vanochtend. Heb continue buikpijn in m'n onderbuik. Daarnaast de hele tijd het gevoel dat ik te lang heb gewacht met naar de wc gaan. Het gevoel kennen jullie vast wel van de overvolle blaas. Daarnaast zijn m'n borsten weer gevoeliger aan het worden en had ik vanmorgen een hoge temperatuur. Nadeel is dat ik veel te laat heb getempt en dus niet weet hoe hoog hij was geweest als ik op de normale tijd had gemeten. Morgenochtend dus even afwachten, dan moet ik vroeg op
dit zijn precies de syptomen die ik had in de 3e week. In de 4e week gaat dit plotsklaps verdwijnen toen wist ik het! prettymuffin, ik hoop dat je zwanger bent! Want je kwalen klinken bekend in m'n oren. Positief blijven schat!
Ik was ons even kwijt Mompelientje, dankjewel voor je bemoedigende woorden, heel fijn! Heb er vandaag weer even goed vertrouwen in Nou maar weer volhouden!
Dames, Ik heb gister toch een testje gedaan...een heeeeeeeeeeeeeeeeeele maar dan ook een heleeeeee licht streepje kwam tevoorschijn......Zit op dag 10 van tp...
Heeyyy meiden, Jaa zeker een domper Marja idd t kan alsnog. @prettymuffin, het is een beetje dubbel hoe ik er tegen over sta, Tuurlijk ik wil er alles aan doen, maar mijn pijngrens is ook erggg laag, daarom zie ik er tegen op, bang voor pijn. Hoe is het verder hier?
Gezegend spannend!! Mag ik je al feliciteren? Ik ga vandaag ongesteld worden. Temperatuur is omlaag geknald en alle symptonen zijn weg. Net ziekenhuis gebeld en moet woensdag dus weer beginnen met spuiten en heb vrijdag de eerste echo. Dus dat dus. Ik ga nu even in een hoekje huilen..