wie ook net aan de wachtweken begonnen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mies77, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    ach prettymuffin:( jammer meid maar blijf positief! hopelijk is de 2e IUI geslaagd. blijven doorgaan meid! We hebben 1 doel en dat is waarvoor we dit doen. komt goed! huilen is niiet nodig schat. er staat je weer een nieuwe kans te wachten. ben je vandaag ongesteld geworden? is dat niet een beetje vroeg dan?

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Sterkte Muffin!

Hoe gaat het met jou Koekie?

3. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    Ja t gaat oke Sammy, weet alleen niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ene keer denk ik er is nog hoop dan valt t weer weg:( heb af en toe menstruarieklachten en dan vooral bij me onderbuik in me zijn:( en nog steeds erg gevoelige en zware borsten:( mag woensdag testen. Dus ik moet nog even wachten. Xx

4. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    :(hier ook menstruatie doorgebroken helaas. alle hoop is wel teleurstellingen komen weer naar boven:(WHY. had er zo op gehoopt. op naar de 2e poging. zo ff ziekenhuis bellen om weer op te starten.

xxx

5. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    @koekkie balen meid :( Gedverderrie :( Wanneer heb je je eerste afspraak weer in het ziekenhuis?

@hier nog steeds geen bloed en m'n temp is weer omhoog geknald. Kwaaltjes zijn ook weer terug dus ik hoop nu keihard op een late innesteling. NOD was gisteren, dus in principe ben ik nu overtijd..Zo raar, was er gisteren echt heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, dacht m'n lichaam eindelijk te kennen..Hier nog even in de afwacht modus dus!

6. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    ik moet donderdag naar t ziekenhuis voor de 1e echo weer.
    ohhh ik begreep dat je ongesteld was geworden meid:O, er is nog hoop! niet opgeven. wanneer ga je testen?
    voel me kut:(! ik doe nog 1 poging en dan ga ik er even tussenuit. we gaan in augustus op vakantie dus dan even lekker geen IUI aan me hoofd.

xx

7. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    nog even een vraagje was benieuwd hoe oud de ladies hier zijn? schoot me net binnen. muffin hoe oud ben je?

8. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou nadat ik op dag 9 van tp een hele lichte positieve test had...vandaag weer een negatief spierwit wasie:( ik laatet en wacht tot de officele testdag as vrijdag.

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Muffin, sterkte meid. Op naar de volgende poging..

Gezegend, pff spannend zeg. Wat kan je lichaam je toch vreselijk voor de gek houden. Succes met wachten.

Ik ben zaterdag klaar met de pil. Eindelijk weer actie!!

10. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe zit het eigenlijk dames, stel dat het dit x niet raak is...Moet ik dan weer beginnen met prikken enzo? of plannen ze gelijk een datum voor een 2e terugplaatsing?

11. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    koekkie, ik dacht ook echt dat ik ongesteld zou worden, vandaar dat ik het zo had geschreven. Normaal als m'n temp zo diep duikt kan ik dezelfde dag m'n menstruatie verwachten. Behalve deze keer dus..loop nu elk kwartier naar de wc :p Slim om even ertussenuit te gaan na de volgende poging :) Mag je nog gewoon een poging doen? Wij hebben winterstop, dus ik zou het nog net redden als ik maandag ongesteld was geworden.. Ik ben 26, jij?

gezegend, he balen :( Heb je pregnyl moeten spuiten? Hopen dat ie weer positief gaat worden komende paar dagen, geen bloed is goed!

taatje, je begrijpt het verkeerd, ben uiteindelijk dus niet ongesteld geworden en zit nog steeds in spanning ;)

Weet iemand hoe snel ik positief zou kunnen testen als gisteren de innesteling is geweest?

12. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    muffin jaaa ik begrijp t hoor elke keer naar de wc gaan! ik zou ook nie eens kunnen wachten met testen hoor. jep ik kon gewoon weer direct starten en bij ons in het ziekenhuis loopt t gewoon door er is geen stop gelukkig, tenzij je dat zelf wilt. Ik hoop dat de volgende poging de laatste zal zijn! Heb erg last van mijn menstruatie nu. Ik ben 25. Nou laat het me weten ben beniewd muffin!

13. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jah heb ik gebruikt maar al weer 17 dagen geleden..5000e. Maar goed die bolletjes houden menstruatie ook tegen he...we zullen het zien.

14. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Koekkie, wat fijn dat je gewoon gelijk verder kan! Ik ga keihard voor je duimen volgende ronde :D En ik hou je op de hoogte ;) Denk dat ik morgenochtend ga testen als m'n temp dan nog hoog is. Het voelt goed, heb ook gevoelige borsten, dat heb ik normaal nooit. Dat is altijd weg zodra ik ongesteld moet worden..

Gezegend, ik ben niet bekend met de bolletjes, wat doen die precies behalve de menstruatie tegenhouden? Ik duim gewoon verder voor je :)

15. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje pretty ik zal ook voor jouw duimen!

Die bolletjes stimuleren de eitjes bij het nestellen.

16. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Gezegend ik snap het :) ik vind dat die twee streepjes er gewoon gaan komen!

Hier is de temp nog verder gestegen, dus ga zo testen. Terug met meer nieuws in een uurtje...

17. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    dankje pretty! ik hoop dat er twee streepjes komen meid!
    laat het ons weten.
    xx

18. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    niks noppes nada..ben nu even boos :p
    kom straks wat uitgebreider vertellen

19. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ongesteld:( net ff uitgejankt..nu gaan we verder op naar de 2e ronde..

Moet ik de zh op de hoogte brengen? Moet ik as vrijdag zoiezo bloedafneme? Heeft toch geen zin meer?

Hoe nu verder allemaal? Moet ik weer beginnen prikken enzo?

20. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hoiii!!

Alle zwangeren gefeliciteerd!!
    Alle doorzwoegers succes!!

Ik heb ergens bij aanvang van dit topic gereageerd omdat ik op de wachtbank zat na IUI 1. Netjes 14 dagen er na ongi geworden. Nu net de 2e IUI gehad, welliswaar met iets betere zwemmers.
    Dusss afwachten weer, en vooral me proberen te beheersen weer 14 dagen te wachten voor ik met testen in de weer ga. ;):) Daarna zomervakantie... Zwanger in het meest gunstige geval (postief denken!):D

Deel Deze Pagina