wie ook net aan de wachtweken begonnen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mies77, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Hi Tamara, vandaag dan tp? Spannend! Laat weten hoe het gegaan is? 5 toppers is mooi! Daar zit vast wel wat tussen! Had er ook 5. de verse tp is mislukt, en nu zit er al 3 dagen een cryootje in mijn buik ;)
    Toi toi:)

2. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Dankje meiden!!!!
    Mies ik heb echt geen idee hoeveel cellen mijn cryo had dat zeggen ze bij ons niet en om eerlijk te zijn ik vraag er ook niet naar. Ik heb wel gelezen dat een dag 5 embryo meer kans heeft op innestelen.
    En ja ook de cryotjes kunnen het dus goed doen!
    Ik kan het nog haast niet bevatten haha.

Ik duim heel hard voor een goede uitkomst voor jullie!!

En coccie voor jou gemoedstoestand mijn test van 3 dagen terug was witter dan wit dus het kan alle kanten op!

Xx

3. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Sammy jij hebt er ook al een hele marathon opzitten:(Jij bent een dappere doorzetter en je geduld zal beloond worden! 6 cryo's dat is een superscore en daar zit vast wat tussen! Deel je met ons hoe je echo was? TOI TOI :)

4. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wauw Abi, van harte gefeliciteerd! Wat gaaf... Geniet ervan.

Mies, bedankt, heb er een heel goed gevoel over. Moet vanmiddag om 14.00 uur. Spannend vind ik het wel..
    Voor jou is het dus ook spannend, hoop dat je een plakkerd hebt. Zou geweldig zijn. Succes met wachten, dat lijkt me het moeilijkst. Wanneer is jou testdag?

5. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Dankjeee :)
    Spannend hoor Tamara veel succes vandaag!!
    Is toch bijzonder om te zien hoe dat kleine stipje in je baarmoeder komt!

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    succes taatje, rustig aan.
    hoop dat het een plakker wordt.

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaa het gaat allemaal niet gemakkelijk helaas :( Ik hoop ook dat er wat tussen zit.. Bij de 2e ICSI had ik 8 cryo's en zijn er maar 4 goed ontdooid.. Maar goed k ga er gewoon vanuit dat er 2 goed ontdooien en dat daar 1 of misschien wel 2 mooie wondertjes uitkomen;) Ik heb morgen om 10 voor 12 de echo, daarna laat ik het wel weten hihi..

Tamara succes vanmiddag!!!

Angela, zie dat we dezelfde leeftijd hebben.. Ben je al lang bezig??

Abi heb je al gebeld ??? weet je al wanneer je een echo gaat hebben>?? Spanennd!!

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @sammy, spannend meis, hoop ook dat er een of 2 zitten die blijven plakken.

ik ben nu bijna 2 jaar bezig, en sinds november vorig jaar bij de gyn. jij?

9. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Nee nog niet gebeld haha ik wacht nog even tot vrijdag want ik ben bang dat ze anders gaan zeuren dat ik te vroeg gestest heb :p
    Succes morgen sammy

Xx

10. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Lieve Abi, wat voel jij zoal? Ben je misselijk? Krampjes? Steekjes? Of voel je niets? Voel je enig verschil met ongi-klachten?

Ik voel me heel apart vandaag... Beetje misselijk, wat maagzuur in de keel, lichte krampen en hele lichte steekjes, en me temp is dus 37.1. Vandaag is het 3 dagen na tp. Kán dit zo vroeg of neemt mijn lijf me in de maling? :(

meiden ik kijk uit naar jullie tp/echo nieuws xox

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ik heb net de tp gehad. Hele mooie embryo. Heel apart gevoel. We hebben het embryo gezien en een foto van gemaakt. Ga nu lekker eten met mijn man en hopen dat het een plakkert is.

12. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hoiiii mies,
    Ik heb wat steekjes/trekkerig gevoel bij baarmoeder af en toe. Af en toe een klein rugpijntje. Normaal met ongie alleen rugpijn en niks in de buik.
    Verder niet echt misselijk, wel hoofdpijn en borsten zijn wat opgezet maar niet pijnlijk verder. Mijn haar is alweer lekker vettig bah.

Verder weet ik niet of het zo snel kan dat je wat voelt nu al. Het zou best kunnen ik hen zat verhalen gelezen van meiden die gelijk na innesteling wat gingen voelen. En je temp ja dat zou zomaar innestelingsdip kunnen zijn. Dat gaat natuurlijk vrij snel bij een morula. Ik zou zeggen houd de moed erin!

Tamara wat fijn dat het goed is gegaan heel veel succes deze weken!!

13. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier afgelopen zaterdag ochtend de 1e tp gehad van onze 1e IVF poging :) Een cryootje in de vriezer.
    Dus nu de 5e dag, jeetje wat duurt wachten lang he! :p

14. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Spannend hoor nik ook de eerste tp! Wachten duurt zeker lang! Dat is soort nog het ergste van het hele traject
    Jij ook nog veel succes!! Je eerste week wachten zit er bijna op!!

15. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Vandaag IUI nummer 5 gehad, dus voor mij zijn die vreselijke wachtweken ook aangebroken.. Hopelijk gaat het dit keer wel lukken, we zullen het zien.

@Abi ik lees dat een positieve test hebt! Juppie gefeliciteerd!!

@andere dames succes met wachten!

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Thnx ik hoop et ook.. We zijn maart 2009 gestopt met de pil en nov 2010 naar de huisarts gegaan en dec met Icsi begonnen dus helaas al bijna 2,5 jaar in de mmm, 2 miskramen verder en nog met lege handen... Hoop dat et bij jullie allemaal wat sneller gaat hoor!!

17. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hoi Mika dankjewel! spannend weer voor jou, jij hebt ook al aardig wat achter de rug zeg als ik je onderschrift zo lees.

Succes deze weken, hopelijk deze x met een positief resultaat

18. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Jee Taatje, spannend!Hopelijk blijft ie lekker knus zitten! Liefst nog 9 maandjes! post jij ook of je wat voelt in deze onwijs gezellig wachtweken?

Nik, wij lopen ongeveer gelijk! Mijn tp was een dagje later, zondag.
    Hoe voel jij je? Vandaag dus dag 3 hier. Ik voel me wel apart: heb het warm, lichte steken op dag 2, nog pijnlijkere steken vandaag op dag 3, bruin-rose-gelige afscheiding, ongi-gevoel, licht misselijk, verder gevoelloze borsten en helemaal niets te merken aan tepels of zo. Ik weet uit ervaring dat die kwaaltjes zomaar plots kunnen verdwijnen, en dat het ongi-monster plots weer kan opduiken, dus ik probeer wel realistisch te blijven... Maar hoop doet leven ;) Jij kwaaltjes?

Abi, ik hoop dat je hcg waarde de pan uit swingt meid! Nog 2 daagjes dan voor je bloedname?:)

19. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Angela, ga jij dan je 2de ww in? En voel je je anders? Heb je vandaag ook nog steekjes gevoeld?
    Je bent al in de helft! nog even en d-day! :)

20. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Mies, jaa ga me 2e wachtweek in ;)
    Nou mn borsten doen nog steeds zeer.
    Kreeg gister pijnlijke/trekkende steken. Maar die waren echt heeel vreemd.
    Duurde 5min. Soms even in elkaar gedoken om de pijn niet te voelen en toen ik een kind optilde nog steeds. Daarna was t weg. Dus weet niet wat t was.

En nu lig in bed en voel ik rechts steekjes meer niet.

Pff en k.kan echt niet wachten meer ook.
    Wil t zo graag weten of ik een ronde verder ben weer of niet.
    Of dat t toch een keer raak mag zijnn

Deel Deze Pagina