wie ook net aan de wachtweken begonnen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mies77, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    Hallo ladies!

hier lekker aan het menstrueren:( getsie! hoop dat t snel voorbij is. Morgen de 1e echo en dan waarschijnlijk weer beginnen met de puregon spuiten.it al starts over again. Maar goed weer een kans.

Coccie, goed van je dat je positief blijft. zo hoort dat. Hoe was je 2e IUI gegaan?en hoeveel eitjes waren er en hoe groot:D beter dan de 1e zei je? succes meid!

pretty? we hebben niks meer van je vernomen meid gaat alles wel goed?

xx

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hooow meiden neee toch :( allemaal ongi? Wel positief blijven en op naar de volgende poging meiden! Heel veel succes!! Ik ben trouwens 24

3. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Gezegend, he verdorie :( Wat klote zeg :( Lekker ff uitjanken inderdaad en dan vol goede moed op naar de volgende ronde! Dikke knuffel voor jou! Hoe het nu verder gaat weet ik niet, anders ziekenhuis even bellen?

Coccie, Wat fijn dat je nu betere zwemmers hebt! Ik ga alvast voor je duimen!!

Koekkie hoop ook dat het snel voorbij is, het is niet eerlijk :( Hopen dat ronde 2 jouw ronde wordt!

Sammy Alleen ik nog niet, dus je mag voor mij nog even blijven duimen ;)

Hier dus nog gene bloed. Gaat er vandaag ook niet mee rkomen, daar is mn temp te hoog voor. Test was vanmorgen echt nog spierwit, maar heb er nog steeds wel goede hoop op. Vrijdag weer testen en als die weer negatief is mag ik een bloedonderzoek laten doen. Dus vrijdag weet ik sowieso meer. Net dus een stapel testen gekocht, dan kan ik testen tot ik tevreden ben :p Ik heb trouwens alle kwaaltjes weer terug die ik ook had na het spuiten van de pregnyl..wat volgens mij best een goed teken is. Kom maar op met die HCG! Als ik uiteindelijk toch ongesteld wordt ga ik wel even heel boos op mn lichaam zijn dat ik me zo kut heb mogen voelen de afgelopen dagen :p Ik hou jullie op de hoogte!

4. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    sammy oke dan zijn jij, ik en pretty ongeveer van dezelfde leeftijd, wat toevallig! we zijn nog jong! dus t gaat allemaal goed komen. Hoe voel jij je nu tijdens je zwangerschap? Besef je t allemaal n beetje? lijkt me echt raar als je er zolang op wacht, dan duurt het denk ik wel ff voordat je t beseft dat t ECHT is. geniet er in ieder geval lekker van!

Pretty!! nou gelukkig nog geen bloed hopen dat het zo blijft meid! ik ga voor je duimenn! idd niet de hoop opgeven hoor. Hopelijk zal je lichaam je niet teleurstellen!

xx

5. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ik ben kennelijk niet voldoende gefocust tijdens die echo's... Maar of dat nu zo slecht is? ;)
    Ze meten altijd de grootste folikel... en ik weet nieteens hoe groot ie was, enige wat ik hoor is: 'da's un sjunne!' En 'vanavond mag je pregnyl zetten'. Da's voor mij voldoende info :D

Volgens mij zat er nog eentje van noemenswaardig formaat naast. Maar die wordt niet gemeten.

De zwemmers waren vorige keer 2.5 en nu 3 dus ook da's beter.

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Net een puntje bloed gezien bij afvegen..hoop zo dat het niks is :(

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Gezegend, bah meid. Sterkte!! Geef het een plaatsje en huil maar lekker.

Pretty, ik hoop dat het niets is. Duim duim..

Ik ben 28 dus ook nog jonkie...

8. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    He meiden, hier is het keihard doorgebroken. Voel me echt beroerd. Heb keihard liggen huilen vanmorgen en zit nu met gigantische buikpijn op werk :( Gelukkig mogen we nog een poging doen voor de zomerstop, zaterdag dus weer starten met spuiten..

9. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen pretty voel met je mee..op naar de volgende ronde! Welke behandeling volg je? Icsi?

10. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    pretty wees niet getreurd ik heb ook echt keihard zitten huilen. Hopelijk is het dit keer raak bij ons. ik heb vandaag de uitgangsecho gehad en vanaf vandaag ga ik starten met spuiten maar dan iets meer 58. de vorige keer had ik 50 en had ik 1 grote eiblaas. hopelijk zijn het er dit keer twee dat vergroot de kans.
    positief blijven denken ladies! we worden hopelijk snel zwanger!
    xx

11. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Waarom krijg jij eigenlijk een uitgangsecho? Ik krijg deze alleen als het bloeden morgen alweer veel minder is. Zit namelijk nog steeds met die hoge temperatuur in mn hoofd..
    Maar als het bloeden morgen gewoon net zo erg is start ik zaterdag gewoon weer fijn met spuiten. Kan niet wachten *kuch*

Het ergste is nog wel dat ik zometeen thuis een pakket met testen binnen krijg..:(

12. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    dat krijg ik elke maand op de 3e dag van mijn menstruatie moet ik altijd eerst voor een echo daarheen er wordt dan gekeken of alles er goed uit ziet, bijv baarmoederslijmvies en of er geen bijzonderheden zijn.nou gelukkig was t slijmvlies mooi dun. en kon ik gelijk starten vanaf vandaag met spuiten! volgende week donderdag weer een echo en kijken of er al dan duidelijke groei is!!

zijn ze er bij jou niet zeker of dit je menstruatie is dan:( wat een onzekerheid zeg. idd als je weer snel kunt starten is ook weer een opluchting. op naar de volgende kans.

13. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Heeyyyy meiden,

Jammer dat de monsters er weer zijn :(
    Zo stom.

Meiden di net weer begonnen zijn of net een tp of iets gehad hebben succes met de wachtweken.

Ik zit ook in de wachtweken, nog een week, k ben zo druk dat k er niet eens mee bezig ben, overigens durf ik ook niet meer te hopen, de kans was zo klein werd me na de behandeling verteld, dat ik er niet eens aan denk dat er Miss nog een kans is. :(

14. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Meiden, die weer ongi zijn geworden, heel veel sterkte. Bah!!

Ik was heel erg ongesteld na de ivf.. Heeft ook lang geduurt.

Hebben jullie geen cryo`s omdat jullie meteen weer met spuiten beginnen? Of was dit cryo tp?

15. twinkletoes

14 jul 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden
    Ik zit in me eerste wacht week
    7 juni tp gehad van een cryo 10 cellig
    Voel van alles vooral die ongie achtige krampen weet niet wat kin er van moet denken
    Moet me gewoon inhouden om niet te gaan testen

Wie had ook ongie achtige krampen en had toch een positieve test
    Ik weet ieder lichaam is anders maar ben er wel benieuwd naar

16. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL

Moet zeggen heb van alles gevoeld..van misselijkheid tot buikkrampen heb zelf op dag 9 van tp heel licht positief getest;) en sinds gister dik ongesteld! zo zie je maar..:) maar zoals je zegt elke lichaam is anders. bij andere heeft dit geleidt tot een zwangerschap;)

17. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36

Ik had zere borsten, misselijk, moe... En na 10 dagen werd ik zwaar ongi.

Geef de moed niet op, ieder lichaam is anders..

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ook ik zit braaf op het wachtbankje. Sinds vorige week zaterdag, op de derde dag na de punctie een 8 cellig topembryo terug gekregen. Ik voelde in het begin menstruatiekramp, nu af en toe gekke vage steekjes. Verder erg moe, blauwe aderen over mijn borsten die pijn doen als je eraan zit.. maar ik wijt dit gewoon aan de utrogestan.
    Helaas weet ik gewoon helemaal niets en moet ik wachten, een luikje in mijn buik zou op dit moment welkom zijn :D
    Volgende week vrijdag bloed laten prikken.

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Poppetje, spannend zeg! Hou je het vol op het bankje? Hoop dat het allemaal goede symptomen zijn. Succes meid!!

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Taatje, dank je! Tot zover gaat het nog. Wil natuurlijk weten of het goed zit maar nu testen heeft gewoon geen zin.. Wel gek want van te voren dacht ik dat ik eerder zou testen, lastiger vind ik dat als deze niet blijft zitten, we een ronde moeten overslaan voor de cryo. Maar blijf hopen dat die niet nodig zijn.

Deel Deze Pagina