wie ook net aan de wachtweken begonnen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mies77, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    De eerste week gaat nog wel, vond ik. Ik ga voor je duimen meid..
    Ik zit ook in de wachtmaand voor cryo tp.

Heel veel succes!!

2. twinkletoes

14 jul 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn eerste ww zit erop hoop zo dat de duiveltjes weg blijven
    Al vanaf dag 3 na tp ongie krampen maar niks te zien gelukkig hoop dat ik vrijdag een positieve test in handen heb !

En dames die ook in de ww zitten zal voor jullie duimen op een goede afloop

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Twinkletoes, wanneer heb jij je punctie en tp gehad? Die eerste week ging wel hè, duimen samen op een positieve test vrijdag.

4. twinkletoes

14 jul 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi poppetje77
    Ik heb de punctie vorig jaar november gehad de verse tp was mislukt en er waren 5 embryo's ingevroren dus dit was de eerste tp van de 5
    Ik heb op 07-06 de tp van een 10 cellige cryo gehad in eigen cyclus zonder hormonen enzo en die eerste week is echt killing voor mij kroop tie voorbij ik ga met je mee duimen dat we allebei een positieve test hebben vrijdag

5. twinkletoes

14 jul 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames even een vraagje zit nu op dag 11 na tp cryo eigen cyclus
    De ongie krampen zijn weg maar heb nu onwijs pijn in me linker lies
    Alsof er iets beknelt zit
    Wie weet wat dat kan zijn ?

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Sorry, ik heb geen idee.
    Je gaat echt van alles voelen, zo stom.

Ik ook, donderdag is t 2 weken geleden, heb vandaag alleen maar last van m'n buik gehad. Van een serieus wc bezoek tot steken in m'n buik. Zo vreemd, en dat waarschijnlijk om niks. Dus zal wel weer genept zijn!

Hoe is het met de rest?

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Twinkletoes, heb je tussendoor helemaal geen cryo terug gehad? Zo nee, waarom niet, want november is echt wel een tijd geleden..

Angelaa88, voor jou spannend, jij mag donderdag testen?! Test je ook je bloed of alleen je urine? De puregon zorgt sowieso voor vage klachten.. Heb jij dat niet, bang om ongesteld te worden?! Omdat je ook dichter bij de testdatum komt..

Angst om naar de wc te gaan.. bang voor menstruatie! Klachten afgenomen, alleen nog blauwe aderen op mijn borsten, heel erg moe en die vage dromen blijven. Buikpijn weg, althans licht vaag gek aanwezig. Alleen als ik plas heb ik steken in mijn buik..
    Twinkletoes kunnen we niet slapen tot vrijdag?!

8. twinkletoes

14 jul 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi poppetje 77
    Ja we hebben een pauze ingelast ivm met een vervelend periode me vriend ze oma die werd ernstig ziek en daar hebben we voor gezorgt
    Die is eind januari ook overleden dus daarom ook nu pas de eerste tp
    Vervelend hè al die kwaaltjes zo voel je van alles en zo weer niets
    Kon dat maar hè slapen tot vrijdag :D

9. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    Haai meiden,

ik duim voor jullie, hopelijk een mooi positief resultaat!
    hier nog bezig met de puregon spuiten, het gaat alleen zo moeizaam dames. het is heel raar, maar sinds twee dagen klap ik gewoon dicht als ik mezelf wil spuiten en durf ik het gewoon niet meer:( t lijkt wel of ik er nu pas bij stil sta. ik vind het echt vervelend iets nu. het ging eerst zo snel en nu doe ik er zo lang over en uiteindelijk prik ik mezelf wel gewoon, maat het idee maakt me op een een of ander manier bang. heeft iemand dit ook wel eens gehad. voorheen verliep t goed. maar goed nog alleen vandaag en morgen spuiten hoop ik!. donderdag weer een echo. ik hoop dat er dan genoeg groei is:(

pretty hoe is t met jou meid? alweer begonnen met de puregon?
    xx

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    koekkie, je kunt het.. ik ben ook bang voor naalden maar proberen je verstand op nul te zetten. Ik denk niet, doe het gewoon direct. Hoe langer je denkt, hoe enger je het vindt!!!
    Spannend hè of alles groeit en bloeit!

11. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    Jaa het is zeker spannend ik voel het ook in mijn buik dus er gebeurt wel IETS. maar goed je hebt wel gelijk hoor want als je er langer mee wacht wordt het alleen maar enger. Ik blijf dan echt naar die naald staren en dan denk ik wat doe ik mezelf aan:( maar goed het moet gewoon gebeuren.

Hoe is t daar bij jou ook zo spannend allemaal:( stom he t wachten:(

xx

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Was zo zeker dat het goed zat, vrijdag bloedtest doen en sinds gisteren ineens bang om te plassen, bang dat ik bloed zie en ongesteld word.. Wil slapen t/m donderdag.. kon het maar. Zelfs op mijn werk echt heel erg kribbig!

13. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    aaah jaa ik geloof je best hoor. vreselijk t wachten. blijf hopen op iets positefs. alles kan nog.Wat voor behanding doe je eigenlijk precies:$. Ik weet alleen eigenlijk veel over IUI

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    ICSI.. er is er zaterdag 8-6 1 terug geplaatst.. dus nu vrijdag mag ik bloed prikken..

15. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    spannend zeg! nou suc6 ermee. :D
    hoe is t verder met de rest hier?

16. twinkletoes

14 jul 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou helaas zitten de wachtweken voor mij erop de duiveltjes hebben doorgezet :( op naar de volgende ronde

17. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Shit Twinkle.... Alvast succes voor de volgende ronde!

Ik zit op dag 8 na IUI en heb effe een enorme dwang naar testen... Maar ik denk dat ik het maar moet laten! Of niet? AAAH!! Hihi! Ik kan niet door met een volgende ronde ivm zomervakantie (zooo gewenst!) En dan zal het me benieuwen of ik weer blind mag beginnen daarna. (ik menstrueer niet spontaan)

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Twinkletoes een dikke knuf voor jou!!!

Hier vanochtend bij de utro na het plassen een paar bruine mini sliertjes gezien en daarna niets meer.. Weet niet wat ik moet verwachten nu :(

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Spierwitte test.. Manlief hoopt dat het bloed anders uit wijst maar ben bang van niet

20. twinkletoes

14 jul 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL

En poppetje77 ??
    Weet je al iets van de bloeduitslag ???
    Ben benieuwd

Deel Deze Pagina