@Tamara, bedankt voor compliment. Mijn vogeltje heet Mika, dus zodoende. Het is een erg leuke naam ja. Is het gebruik van Ustrogestan standaard bij IVF/terugplaatsing of ligt dat dan de reden waarom je in mm zit? Mijn borsten zijn sinds gisteren erg gevoelig. Heb maandag pregnyl gezet en woensdag iui gehad. Ben heel benieuwd hoe het deze weken gaat. Ben er al achter dat mijn lichaam me erg voor de gek houdt, dus ik vertrouw mijn lichaam niet echt meer. Om me niet gek te maken ben ik ook gestopt met temperaturen. Geeft me meer rust. Kan er toch niets aan veranderen, hoe moeilijk ik het ook vind.
Whahaha, je vogeltje heet Mika... Geweldig.. Volgens mij is de Ustrogestan standaard bij ons in het ziekenhuis. Sowieso na de ivf. Zou wel blij zijn, dat dit straks niet meer hoeft, het is echt ranzig. Spannend zeg, kan je al zo snel iets voelen? Ik moet 7 dagen na de punctie temperaturen en wegen. Haal me verder maar niets in mijn hoofd.
Hi Mika ik wens je een lekker koppige plakkerd toe! Taatje, nee ik moet dit keer geen bolletjes steken van de gyn want de tp gebeurde in 100% natuurlijke cyclus. Jaa een vieze troep is het die bolletjes! Na ja dan kan je misschien niet echt de kleur zien van je afscheiding vandaag op wd 5 had ik weer een rosig-bruin veegje in me slip.... Maar het is de eerste dag dat ik helemaal geen zeurende prikpijn meer voel in me bm.... En ook géén pijn in de (.)(.).... Pff... De 2de ww komt eraan.... Wat is dit toch zenuwslopend...
Ohhhh jullie maken t ook weer spannend meiden. Pffoeee. Hoe is het hier verder? Sammy? Waren je eitjes groot genoeg? Mies, hoe gaat t? Taatje, hoe is t Meis? Andere meiden?
Mies, dat is het ook. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden. Het kan innestelingsafscheiding zijn, heb weleens gelezen dat dat ook bruin rozig is. Duimen meid, lastig nog een weekje! Angela, hoe gaat het met jou? Voel je al rare dingen, je bent inmiddels al 9 dagen verder. Spannend hoor. Met mij gaat het buiten de pijnlijke eierstokken goed. Zit natuurlijk pas 2 dagen na mijn tp dus haal me niets in mijn hoofd met pijntjes, krampjes, vol gevoel haha...
@taatje, jaa op zich gaat t wel. de zenuwen worden meer en meer. mn nagels zitten er al letterlijk bijna niet meer op. ik weet t ook gewoon niet . soms voel ik veel, dan weer niks. in de namiddag kreeg ik een dip middag, tot nu, voel me niet zo lekker, beetje last van mn keel, er zit iets dwars maar wat geen idee. k heb zelfs de verwarming aangedaan, nou is t ook wel koud buiten maar toch, ik zou eerst morgen gaan testen de vroege, maar nu wil ik dat niet meer. ik heb met vriendlief afgesproken als er nog niks is, maandag. met pinksteren. ik merk het wel. en jij meis? jaa pff je gevoelens slingeren je alle kanten op. gek wordt k er soms van
Hi Angela, jij zit dan nu op wd 10? Dan zou een testje bij de meeste zwangere meiden toch al een streepje aangeven ! Doe maar waar jij je goed bij voelt meis en wanneer je er klaar voor bent.... Mijn bn is aanstaande vrijdag... Maar ik weet wel zeker dat ik vroeger een testje waag... Zou maandag of dinsdag te vroeg zijn? Dat is dan wd 8 of 9.... Ik voel me niet anders vandaag... Voel ook helemaal niets in me bm... Wel weer slechte nacht gehad... Slaap heel licht en droom raar... Mijn mannetje zei vandaag na het klussen dat mijn liefdestunneltje "anders" aanvoelde.... Ben bang voor een teleurstelling dus voetjes op de grond!
Hi mika, jij zit dan vandaag op wd3? Dan kan er elk moment een innesteling gebeuren... Ik snap dat je bang bent dat je lichaam je voor de gek houdt.... Het is een groot mysterie he!! Mijn lichaam heeft ook wat valstrikjes gelegd in vorige cycli! En voor mij is het op dit moment ,wd6, een raadsel... nou veel suxxxes hoor
Hoi mies ik denk dat je op dag 8/9 na tp wel een testje zou kunnen wagen. Ik testte op dag 9 positief. Dat zou ook mijn nod zijn geweest dus mies ik zou gewoon een testje wagen als je je niet kan bedwingen. Spannend hoor komt nu echt dichtbij!
Mies, ik zou gewoon testen als je niet kan wachten. Niet geschoten... Abi, 9 dagen na de tp al? Dat is snel. Dan zou ik dus vrijdag a.s kunnen testen. Ik ga wachten tot 27-5. Maandag dus, dat is wd12. Ik heb al de hele dag een misselijk gevoel, en ben erg lui/traag... Lig nu ook lekker op de bank, dat is niets voor mij. Ik kan natuurlijk ook helemaal niets voelen.
Spannend hier meiden!!! De 1e keer testte ik op wd 9 positief en de 2e x op wd 6 al!!!! Was wel licht maar op wd 8 een dikke vette streep!! Hoop dat als ik hier morge kom spieken ook dikke vette strepen zie haha wat is dat wachten vervelend he meiden!!! Ik hoop dat ik zometeen een positieve ovutest heb, anders morgen denk ik!! Pfff
Ja Tamara 9 dagen maar mijn cryo was ook 5 dagen dus kwam neer op nod. Ze rekenen natuurlijk langer voordat je van ziekenhuis mag testen Wachtdag 6 is wel erg vroeg zeg toen was mijne nog negatief haha Mijn duimen draaien overuren voor jullie!
Sammy, mag ik vragen in welk ziekenhuis je loopt? OKe, ik dacht dat je dan nog niet kon zien of je zwanger bent. Ik wil sowieso wachten tot maandag over een week. Dat is 16 dagen na de pregnyl (10.000) en 12 dagen na de tp. Dan wil ik dinsdag en woensdag ook nog testen, zodat ik het woensdag zeker weet.
Bij mij was de pregnyl na 8 dagen uit me lichaam.. Heb toen elke dag een test gedaan om te kijken wanneer het eruit was hihi Ik loop in het Medisch centrum kinderwens tamara, en jij?
Denk dat dat wel een goed idee is Tamara want als ik het goed zie was jou embryo 2 dagen bij tp dus dan zou op dag 12 je nod zijn ongeveer en zou je zeker moeten kunnen testen.
Sammy heb je al ge-ovutest?? Angela, ma/di wordt het spannend voor ons he eindelijk!! ik ben er helemaal klaar mee met dat wachtweken Kunnen ze het hele ivf-zootje niet opnieuw uitvinden maar dan één wachtweek inlassen ipv twee?? dat lukt nog net Taatje, dat luie/trage kan wel wijzen op een zw.... Vandaag voelde ik me zo beroerd en prikkelbaar bonje met de man! Meteen daarna ingedommeld op de bank!! Zomaar gewoon in de namiddag! Nou da's echt niet van me gewoonte om overdag een uiltje te knappen... Apart! Zou het misschien......?
Sammy, ik loop in Reinier de Graaf. Dacht dat dat misschien ook jou ziekenhuis was ivm je woonplaats. Abi, ik wil sowieso niet te vroeg testen, dus denk dat het wel goed is de 27ste. Mies, spannend!!! Klote dat je bonje hebt met je vent, maar die buien horen er nu eenmaal bij. Ik ging van de clomid helemaal uit mijn dak tegen mijn man... Haha, leek wel gestoord!! Altijd weer goedgekomen. Mijn huid is helemaal van slag, mijn haar is heel snel vet, en ik zit heel snel vol. Ga er nu even vanuit, dat het van de pregnyl en utrogestan komt haha.. Raar lichaam.