wie ook net aan de wachtweken begonnen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mies77, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Heeeeyy meiden,

Spannend he mies, jaa hier ook bonje met man haha, wel aan t begin mijn fout, maar daarna ging hij over iets anders zo door :p dat ik gewoon moest huilen :p

Overigens, hier vandaag bh gekocht, heel m'n hals vol met blauwe strepen. M'n borsten doen nog steeds onwijs zeer, vanmiddag ook rekbaar slijm. 1x maar. En een streep onder m'n navel? T begint bij m'n navel en stopt in t midden beetje. Weten jullie wat dat is?
    Ook was ik niet heel lekker vanmorgen, keelpijn enzo. Maarja

Pfff ik wil testen, maar is nog wel vroeg. Nee eigenlijk wil ik nog niet testen, maar die zenuwen, are killing me :p

Hoe is t met de andere meiden?

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahahahaha angela zo herkenbaar!!!!

Jaaa mies ik heb getest maar nog niet pfff ik hoop echt morgen anders word ik gek!!! Wat een super lange cyclus weer ineens want zit nu al op dag 25!!!!! Grrr ik haat dit!!

Tamara nee ik zat in het westeinde maar was echt niet tevreden dus meteen overgestapt.. Een paar mensen uit mijn omgeving lopen daar ook en zijn super tevreden. Mijn vriendin meteen zwanger bij de eerste icsi en daarna meteen van der eerste cryo..

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @sammyy, haha :p wat de zenuwen om te testen of een van de (zogenaamde) kwalen :p

4. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Tamara, ik heb nu ook een vette huid... ik lijk wel een krentebol!! :cool: maar goed dat heb ik ook voor de ongi eraan komt...

Angelaa, ik ben jaloers op jouw navelstreep ;):D Dat kan maar één ding betekenen! Spannnnnend!:D

Bij mij blijft het een raadsel! Vanochtend voel ik weer NOPPES... Enkel wat gezwollen tietjes, wat maagzuur in de keel en volgens de huisband ;) donkerdere blauwe aders en een rotkarakter :D
    Geen apart gevoel in de bm, geen trek in andere dingen zoals gepekelde haring of uitjes :$

Nou morgen of overmorgen gooi ik er een testje tegenaan...........

5. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Jaa mies jeetje t wordt gewoon spannend,

Ik twijfel met vandaag en morgen. Denk vandaag haha. Als t er is, zal t wel al te zien zien. Als woensdag m'n nod is.

6. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Angela het hoeft nog niet te zijn zijn he! Ik had zondag negatief en woens positief op nod. Dus stel dat het negatief is kan het nog alle kanten op!

Succes meiden!

Ik heb me gister aangemeld bij moeders voor moeders hopelijk kan ik eindelijk ook gaan doen wat andere moeders voor mij hebben gedaan!

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    jaa dat is ook wel zo abi. nou ik ga het gewoon proberen.
    want ben er klaar mee :p

8. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Aaaaahhhh ik kan de spanning niet meer aan! Kom op Angela! testen!:D
    TOI TOI!

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Meiden, beetje rare vraag misschien. Ik heb zojuist bruine afscheiding in mijn maandverband ontdekt. heb sinds gister een heel misselijk gevoel. Sorry voor de vieze vraag hoor maar voel me heel apart. Mijn huid is helemaal overstuur, mijn borsten doen heel erg zeer, ik zit heel snel vol. Herkent iemand hier wat van?

10. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Succcces ik ben benieuwd!

11. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hoi Taatje misschien innestelingsbloed, ik had 6 dagen na tp ook paar drupjes bruin en werd in de nacht wakker ik was toen erg misselijk.
    Ik hoop dat het bruin snel ophoudt en dat het ook voor jou een goed teken mag zijn

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Angela, Allebei hahahhaa..Wanneer ga je testen?? En onthoud dan wel dat sommige meiden echt pas op dag 13 of 14 na tp een positieve test hebben he!!!! Dat je niet teleurgesteld bent voor niets.

Mies, wat maak jij het ook spannend zeg!

Tamara, Het kan van alles zijn, Kan inderdaad ook innestelingsbloed zijn!! Maak je nog niet teveel zorgen meis!!! Kan nog alle kanten op gaan! Succes!!

Abi, Hoe voel jij je??

Nou ik werd vanochtend eindelijk toegelachen door een smiley op mn ovu test:D:D *jeeeeej* dus vrijdag eindelijk de terugplaatsing!!

13. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Ja tamara het klopt wat abi zegt! Het kan de innesteling zijn! Jij zit vandaag toch op wd 4? Innesteling gebeurt tussen 1 en 5de dag na tp...
    Niet wanhopen meis! Wat is dit toch een rotte periode.... Sterkte en... Geduld! ;) xoxoxox

14. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Jeeeej sammy eindelijk!

Ik voel me vandaag moe en trekkerig gevoel in lies
    Ben aan het werk en heb niet zo veel zin, wil gewoon lekker chillen

15. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Goeiemorgen dames hoe gaat het vandaag?

16. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Hi forumvriendinnetjes,

Ik heb net getest!!!!

Ik ben wat in de war... Sowieso niet in mijn hum vandaag...

Er verscheen een heeeeel licht teststreepje..... Het verscheen niet onmiddelijk samen met de controlestreep.... Pas na enkele minuten... 3, 4, 5 min.????? Mijn man zegt dat het hooguit 3 min was maar ik vrees voor een indroogstreepje:(

Wat moet ik daar nou mee????

17. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    test in bijlage

Bijgevoegde bestanden:

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hmmm er staat wel een streepje... Het kan een indroogstreepje zijn maar het kan ook gewoon dat je nog vroeg bent.. Probeer een aantal uur niet te plassen en dan de andere test.. Of morgen ochtend als je zo lang kan wachten!!! Maare... Bij mij was de eerste test ook zo en na 2 dagen knalde die;)!!!

19. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    jaa ik zie hem ook meis, ik zou hem morgen ochtend nog even proberen, of even idd wat sammy zegt, tijdje niet drinken en nog eens proberen.

20. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Mies ik zie hem hoor!!! En na 3 minuten das best zit je nog 2 minuten binnen de tijd! Ik heb zoiezo een hekel aan deze testen ik zou clearbleu digital met indicator doen als ik jou was! De test streep komt zoiezo pas later dan de controle streep!
    Ohhh meid wat super spannend

Deel Deze Pagina