Lieve meiden, Dankjewel voor jullie reacties! Ik heb nog een 2de testje van kv dus die zal ik morgenvroeg gebruiken! Kijken of ie donkerder wordt! Clearblue is dat niet erg duur??? Anders haal ik ook nog zo ' n testje. Nou moet er wel bij aangeven dat ik pas op wd 8 zit dus enkele daagjes tot nod dus het was sowieso te vroeg voor een knaller Hoe gaat het met jullie? Sammy vandaag springt je eitje?? Taatje al getest? Abi nog leuke kwaaltjes? Andere meiden?
Sorry ik haalde wat namen door elkaar! Angela ging jij testen vandaag? Tamara hoe voel jij je , nog kwaaltjes?
Mies, ik zie ook wel een streepje hoor. Zou morgen gewoon nog eens testen, dag 8 is misschien wat snel. Hoe gaat het met de rest? Hier goed, behalve kramp in mijn onderbuik, voel ik niets. Ja, ongeduldigheid.... Nog 7 dagen wachten tot ik kan testen, verschrikkelijk!
Ooooooohhh wd 8!!! Ik had pas zo'n testje op wd 9 en op dag 11 een knaller!!! De mijne was op wd 8 nog negatief!!! Nou ik maak me ineens zorgen of me ei wel springt... Ik las datt je een posi test kan hebbe zonder dat je ei springt.. Weet nie hoe k daar ineens op kom maar dacht ineens ik ben nooit zwanger van een cryo geweest!!! Pfff word gek!!!
Ja clearbleu is duur maar net als jij maak ik mezelf gek met die streepjes. Clearbleu is duidelijk zwanger of niet zwanger. Ik heb ligt gevoelige borsten en ze zijn opgezet. Af en toe trekkerig gevoel bij baarmoeder en drukkend gevoel op lies maar niet veel bijzonders alles komt in vlagen ik heb denk ik het liefst dat ik heel de dag misselijk zou zijn
Sammy krijg je helemaal geen inwendige echo? Ik ben een paar x geweest om te kijken en de laatste x zei hij toen dat het er naar uitzag dat hij was gesprongen, de urine bevestigde dat. Ze moeten toch ook kijken of je baarmoederslijm goed is? Volgens mij moet het gewoon op het juiste moment in de cyclus gebeuren dat alles optimaal is in je baarmoeder.
Hi Sammy, nouja ik weet niet of het kan dat je een LH piek kan hebben zonder eisprong maar eigenlijk is dat niet belangrijk he??? Zoals abi aangeeft gaat het om de dikte van je bms! En hup utrobolletjes erbij en uitbroeden die handel! Heb je wo of do tp dan? 1 of 2 cryo's? Abi, wat je zegt! Wil ook liever misselijk zijn! Het is fijner om af en toe een signaal te krijgen he dan om in het ongewisse te worden gelaten Hoewel er veel meiden zijn zonder kwaaltjes die het prima doen Taatje, ja geduld is het moeilijkste.... Het is echt wachten op kwaaltjes die er op kunnen wijzen dat.... Jij kan toch ook wat vroeger testen dan over 7 dagen?
Nee dat doen ze hier nooit.. Heb donderdag echo gehad en bm slijm is goed dik en dan moet ik gewoon ovu testen gaan doen.. Als die posi is 5 dagen later terugplaatsing dus geen echo niks..
Ohhh ok nou ze zullen vast wel weten wat ze doen! Je eigen eitje heb je niet nodig joh draait allemaal om je cryo! En dat die in een lekker warm gespreid bedje komt
Haha dankje hopelijk Mag ie ook blijven. Ben net gebeld door mvm ze komen donderdag voor de test of ik genoeg hcg heb. Phoe word er nu al zenuwachtig van
Mies, zou eigenlijk zaterdag al kunnen proberen, wd 10 en 14 dagen na pregnyl. Wil toch totmaandag proberen te wachten. Abi, komt vast goed meid. Genieten van het mooie wonder...
Heyyy meiden, Even ego, Ik denk dat ik Naar de volgende ronde mag Ik ging net naar de wc en had rekbaar slijm met wat bruin
Bruin kan gewoon hoor meis!! Erzijn zoooo veel meiden die zwanger zijn maar toch rond nod beetje oud bloed hebben.. Hoeft nog niets te betekenen!! Ik duim nog ff door!!
Hi Angela, Nog zeker niet opgeven meid! Rekbaar slijm kan ook oud sperma zijn van je man.... Hebben jullie misschien geklust gisteren of eergisteren? En bruinkleurige afscheiding wil niets zeggen, zolang er maar geen drupje vers bloed bij zit! Jeetje wat spannend!
@taatje, nee nog niet getest, wou volhouden. @mies, we hebben gister geklust ja, maar dat rekbaar slijm heb k al een paar dagen.