Nou ik ben van t bankje gedonderd Rood gespot vanavond. Dan is morgen m'n 1e cd weer. Gelijk bellen voor de nieuwe Iui
Pffff Angela wat kl*te zeg!! Wat ga je nu doen? Even rustmaandje? Of gelijk verder?? Heel veel sterkte meid! Xx
Pff k wordt wel onzeker van alles. Vriendin stuurde net dat t ook een innesteling kan zijn. T gebeurt ook dat t later komt dan normaal. Ik had namelijk een slijmpropje met bruin. Dus ik weet het niet echt meer nu. Doe morgen ochtend gelijk een test en dan merk ik het wel. En anders bel.ik t zh voor info
Overigens zou ik als k niet zwanger ben gewoon naar de volgende ronde gaan. Dus dan deze week weer beginnen met spuiten
Arme Angela! Balen zeg! Hopelijk komt er snel zekerheid voor jou! Als het de innesteling was dan kan je pas over een paar daagjes posi testen! En anders hup alle zinnen op de volgende ronde! Succes hoor meid xoxox Zelf wacht ik nog tot morgen voor een 2de testje... Wil graag een duidelijk streepje... Hoe gaat het met jullie vandaag?
Taatje, heb je nog bruinverlies gehad? Hoe gaat ie vandaag? Jij Angela, is het ongi-monster inmiddels al opgedoken? Jij nog dat slijm? sammy voor jou vrijdag de grote dag dan? Spannend! Mijn 4 emmie's werden ingevroren toen ze drie daagjes oud waren... Abi voel me zoooo onwijs uitgeput.... Als dat een voorproefje is van de eerste drie maanden, nou dan weet ik niet hoe ik het klaarspeel! jij??
Mies, dat is in ieder geval een goed teken, dan is er echt iets!! Hier helemaal niets, voel niets, merk niets, zie niets... Maak me wel een beetje zorgen... Zaterdag ga ik vroege test doen, kan niet langer meer wachten.
Tamara Vervelend zeg Angela jij ook al Niet leuk dit.... Had hier op leuk nieuws gehoopt!!!! Mies jij al getest?? Is tie donkerder geworden!?! Ik duimmmmmm!!!
Hoi meiden, Ik wacht op "geen telefoontje" voor 9:30. Op 11:30 krijg ik punctie, maar het is onzeker of mijn eitjes zijn wel zijn bevrucht... Ik ga dood van de zenuwen. Ik zit nu op mijn 2e behandeling, mijn eerste behandeling was mislukt, geen bevruchtingen En nu zit ik te wachten... De onwetenheid is slopend...
Hi Mompelientje, Bedoel je terugplaatsing? Spannend... Mijn duimpjes draaien voor je dat er enkele mooie emmie's zijn ontstaan! Angela... Vind het rot voor je... Goed dat je meteen weer mag beginnen prikken! Komt goed! Zelf heb ik vandaag weer getest.... Het streepje is even donker als eergisteren, heel licht dus.... Moet er wel bij aangeven dat ik gisteren een grote kan muntthee met honing gezet heb want me vent voelde zich niet lekker... Ik vrees dat mijn urine wat verdund was... Straks toch nog maar een testje halen... Bij etos of kv... En vrijdag bn! Ben bang dat mijn hcg laag zal staan....
Balen zeg Angela!! Maar gelukkig kun je wel gelijk verder heel veel succes weer! @mompelientje ik hoop voor je dat ze niet bellen en dat je straks een tp hebt. Pff spannend zeg Miessssss waar blijf je met je test???