wie ook net aan de wachtweken begonnen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mies77, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hmmm op zich is het wel positief dat er een streepje staat... Ik had in het begin dat mijn test s avonds veeel donkerder was als met ochtend urine en hoorde dat van meer meiden! Dus misschien gewoon na 6 uur even niet drinken en plassen tot een uur of 8/9 en dan nog een keer proberen!!! Ik duim voor je!!!

2. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ohhh mies wat een spanning maar een streep is een streep toch?!?! Komop gooi er 13 euro tegenaan en koop een digitale met indicator. Dan staat het er gewoon. En dan ben je van deze onzekerheid af

3. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik bedoel tp maar nog steeds geen telefoontje, maar kan misschien elk moment rinkelen.

OMG het voelt alsof ik in de horrorfilm THE RING zit!

Hey mies77, ik ga voor je duimen, maar is goed nieuws toch een streep, het is in iedergeval niet lichter. Maar als het lichter is, neem een pogingkje bloedtest dan weet je het zeker! Jordan heeft het ook gedaan. :)

4. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Lieve meiden! Ik kreeg net bericht van een vriendin dat ze nog enkele testjes heeft voor mij! Ze komt ze vandaag brengen!!!
    Goed idee om vandaag weer te testen...ik waag in de vooravond nog een testje en stop nu met drinken:D man o man ik lijk wel testverslaafd maar wil zo graag een duidelijk resultaat....:)

Mompelien, hou je ons op de hoogte? Hopelijk geen telefoongerinkel bij jou!;)

5. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Succes mies hoop dat je test iets duidelijk is vanmiddag!

6. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Geen gerinkel! I'm blessed. 11:30 een terugplaatsing dan volgens de berichtje tijdens punctie Mag 2 uurtjes niet plassen.

no phonecall means good news!

Mag straks ook op de wachtbankje. <3

7. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Wat fijn mompelientje!! Succes straks! Idd 2 uur niet plassen want bij een volke blaas zien ze het allemaal beter!

8. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Spannend mies! Ga voor je duimen!
    Mompelientje succes met 2uur niet plassen, lijkt me niet gemakkelijk. Ga duimen voor succesvolle tp!

Hier afgelopen dagen met vlagen misselijk geweest, zere (.)(.), onrustige darmen en wat menstruatiekrampen. Vandaag lijkt het weer minder, ik wordt gek! Nog 1 week en dan hopelijk een positieve test!

9. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    net terugplaatsing gehad! Mag officieel op de wachtbankje.

hey mika, komt in orde! Je lichaam doet nu gek maar hou je hoofd cool. Nog een weekje, zo spannend. Ik moet nu 2 dikke weken wachten.

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Spannnend!!!!!!

Mies spannnenddd zeg ik kom elke keer spieken..!!!!!!!!

Mompelientje fijn dat het doorgegaan is!!!! Wanneer mag je testen?

11. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi Sammy88, ik mag 5 juni testen. Maar natuurlijk doe ik het ietsjes eerder, namelijk op mijn 30e verjaardag! :D

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Haha cool!!' Ik mag ook 5 juni testen!!! Spannend wanneer ben je jarig dan???

13. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Mies waar blijf je met je test?!?!

Mompelientje sterkte in deze 2 weken

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaaa mies ik zit ook op je te wachten!!!!!

15. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Vriendin komt over kwartier! Testje zal voor morgen zijn:D
    Mompelientje, geniet van het leven in je buik! Succes!

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Pfff ik ben zenuwacxhtig voor je hahahaha

17. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ooh meiden, ik wil ff klagen hoor. Inmiddels bijna op dag 8 na tp. Voel helemaal niets, dat maakt me vreselijk onzeker. Was straks bijna naar de kruidvat gereden voor een test, heb het niet gedaan. Ik kan aan niets anders denken, vanaf het moment dat mijn ogen opengaan.

18. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hey taatje84, als je niks voelt betekent goed nieuws!

Niet testen hoor, je brengt jezelf helemaal in de zenuwen want wat als de test lichter is dan ga je scenarios bedenken en dat is ook niet goed. (zegt iemand die pas op dag 1 zit :) )

Bedankt mies! Mijn vriend heeft de hele nacht mijn buik vastgehouden! xD Terwijl ik nog een normaal buikje heb. Maar ik merk wel dat er iets gaat gebeuren. Zowel als voor mij en hem heel spannend!

Hey sammy88, mijn verjaardag is 3 juni. Dan wordt ik 30. Maar heb mijn vriend beloofd op op de 5e juni mag testen. Hij wilt niet dat ik ga paniekeren.

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Heel verstandog van je vriend, dat vind mijn man ook alleen heb ik dan al een test of 10 ertegen aan gegooid. Ik ben totaal geduldloos. De eerste week gaat nog wel maar de tweede ben ik niet te stoppen hahaha spannend we mogen dus tegelijk testen!! Ik hoop dat je een super mooie positieve test heb voor je verjaardag!!

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ondertussen zit je alweer op wd 9!!! Gaat super snel meis en dat je niks voelt zegt nog helemaal niks hoor!!! Duim voor je!!!

Deel Deze Pagina