hi meiden! die domme test van me vriendin meet pas hcg vanaf 50! heb net getest en wat zegt ie: een heeel dun sprietje! nou ben helemaal klaar met de sprietjes , ik wil een knaller!! :x ben ik nou zwanger? weet niet! morgen nod en als ik de testjes moet geloven dan ben ik wel zwanger maar met een errrrg laag hcg rond 50... ben zo bang dat het de foute kant op gaat
Miesss hoeveel dagen na tp zit je nu? Ik vind de test gewoon super duidelijk hoor! Je bent 100% zeker zwanger in ieder geval! vind het geen dun sprietje
Mies ik zou blij zijn!! Zoals ik al eerder zei je maakt jezelf snel gek met streepjes! 1 ding is zeker je bent zwanger streepjes komen er niet voor niks. En veel meiden hebben pas na nod een knaller dat kan gewoon even duren. Ik zeg gefeliciteeerd en nogmaals koop een digitale die gaat zwanger zeggen en dan stop je gewoon met testen En ik zou het ziekenhuis bellen om te zeggen dat het gelukt is. Xx
Net me ventje opgebeld om te melden dat ik dan toch echt zwanger ben volgens de forumvriendinnetjes! Raar maar had die bevestiging nodig om het te kunnen geloven! Morgenvroeg bloedname en in de namiddag ken ik al het officiële resultaat (met ook hcg waarde) Taatje lieve meid ik weet hoe je je voelt Je zou haast smeken omwat te voelen... Bij mij komen en gaan de kwaaltjes... Ik heb vele dagen dat ik niets voel (gisteren en vandaag)... Maar we mogen ons er niet op vastpinnen! Het wil allemaal niets zeggen! Hoe voelen je (.)(.)? Heb je nog bruinverlies? Sammy, ik kijk ontzettend uit naar jouw test! Zaterdag??? Voel jij wat? Abi, nou als de gyn me morgen officiëel zwanger verklaart, ben ik tevreden hoor nog een clearblue test is niet nodig.. Mompelien, veel geduld gewenst in deze oeverloze wachtweken!!!
Hoi, Ik heb me zojuist hier geregistreerd omdat ik graag mee wil kletsen! En ik zie dat 1 van jullie schrijfsters een positieve test heeft vandaag! Gefeliciteerd Mies! Mies, had jij je terugplaatsing ook op moederdag? Want ik zit ook op dag 11. En ik durf niet te testen. Wij zitten in de eerste ICSI poging. Helaas gisteren bericht gekregen dat van onze overige 9 bevruchte eicellen geen cryo's zijn... dus nu begin ik m wel te knijpen!
Dames, ik wil jullie allemaal even heeeeeeel veel succes wensen!! Enne, Mies, mooie test hoor! Mijne zijn nooit donkerder geweest! Gefeliciteerd!!!
Dankjewel majorana! Fijn te horen dat het dus niet donkerder hoeft! het is allemaal zo ongemeen spannend Andy, ja ik ook op moederdag! Zou symbolisch wel mooi zijn, he??? wel echt sneu dat je geen cryo's hebt! Waarom test je niet vandaag? Kans is groot dat je al een streepje hebt. Neem een gevoelige kruidvast 2 v 5 test!
Zie je op de zwangere vrouwen pagina abi!! ik blijf Sammy en Taatje en Mompelientje en Andy en de andere meiden nog volgen en steunen!
Miess neeee joh je test is echt knal genoeg voor dit termijn hoor!!!!! Morgen kom je hier vrolijk met het resultaat van je bloedtest dan heb je de bevestiging die jij en je mannetje zoeken komt helemaaal goed! Voor nu.... Lekker genieten!!!! Ik heb trouwens pas morgen de tp dus kan nog niks voelen hahahha.. Mag na 12 dagen testen.. dus 5 juni .. Andy Spannend!!!!!! Je kan inderdaad al wel testen nu.. Wat erg voor je dat je geen cryo;s heb meid! Dubbel hopen dat deze een plakkertje is!!! Ik duim voor je!!! Marjorana jij ook hier.. Hoe is het?
He Sammy, ja, ik zag dat jij ook deze maand een tp krijgt en ik vind het ook zo spannend voor jou! Ik duim echt superhard dat het gaat lukken deze keer!!! Ik heb net een eerste ICSI achter de rug, helaas mislukt. Zat tegen overstimulatie aan, van de 8 bevruchte eicellen maar 1 teruggeplaatst en geen enkele cryo, ontzettend balen dus... Dus ik mag volgende keer weer het hele traject in. Maar dat is van latere zorg. Eerst ga ik heel hard voor jou en de andere dames meeduimen dat jullie een mooie positieve test krijgen!! Heel veel succes!!!!!!!!!
Meiden, ik heb een test gekocht met. Weet dat het pas 8 dagen na tp is en er van alles kan gebeuren, maar ga het er vanavond toch op wagen. Spannend!!
Mies ik zeg ook zwanger! Succes morgen met bloed prikken! Hier komen gaan de klachten, zal toch echt nog een klein weekje moeten wachten. Spannend!
Spannend Tamara succes met testen!! Irritant he dat wachten Mika Majorana wat kl*te dat het mislukt is we kennen het gevoel hier...