Wie ook net een paar weken zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by leanne2, Apr 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Ik wil het eigenlijk van de daken schreeuwen! Ik ontdekte namelijk vanochtend dat ik zwanger ben! Een hele nieuwe ervaring staat ons te wachten! Maar we willen eigenlijk wachten met vertellen tot dat de eerste echo is geweest! (Over 2 weekjes)

Wie kletst er gezellig mee zodat ik m'n mond nog even kan houden haha?

2. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik ken je gevoel hahaha...
    Ik heb het wel een aantal mensen om ons heen vertelt...
    Maar het liefst vertel ik het aan iedereen... We moeten ook echt wel opletten met wat we zeggen, onze kleine draak hoort alles en kletst heel veel haha.
    Maar we willen dat hij het pas weet als we de 12 weken voorbij zijn.
    Ik blijf ook bewust weg van afdelingen in winkels met baby spullen haha

3. Sniffie

Sniffie Actief lid

Mar 29, 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet ook pas 2 dagen. Wij gaan het vertellen na de eerste echo. Waarschijnlijk op moederdag; wat zullen onze moeders blij zijn :)

4. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Gefeliciteerd!
    Ik weet het nu ook 2 weekjes, wat wel ff slikken was, omdat onze eerste net 4,5 maand was. Ook nog dmv van een keizersnee..
    Willen het liever nog niet vertellen ivm alle reacties.. Was ook nog niet de bedoeling eigenlijk.. Maar wel heel welkom! :)

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb het anderhalve week geleden ontdekt....nu 5+ weken zwanger....

Het is onze eerste en we vinden het allemaal erg spannend. 25 april eerste afspraak bij de verloskundige!

6. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - Belgiƫ
    Hey, ik heb het wel al aan een aantal mensen verteld hoor maar nog niet aan iedereen. Ik was zo misselijk en na enige tijd is "ik heb de griep" beetje verdacht geworden..... Gefeliciteerd meid! xxx

7. Myhiro

Myhiro Actief lid

Oct 13, 2012
    492
    0
    0
    Gefeliciteerd! :)

8. Miek22

Miek22 Actief lid

Sep 29, 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    He dames!!!

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Kom anders gezellig meekletsen in het December 2013 buikjes topic of december 2013 mama's. Daar zijn allemaal mama's die net zwanger zijn ;)

9. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik ook :D En idd, het december buikjes topi is vetttt gezellig B-)

10. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ik ben niet mer zwanger maar toch gefeliciteerd!!! geniet van deze tijd want die 8 maanden zijn zo om hihi

11. jessicavlinder

Mar 26, 2013
    7
    0
    0
    bloembindster
    alphen aan den rijn
    ik heb het mijn familie van de week verteld.. ik wou eerst ook wachten op de eerste echo, maar kon het niet voor me houden.. en stel het gaat mis dan heb ik wel steun..

12. babyfantasy

Aug 3, 2011
    57
    0
    6
    zuid holland
    Ik heb het gisteren ontdekt het is onze 3e
    Vind het zo moeilijk om mn mond te houden!!
    Mn jongste wordt volgende week 1 jaat deze was eigenlijk niet gepland maar we zijn er enorm blij mee

Gefeliciteerd iedereen

13. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik denk dat wij het dit weekend maar gaan vertellen. Mijn schoonvader houdt nogal van een gezellig wijntje en ik ook, dus ik val denk ik vrij snel door de mand als ik dat de komende weken telkens af moet slaan.....:D

Mijn ouders wonen vrij ver weg (2 uur rijden), dus die ga ik het over de telefoon vertellen.....die zullen het geweldig vinden want ze liep twee weken geleden nog een heel relaas tegen me te houden dat ik toch echt nu moest stoppen met de pil wan t dat was toch niet gezond en ik was toch al 35 en dat is veel te oud....bla bla bla.....;)

Share This Page