12 stuks!! Zooo trots, vorige keer weinig en nu zo mooi. Ben blij met de andere aanpak! Morgen telefoon of er bevruchtingen zijn en dan zondag/maandag tp.
Hallo dames, Ik ben hier weer nieuw. We hebben 4 IUI pogingen gehad. We vonden het weinig stressvol. Zelfs de hormonen vielen reuze mee. Ik zie de IVF steeds dichterbij komen en ben heeeel bang voor eitjes prikken (noem je dat zo?) En ben dan ook erg benieuwd naar ervaringen van vrouwen. Wie wil de IVF ervaring met mij delen??
Ik heb vandaag m'n eerste punctie gehad. Ik vond het reuze meevallen. Ik heb 1 diazepam gehad en een pentidine spuit. De pijnstilling verschilt per zh. Ik zag er enorm tegen op, maar het is mij reuze meegevallen. De prik door de vaginawand heen is vervelend, maar vond ik niet echt als een prik voelen, meer alsof er een breinaald gedrukt wordt tegen je aan. Zeker niet als een spuit in je huid, dat vind ik veel pijnlijker. Ik heb ook 4 iui gehad en nu dus IVF. Ik heb bij de IVF meer echo's gehad en je moet meer hormonen spuiten en ook remmers erbij zodat je geen eisprong krijgt van jezelf. Verder lijkt het veel op de iui behandeling.
5 van de 12. Lichtelijk teleurgesteld, maar dat zal wel door de spanning en hormonen komen. 5 is meer dan het dubbele van de vorige keer! Jij 9 vd 11 dat is echt een fantastische score! Super zeg!
Ik was ook zeer aangenaam verrast. In de kliniek vertelden ze me dat gemiddeld genomen net minder dan de helft bevrucht wordt....dus ik had op minder gerekend/gehoopt. Maar ze moeten ook nog doordelen....dus het blijft nog wel even spannend vind ik
Whaaaaa alle vijf perfect. Er liggen er al 4 in de vriezer en de 5e nemen we veilig mee naar huis 😍
Er zijn 2 teruggeplaatst. Een goede en een goede redelijke. Geen cryo's. Blij met de 2 aan boord en hopen dat in elk geval eentje blijft plakken, maar toch een klein beetje teleurgesteld dat er geen cryo's zijn. Vond het best een emotioneel moment...ik ben nu gewoon een beetje zwanger en wel van een tweeling.
Ja, ik int zwart (uiteindelijk nergens voor nodig) en manlief met de krullen 😃 Gek idee he! Ik was ineens ook emotioneel. Alle spanning eraf en eindelijk eens goed nieuws. Nu lekker op de bank. Buiten regent het toch. Goed dag jullie toch voor twee hebben gekozen. Als het niet goed genoeg is om in te vriezen (norm ligt belachelijk hoog zeiden ze) dan echt wel gebruiken. Succes!
Wauw, heel spannend ladies!! Wanneer mogen jullie testen? En toch wel 2 roosje? Heb je je man kunnen overhalen?! Helaas geen cryo's, maar dan moet dit hem gewoon worden! En Annemoon, jouw cryo's voor de volgende baby over een paar jaar!