Hi meiden, Af en toe lees ik hier een beetje mee want wij hebben afgelopen maand ook onze eerste IVF gehad. Het was een escape IVF omdat we voor de IUI teveel follikels hadden. Wat een slopende weken zijn dit hè... Vandaag is het dag 15 na de punctie en 12 dagen na de tp. Ik verlies al sinds dinsdag wat bruin bloed, het lijkt sinds vandaag wat roder te worden, maar het wordt niet meer. Ik moet het wel met inlegkruisjes opvangen want het is niet alleen maar bij het afvegen. Ik heb totaal geen krampen of enig gevoel van een aankomende menstruatie. Overigens, ook geen enkel symptoom van een zwangerschap. Dit maakt me zo onzeker! Ik was er sinds dinsdag van overtuigd dat het niet was gelukt en was me al aan het voorbereiden op de volgende ronde (incl. rustmaand). Morgenochtend heb ik de bloedtest in het ziekenhuis. Misschien komt het door de utro-bollen dat mijn menstruatie niet lekker door komt, maar de vorige keer werd ik wel gewoon door de bollen heen ongesteld. Ik moest dit gewoon even van mij afschrijven....
@lies30 ja dinsdagochtend, maar die was toen negatief. Voor mij een extra bevestiging dat het niet gelukt is, alhoewel het te vroeg kan zijn geweest natuurlijk.
jeetje mpo wat spannend....maar je bent nu alweer 2 dagen verder. ik zou er toch een testje aan wagen.
Ja hè, ik had deze 1e ronde al volledig afgeschreven. Morgenochtend bloedprikken, ik ben benieuwd of we nog verrast gaan worden . Heb geen testen meer in huis .
Herkenbaar! Na 2-3 dagen wil ik het liefst direct door, maar die eerste dagen zijn killing pffff Wanneer mag je met de cryo's verder?
Owww erg he, die eerste dagen wil ik echt niks anders dan me verstoppen onder de dekens. En vooral geen zwangeren tegenkomen! Ik heb maandag echo en als bms dik genoeg is kunnen we de tp plannen. Denk maar meteen woensdag, zo snel mogelijk... Mpo, ik duim ook voor je!
Sorry dat ik juist nu een blij bericht plaats mpo, maar ik kwam net thuis en er lag een brief op de mat van t ziekenhuis.....bij nader inzien 2 cryo's ipv geen een. Na de negatieve reactie bij de terugplaatsing hadden wij dit nooit meer verwacht. Ik ben zo blij, kan wel janken
MPO, wat knudde! balen zeg! dikke knuffel voor jou! Roosje, wat fijn dat er toch 2 cryo's zijn en idd, hopelijk heb je ze niet nodig! Hier inmiddels wel zenuwachtig, a.s. maandag beginnen met de Deca en afspraak bij de IVF verpleegkundige....
@mpo das idd een flinke tegenvaller @roosje hopelijk niet nodig, maar wel fijn dat er nog 2 zijn! @mariska veel succes!
Natuurlijk ben je blij! Daarvoor hoef je echt geen sorry te zeggen . Hier gaat het inmiddels alweer ok. We hebben nu een rustmaand, en dat is eigenlijk best even een lekker idee .
Succes maandag Mariska. Hier is helaas de rode heks weer in aantocht. Vandaag al wat bruin verlies gehad, dat is het teken van begin...
Jeetje wat balen Mpo! Maar geniet maar lekker van je rustmaand! Wat fijn dat er wel cryo's zijn Roos! Geweldig nieuws, daar mag je zeker een traan om laten en heel blij mee zijn! Mariska veel succes maandag. De eerste dagen zijn wennen en daarna wordt het een soort van routine.alhoewel ik nooit aan het spuiten ga wennen. Balen Amy, nog anderhalve week en dan heb je lekker je intake. Aftellen kan beginnen.