Ladies, ik ben zo blij als een kind in de snoepwinkel!!!!! We hebben groen licht!!! De uitslagen zijn goed!! Zaad ook echt meer dan perfect getest, 4 ml en in 1 ml 242 miljoen zaadcellen gevonden met een bewegelijkheid van 33%. Bloeduitslagen ook goed. Eerstvolgende menstruatie aan de pil (omstreeks 19 december) en 16 januari de Decapeptyl erbij, dan 18 januari de laatste pil wel doorgaan met de Decapeptyl en dan 25 januari de eerste echo. Waarschijnlijk zo rond 8 februari de punctie!!! YEAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! Smile van oor tot oor vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Zon, echt hé!!! Niemand maakt mij meer sjaggie vandaag!!!! Ik heb de IVF arts ook mijn excuses aangeboden voor mijn heksengedrag tijdens de eerste belafspraak en tijdens de intake, hihi... Dat kon hij wel waarderen, haha!! Maar hij snapte het na 13 jaar IVF dokteren ondertussen wel dat vrouwen heksen worden als ze hun zin niet krijgen, hihi... Hoe is het met jou? Wanneer mag je testen?
Dat is lief van je! Netjes dat je je excuses hebt aangeboden aan die arts, als zullen ze het idd best begrijpen. Het slopende traject van het lange wachten is voor niemands humor goed!
Amy, superblij voor je!! Zon, toch nog geen tekenen gespot van ongiklachten hoop ik? Blijven duimen meid! Hier: bah bah bah!!! Mijn vermoeden is juist: ei groeit niet en ik vraag me sterk af of het een ei is of een cyste! Kan namelijk ook een hormoonproducerende cyste zijn. En aangezien er bij mij ALTIJD rechts alleen maar activiteit geweest is in het afgelopen jaar, vraag ik me af Wat ze nu precies gezien hebben op de echo's... Misschien telkens naar deze gekeken die niet groeit en niet afneemt? Want IUI werd altijd afgesproken al als de artsen een follikel zagen van 17 mm. Normaal dan wel altijd netjes 4 dgn daarna een positieve ovu en nu nog geen licht streepje!! Kort samengevat betekent dit dat mijn situatie besproken gaat worden vanmiddag en dat waarschijnlijk mijn menstruatie opgewekt gaat worden met medicijnen. Dan weer aan de pil en afwachten wat er gaat gebeuren en wanneer we dan uiteindelijk weer kunnen beginnen??? Zo boos/sacherijnig op dit moment!!
@mariska, dat is zeker bah bah! Ik zou ook sjaggie zijn. @zon, ook ik duim stug door @amy, Denk dat je gyn wel gewend was aan horrormonale vrouwen hoor....maar toch netjes van je
ik heb zojuist een smiley geplast. Direct pregnyl gezet en kliniek gebeld. Verwachte tp donderdag of vrijdag. Zondag starten met utro, 3 toverballen per dag.
Ups en downs op het forum zeg.. Zwanger willen worden is absoluut geen kattenpis! Gefeliciteerd Amy! Duim voor je Zon! Getver Mariska das een domper Yes Roosje! Hier: ongesteld na 29dgn, goede hoop op vervolgtraject ivf arts
Bij mij de voorlopige planning: 12-12 geplast en pregnyl gezet 5000IE 14-12 start 3 bollen utro per dag 18-12 tp 2 cryo's ( 4 dagen oude embryo's) pregnyl 5000IE zetten. 21-12 2500IE Pregnyl 24-12 2500IE Pregnyl 27-12 2500IE Pregnyl 05-01-2015 testen.....
Ja, hartstikke negatief hoor.. Zoals verwacht! Nu nadenken of we de overstap naar Dusseldorf gaan maken!
Ben nu gestopt met de pillen en de bollen, vorige keer werd ik na 3 dagen ongesteld.. Dus denk woensdag..
@Mariska, is er al wat bekend? Hebben ze je menstruatie opgewekt? @Roosje, succes donderdag of vrijdag!!! En dan in het nieuwe jaar graag een knaller van een zwangerschapstest!!!!! @Lies, wanneer mag je naar de IVF arts voor een gesprek? @Zon, wat super balen meis! Ben je al echt ongi? Wat ga je dan doen met die 7 cryo's als je overstapt naar Dusseldorf ?
@Amy volgende wk maandag, bijna zover . Mn vriend heeft vandaag kennis mogen maken met 'het produceer-kamertje' . Heb foto's gezien en is wat iedereen denkt.. Vieze blaadjes en dvd scherm hahaha. Wat leuk trouwens dat we dan ong gelijk gaan lopen