beste wensen nog allemaal! wat is het hier stil?!?!?!?!? Maar hier is de stand van zaken hier 28 december gestart met de decapeptyl 30 december gestart met de gonal 300IE. Vandaag de eerste fm weer gehad, cd 9...bms een hele keurige 3 laagse structuur van 10mm follikel technisch: links, wat klein spul, allemaal kleiner of gelijk aan 6mm. rechts wat meer kleine kraaltjes te zien, maar alles 6mm en kleiner. Vergelijkbaar met het beeld van IVF 1 op dag 8, dus voor mij niet raar. Maar het wordt weer een lange ronde.
Succes Roosje! Dat deze ronde raak mag zijn en dat het dan ook echt een plakbaby is! Ja, stil omdat er weinig te vertellen is... Ik ben nog steeds aan de pil en wacht totdat het 16 januari wordt, dan mag de decapeptyl erbij en 25 januari de echo. Wel lekker dat jij het korte schema volgt! Helaas voert jouw lichaam dan in tegenstelling weer een lange versie uit...
Ik ben 3 januari gestart met prikken voor ICSI. 1e 2 triptofem injecties gezet, vanavond de 1e gonal-f erbij. Volgende week 1e echo/follikel meting. Dit wordt mijn 1e ICSI traject, verder nog geen andere vruchtbaarheidsbehandelingen gehad, wel al sinds augustus 2011 bezig... Wel spannend allemaal!
Fijn dat het loopt roosje! Hoe voel je je? Amy, volgende week begint het echte werk eindelijk voor jou, jeejjjj! En Pannenkoek, voor jou morgen eindelijk een begin (follikelstimulatie) Hier nog geen nieuws, ben aan de pil en moet wachten op een oproep voor poging 1.2
@pannenkoek: succes, spannend zo'n eerste behandeling @mariska: waarom duurt het zo lang? Voel me wel goed, minder bijwerkingen van de deca lijkt t wel. ik heb trouwens ook een afspraak voor een acupuctuur behandeling ter ondersteuning van de IVF gemaakt. bij de iui's van mn zoon heb ik ook acupunctuur gedaan. was toen na 7 weken zwanger....en ben nu toch al beurs van alle naalden. Doen jullie ook zoiets?
@Roosje gelukkig mocht je wel snel met je volgende stimulatieronde beginnen. Toi toi toi! @Pannenkoek welkom . Spannend je eerste icsi! Volgende maand kom ik je achterna . Veel last van de injecties tot nu toe? @Mariska wachten wachten wachten #hugg# @Hier Afwachten tot 16-1 en hopen dat de cyclus hierna zich pas aandient als de medicatie in huis is
Yeaahhh Lies en Mariska!! Misschien gaan we straks gelijk op! @Roosje, ik heb wel eens accupunctuur gedaan tijdens mijn IUI periode, maar het is niks voor mij... Je moet er denk ik ook wel in geloven en dan kon ik niet...
Hallo allemaal! De prikken vallen tot nu toe reuze mee gelukkig. Volgende week maandag de eerste follikelmeting. Erg spannend allemaal... Vorige week last gehad van buikgriep en nu weer aan het snotteren. Denk niet dat het bijwerkingen zijn van de hormonen, maar je voelt je wel extra rot.
Wij binnenkort opnieuw intake bij gynae... Nu 2 jaar aan het proberen, al 4 IUI's gehad maar midden vorig jaar had ik er genoeg van... Zowel mentaal als fysiek was ik helemaal op... De natuur heeft het ons niet gegund want in tussentijd ook niet spontaan zwanger geworden dus wij gaan wellicht weer aan de behandelingen Succes iedereen!
@jij83 hoe frustrerend hè?! Wij zijn ook al zo lang bezig, maar ook ons lijkt het niet gegund. Eerst dachten we dat het kwam omdat we met verhuizing, nieuwe zaak etc bezig waren, maar nu we alles weer op de rit hebben wil onze wens nog steeds niet spontaan vervuld worden. Sterkte en succes!
@pannenkoek...deca kan je weerstand omlaag brengen, zoiets spuit jij ook toch. Hier al 7 weken aan de snotter...ben er zooooo klaar mee @amy, ik weet niet of het wat doet, maar baat het niet dan schaadt het niet en stel je voor dat het wel wat doet..... @mariska: jeeejjjj!
JAAAAAAA de postbode is geweest!!!! 16-1 echo om te kijken of de cyste weg is en als dat zo is, die dag starten met deca!! Dan gaan we echt tegelijk op Amy! Alleen staat mijn echo daarna op 2/2 gepland. Mag jij evt ook de 16e beginnen Lies?
Ik spuit Triptofem en sinds 2 dagen ook Gonal-f. Maar om me heen is ook iedereen aan het sniffen en snotteren (mijn man inclu) dus het kan ook een toevallige samenloop van omstandigheden zijn helaas. Jij sterkte met het gesnotter!