@Mariska gezien ik in mn eigen cyclus ga starten, moeten we wachten wanneer ik ongesteld word na de 16e. Ik verwacht deze week ongi te worden dus we gaan uit van start begin/half februari. Fijn dat jij (ook) uitzicht hebt op starten!
Ja grappig Amy! T wordt een eierrace! hihi Lies, ik hoop dat je gauw ongi wordt! Dubbel is dat he, eigenlijk willen we nooit ongi worden omdat dat goed nieuws betekent, maar wanneer het een proces in de weg staat om een zwangerschap te krijgen, willen we het heel graag....
Dag 13 van m'n cyclus, 11e dag van de stimulatie Vandaag 2e follikelmeting. Baarmoeder gevonden en bms gemeten: 14mm netjes dus Toen op speurtocht naar m'n eierstokken. Na wat geroer is de linker gevonden: 2 of 3 stuks follikels allemaal ca 10 mm en nog wat kleiner dan 8mm. Toen op zoek naar de rechter...na nog een beetje geroer.... Jaha de rechter: 1x 15,5mm, 2x13mm, 4 of 5 van 10mm en nog wat 7 mm. Er doen een stuk of 9 nog mee.
Netjes roosje! Idd lekker broeden! Vanmorgen gebeld door het lab van GG over onze cryo's. Alle drie ontdooing overlegd en alle drie goed gedeeld! Een 2-cellige een 3-cellige en een 4-cellige We hebben op dag 2 nog nooit een 4-cellige gehad! Ik hoop zo dat 1 van deze het gaat worden! Nog even volhouden tot maandag, als er dan eentje een blasto is wordt ie teruggeplaatst!!
Goed nieuws Zon!! Ik hoop dat je maandag een kanjer teruggeplaatst krijgt! En als er 2 goed gaan, krijg je er dan 2?
Nee helaas, dat mag niet. De kans is niet zo groot dat er 2 een blasto worden hoor, maar mocht dat wel zo zijn dan gaat ie weer terug in de vriezer!
Lief van je! Hopen dat het helpt! Mocht het nou niet doorgaan dan gaan we naar Dusseldorf met onze overige 4 cryo's!
Oh fijn dat je ze mee kunt nemen! De wetenschap gaat echt ver tegenwoordig! super! Hoe ver is DD rijden voor jullie? En nu pas 1 poging gehad toch? Blijf je dan bij GG de echo's doen of bij een andere kliniek? Over België hoor ik ook goede verhalen, maar voor ons is DD ook dichterbij. Als het zo ver zou komen, zouden wij ook naar DD gaan waarschijnlijk. Eerst maar eens hier verder kijken nog...
Voor ons is Dusseldorf 1.45 dus dat is best een stuk. Gent is echt niet te doen, wilde ik wel naartoe voor een intake maar manlief ziet dat echt niet zitten. De echo's kunnen zelfs hier in het ziekenhuis plaatsvinden, maar denk dat ik alles in Dusseldorf doe. Helemaal als er een punctie gepland moet worden. We hebben idd 1 poging gehad nu, een verse tp en 2 cryo tp. Wat ons aan Dusseldorf aanspreekt is vooral de embryoscope en het feit dat ze daar meer kunnen en mogen en ook durven! Bij hij mag ik namelijk wel 2 embryo's teruggeplaatst krijgen!
Lies, bij mij op dezelfde dag omdat ik het bij de apotheek van t zh moest halen, denk bijna dat dit standaard is omdat het bij de kosten van de poging inbegrepen is. Hoe snel je ermee mag beginnen is een tweede...
ff snel een berichtje vanaf mn werk: cd 16 alweer. 14e dag van de stimulatie. BMS: 14mm Linker eierstok: 2 stuks follikels 13 mm en nog wat kleinere van ca.10mm. Rechter eierstok: 1x 20mm, 2x15mm, 2x 13mm en 2x11mm en nog wat ca.10mm. Er doen een stuk of 8 nog mee ( ik reken de grootste niet mee). Woensdag fm4. Afhankelijk of de 10 mm nog mee gaan doen, wordt bepaald of de punctie vrijdag of zaterdag gaat worden.
Spannend Roosje!! Hier vanmorgen terugplaatsing gehad van een topembryo volgens de embryoloog. Een blasto graad 1. Zou toch moet lukken dit keer?! De spannende dagen zijn weer aangebroken dus..
Nou meiden, ben voor eerste fm geweest. Helaas zijn er maar 3. Deze 3 zijn 12, 13 en 14mm. In m'n ene eierstok geen kleintjes te zien, in de andere 2. Eigenlijk wel wat weinig. Moet woensdag weer terug. Ben een beetje teleurgesteld...