Hyper en babylovin succes vandaag! @ Boannan eicellen kunnen nog doorgroeien dus mogelijk dat er maandag wat meer zijn bijgekomen. @ Annemoon welkom. Spannende tijd!
Bedankt voor de lieve woorden allemaal! Vanmorgen de terugplaatsing gehad in het LUMC, was mijn eerste keer en had een fijne arts dus helemaal goed! Voelt nu wel wat onwerkelijk moet ik zeggen.. kan iemand zich daarin vinden? Het voelt alsof ik zwanger ben, maar toch ook niet, je weet dat er vanalles kan gebeuren nog, ach, ik brabbel.. het voelt gewoon ietsiepietsie gek nog Van de 8 eitjes waren er 4 bevrucht waarvan uiteindelijk 3 zich hadden doorgedeeld. We hebben een 8-cellige type 2 emmy teruggeplaatst gekregen en de andere 2 (ook een 8-cellige type 2 en een 5-cellige type 2) konden worden ingevroren. Annemoon, wat spannend! Hoop dat bij jou ook alles een beetje voorspoedig verloopt!! En boannan, wat de rest al zegt, beter kwaliteit dan kwantiteit! Spannend allemaal he? Maar ook fijn dat het allemaal steeds dichterbij komt
Babylovin fijn dat je de tp als zeer prettig heb ervaren. Het is ook raar nu, want je weet nu dat er een embryo in je buik zit dat tot een baby kan groeien. De meeste mensen weten dat nog niet in dit stadium. Meisje wanneer mag jij beginnen? Mag ik vragen waarom jullie pgd doen? Hier hebben nu ook een embryo aan boord. Zo raar weer. Ik heb dit vorig jaar mee gemaakt en toen is die blijven plakken. We hadden ook dezelfde arts die de tp deed. Niet dat hij het zich kon herinneren, maar het is wel een erg prettig man. Onze zoon was ook mee omdat het niet anders ging al bleef die in de wachtkamer met zijn tante achter, maar de arts vond het wel erg leuk om het resultaat te zien. Voor de tp is er nog even gekeken naar mijn eierstokken en die gaven hetzelfde beeld als gisteren. Het advies is dus nog steeds rustig aan en veel drinken. Toen kwam de embryoloog aan het woord en we waren hoogstens verbaast. Er waren 13 bevruchtingen opgetreden en vanmorgen waren daar 11 mooie embryo's uit voort gekomen. De mooiste die helemaal op schema was is terug geplaatst. In het emc zeggen ze nooit hoeveel cellig, misschien wel als je erom vraag. Alleen het interseerd me niet zoveel.het zegt niet zoveel. Ik ken meiden die niet zwanger werden van toppers en meiden(ikzelf) dis zwanger werden van een matige embryo. We zien het wel. Misschien heel makkelijk gezegd maar ik denk dat het scheelt dat ik al een zoon heb en dat ik zwanger ben geworden van een matige embryo. Morgen kijken ze hoe de rest van de 10 ervoor staan en dan beslissen ze of ze worden i gevroren. Nu is het emc streng dus ik verwacht er niet veel van. We horen binnen nu en 2 weken.
Babylovin ik heb afgelopen maandag tp gehad maar omdat ik meer als 15 follikels had nu de kans op overstimulatie. Daarom de extra controles. Ik had 11 bevruchtingen en gisteren gehoord dat er maar 2 ingevroren kunnen worden dat was wel een beetje domper.(weet eigenlijk niet of ik dat hier al getypt had) Rest vd meiden succes met wachten en met fm en met tp!!
@ Hyper en Babylovin. Yeah nu lekker broeden. @Babylovin ik herken je gevoel. Je weet dat je een beruchte eicel aan boord hebt. @ Hyper bij mij in het umcu zeggen ze ook alleen of het een goed/mooi embryo is. Ik heb er weleens omgevraagd en toen zeiden ze niet te tellen. Nu moet je wel weer lang wachten voordat je weet hoveel cryo's er zijn @ Ongeduld je had het volgens mij niet verteld. Ik snap dat het een teleurstelling is maar misschien heb je ze niet nodig Wij doen pgd omdat ik drager ben van het zeer erfelijke darmkanker
Meisje kan me voorstellen dat je dan zo zwaar traject van pgd ingaat. Ik hoop dat jullie een mooi gezond kind krijgen.
Babylovin, Hyper en Ongeduld (had ik van de week overheen gelezen) fijn dat de tp goed voelde! Nu lekker broeden, duimen, dromen en afwachten. De twee weken lekker alleen maar leuke dingen doen, zodat de tijd wat sneller gaat. M'n vriendin is bezig met icsi en we noemen haar na de tp pupo. Pregnant until proven otherwise! Klinkt leuker als ik zit op het wachtbankje...
Hello dames! Wat veel terugplaatsingen zijn er geweest zeg! En mooie embryo's over voor de meesten. Succes met broeden allemaal en hopelijk allemaal die positieve test straks! Ik heb vanmiddag mijn uitgangsecho. Menstruatie zet niet goed door, ben nu al 10 dagen aan het spuiten met de triptofem. Heb gebeld en als je al 10 dagen bezig bent maken ze een echo en mocht dat er goed uitzien dan begin ik met stimuleren. Had donderdag bruinverlies en dacht, mooi, nu komt het. Maar het hele weekend niks. Gisteren weer wat rood bloed maar vanmorgen weer niks. Ik vind het zo spannend allemaal.. het gaat nu echt beginnen!
Hoe gaat het dames? En met de dames op het wachtbankje? Hoe voelen jullie je? Is het uit te houden daar? Ik krijg morgenochtend m'n punctie. Spannend en best wel een beetje eng. En dan hoor ik vrijdag of er bevruchtingen zijn en hoeveel en zaterdag de terugplaatsing. De hormonen zijn me so far erg meegevallen. Heb alleen nu wel steekjes. Dat hoort er vast bij toch? Kleine scherpe steekjes links en rechts. Ben wel bang dat het allemaal voor niks is en dat er straks geen bevruchtingen zijn of dat de kwaliteit van mijn eicellen heel slecht is ofzo. Maar dat herkennen jullie vast wel. Tenslotte nog een vraag. Zondagavond nog seks gehad omdat ons was geadviseerd om ervoor te zorgen dat het sperma niet te oud was en ook omdat ik verwacht daar de komende weken even geen zin in te hebben. Dat is wel goed kwa timing toch? Met IUI deden we het ook vaak 2/3 dagen voor de IUI en op de laatste keer na was de kwaliteit goed.
@ Boannan, spannend. Hoe laat vind de punctie plaats? Die steekjes herken ik. Heb ik ook last van. Je eierstokken zijn toch gestimuleerd. Ze zeggen ca 4 dagen geen seks voor de punctie. Dus prima toch? Die onzekerheid over wel/geen bevruchtingen etc is herkenbaar. Je hebt geen controle over de situatie en je moet maar afwachten wat de bevindingen zijn Heel veel succes vandaag!
Punctie gehad vanmorgen en viel me alles mee. Vond het verdoven wel even naar maar de punctie zelf was zo gepiept. Vandaag wel de hele dag gemene steken net of er af en toe een mes in me wordt gestoken. Maar het wordt al minder gelukkig dus ik neem aan dat het morgen al veel beter gaat. De opbrengst is 6 eitjes. Kwaliteit sperma was goed genoeg voor IVF dus nu wachten op het belletje vrijdag of er bevruchtingen zijn en hoeveel. En dan hopelijk zaterdag een terugplaatsing. Spannend...
Boannan fijn dat het mee viel. Ik vind de opbrengst zeker niet verkeerd. Ik hoop op 6 bevruchtingen en die ook door groeien.
Super boannan, fijn dat het mee is gevallen. Ben zelf best een beetje huiverig voor de punctie. Ik duim voor mooie embryo's voor jullie! Lekker rustig aan doen nu!
Mooie opbrengst 6 eitjes, hopelijk zaterdag een supermooie Emmy terugplaatsing en dan nog een paar kanjer cryo's! Fijne avond!