Kijk aan Roosje! Wat fijn dat je punctie eindelijk is gepland Was dit nou de laatste punctie die (vergoed) kon vanwege je leeftijd? Haha legkip nee, maar ze weten nu nog niet hoeveel cysten er tussen zitten. Zat nu links een grote van cyste van 15mm, die is straks tijdens de stimulatie niet meer te onderscheiden zei de ivf arts. Mariska hoeveel Gonal moet jij gaan spuiten?
Gaan ze die cysten dan wel aanprikken? Hoe kom je eigenlijk aan zoveel follikels/cysten? Je had toch niet gestimuleerd? Toch ook geen pcos? Ik weet niet hoeveel, dat hoor ik op 2/2, maar ik dacht 150 eh, kan dat?
Dat hangt af van het aantal cryo's van deze ronde, als het er meer dan 2 zijn en ze ontdooien goed dan wel, zoniet en de cryo's zijn er niet of op en ik kan voor 30 maart starten met een nieuwe ronde, dan zou ik in theorie nog een ronde vergoed kunnen krijgen.....maar ik hoop echt dat ik dat niet meer hoef te doen
Bah bah bah, al die stomme regels van de zorgverzekeringen!!!!! Ik hoop dat het bij deze keer blijft!
@mariska, het zijn niet de zorgverzekeraars. Dit is een overheidsmaatregel. Het is indertijd een bezuiniging geweest. De keus was toen of allemaal maar 1 poging of de leeftijdsgrens omlaag naar tm 42 ipv tm 45.... Het is hard maar waar
@Mariska geen idee wat normale dosering hoort te zijn, maar 150 klinkt logisch. Bij mij wilden ze eerst 2x 87,5 doen, maar is door de vele follikels naar 1x 100 gegaan. Ik heb wel pcos, alles wat tijdens de stimulatie groeit zijn geen cysten zei de ivf arts. Maar blijft natuurlijk priegelwerk dus kan altijd zo zijn dat ze een lege follikels treffen/aanprikken. 2/2 is nog even weg, enig idee waarom ze zolang wachten? Bij mij had ik anders na 2 dagen al mogen starten met gonal. @Roosje erg vervelend dat een overheidsmaatregel de levens van alle vrouwen over één kam scheert. Het is heel goed te begrijpen dat het per persoon verschilt wat je lifestyle/gezondheid is, maar nu wordt er dus puur op leeftijd af gegaan. Hopelijk hou je nog wel cryo's over indien het niet lukt. Kan me ook goed voorstellen dat je al je behandelingen er op een gegeven moment gewoon klaar mee bent! Hier overigens nog geen ongi, dus kan nog niet aanmelden voor plannen van de echo op dag 7.
Ahhh, vandaar zoveel! Dan houd jij ze wel lekker bezig tijdens een echo iig! Hihi Ja ik heb het lange protocol, dus nu nog tm donderdag de pil slikken en inmiddels al 3 spuiten decapeptyl gezet. In t Catharina is t standaard om pas 2 weken na start met deca te beginnen met stimuleren.
Ik houd t ff kort: Punctie is net geweest, 13 follikels aangeprikt. Nu een beetje beurs. En zo stoned als een garnaal. Laat nog weten wat de score is
Update punctie: De resultaten van de punctie, tromgeroffel svp: 13 eicellen De resultaten van de mannelijke bijdrage: 5,2 miljoen zwemmers Morgen worden we tussen 12:00 en 14:00 gebeld over hoeveel er bevrucht zijn. Nog even verder duimen dus.
Nog meer goed nieuws: Ben zojuist gebeld door t ziekenhuis. Van de 13 eitjes zijn er 11! bevrucht Donderdag om 14:15 heb ik terugplaatsing Heb gelijk een afspraak gemaakt met de acupuncturist. Die heb ik donderdag ochtend om 8:30.....oooohhhhh meisjes wat is het weer spannend
Duim nu nog harder voor je Roosje ! Wauw 11 van de 13 Morgen gaat mijn eerste Gonal erin, maandag 1e fm!