Geen ervaring, maar heb dan ook niet de pil hoeven slikken en andere medicatie gespoten. Het schiet allemaal niet op bij jou he? Ik heb me trouwens meteen aangemeld bij moeders voor moeders! Ik wil heel graag wat terug doen nu het eindelijk zo ver is. Eerst overheerste hier totale vreugde. Nu ook wel wat angst dat het misgaat... Kans is bij icsi 25%, best hoog dus. Het voelt wel alsof t allemaal goed zit.. Maar blijft spannend!
T komt helemaal goed bij jullie, meid!! Je maakt zo gauw hcg aan, daar zou ik me echt geen zorgen over maken! Ik heb echt een raar lichaam...snap er niks van! Misschien gewoon een onttrekkingsbloeding?
@Mariska zou het ook niet weten, geen ervaring mee. Maar onttrekkingsbloeding klinkt logisch. Jammer dat je nog moet wachten met de Gonal. @Zon mooi initiatief mvm ga ik denk ook doen als het zover is. @Roosje hoe voel je je? @Hier Goed bericht na eerste fm, stuk of 6-8 op de nominatie van 10-11mm (ondanks lage dosis, lang leve pcos). Moet doorgaan met 1xdgs 100ie en vanaf morgen Orgalutran erbij (ter voorkoming van eisprong). Vrijdag nieuwe echo en planning is als alles zo doorgaat maandag punctie. Moet sowieso het weekend over gezien beperkte lab-cappaciteiten.
Hallo meiden, Mag ik misschien mee kletsen in dit topic? Voel me soms zo alleen in het proces terwijl er natuurlijk veel meer meiden zijn die in het schuitje zitten. Mijn man en ik zijn bij Geertgen in behandeling en hebben 4 IUI pogingen gehad die mislukt zijn. We staan nu aan het begin van ICSI. Ik spuit met Gonal f 300 en Triptofem. Vorige week op cd 3 echo gehad en had maar 6 follikels. Daar schrok ik van. Zo weinig! Morgen weer een echo... Hoop zoooo dat er dan stiekem meer follikels zijn. Vanaf 5 follikels gaat de icsi door en anders dus niet... hebben jullie daar ervaring mee? En hoe hebben jullie de punctie ervaren? Vind t zo spannend allemaal.
@butterfly, lees m'n blogs maar, ik heb steeds het aantal follikels bijgehouden. Ik begon bij ivf 2 ook met heel weinig. Heb toen geen uitgangsecho gehad, pas op cd 9 of 10 1e fm. @lies Hier verder niet veel te melden, moe van de utro, klonterige borsten van de utro, jeukende tepels ook van de utro. Buikpijn vandaag, hele langzame krampen leken het. En heel veel waterige afscheiding met utroprut.......ik maak me zorgen dat de Emmy's al dood waren door het gehannes bij de tp...ik kan daar niets meer aan veranderen, maar toch...
Hoi Butterfly, ik ben ook bij Geertgen in behandeling. Spannend he die eerste ivf! Cd 3 zegt echt nog niks hoor! Dat is alleen nog maar de uitgangsecho. Morgen zouden er zomaar een heleboel meer kunne zijn. Succes!
Succes morgen butterfly! ZON, hoe voel je je? Roosje, dikke knuffel! Probeer afleiding te zoeken in leuke dingen, endorfinen maken je happy en die positieve gedachten helpen je de komende tijd!
Dankjewel Roosje72, ik ga ze zeker lezen... Wat heb jij ook al een hoop moeten doorstaan zeg Zon79, gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat zal je blij zijn. Ik krijg weer wat hoop na je bericht. Super bedankt! Dankjewel Mariska85! Hou jullie op de hoogte
Nou meiden. Ben net terug van de 2e fm meting op cd 8. Bm slijmvlies is 8.5 5 follikels rond de 10 mm dan nog 1 kleinere van zo'n halve cm en nog een paar kleintjes waar hij het niet van verwacht dat ze mee doen. Tja, op zich wel fijn dat er 5 grotere zijn maar het houdt niet over. Zaterdag terug voor fm nummer 3.
Spannend butterfly! Ik heb ook begrepen dat elke meting anders kan zijn. Mooi slijmvlies trouwens! Die van mij was op dag 7 7.8mm. Hier over twee dagen weer fm, hopelijk gaan er ook meer dan ong. 6-8 meedoen. Weet nog niet welk middel ik voor de punctie ga krijgen, iig geen Pregnyl gezien hoog risico op overstimulatie. Gisteren Orgalutran erbij gekregen, wat korte irritatie/roodheid/branderigheid rond de injectieplek gehad voor 30min. Nu geen last meer daarvan, alleen wel last van mn buik/darmen laatste 2 dagen. Is uiteraard ook rete spannend allemaal en mn pbs speelt vast ook mee. Mariska had jij 2-2 nou je uitgangsecho voor start Gonal?
Hai Lies, morgen alweer FM, lekker hoor kort protocol!! wanneer ongeveer verwacht je de punctie? bij mij maandag inderdaad echo om te kijken of ik uberhaupt met de gonal mag beginnen...zoooo spannend!! nu gaat het echt gebeuren... hoop ik!
Oh echt. Dat stelt me gerust Meiden. Thanks! Spannend voor jou Mariska1985 Sterkte morgen Lies30. Altijd maar weer afwachten hoe het groeit hè? Dankjewel Roosje. Jij zit in de wachtweken? Lijkt me nog t zwaarst van alles.
@butterfly: yup zit nu 10 dpo....7 dagen tot officiële test datum, 4 dagen tot eerste test, 14 dpo @mariska: ja ik had in eerste instantie maar 3, toen 5, toen 8 en uiteindelijk13 follikels ....
Nou vanmorgen weer geweest voor fm.. Rechts: nu 7 in de groei, waarvan 2 uitschieters (18/16mm) die waarschijnlijk af gaan vallen. De rest is ongeveer 13mm. Links: 9 in de groei van rond de 12-13mm, grote cyste van eerder is nog goed te onderscheiden. Groei is iets gestagneerd geweest door het starten met Orgalutran (eisprongremmer), dat was schijnbaar voorspeld. Wij wisten het ons niet meer te herinneren van de vorige keer, maar goed dan zit je ook vol spanning.. Zondag heb ik weer een meting, punctie wordt nu geschat op dinsdag/woensdag. Hopelijk dan wel zekerheid! In ieder geval nog minstens twee dagen Gonal en drie dagen Orgalutran. Hoorde vandaag zwggen dat ik overigens toch pregnyl krijg voor de punctie. We wachten weer af @Mariska spannend dat je ook bijna mag gaan 'groeien'