Ja blijft gewoon spannend hè. Wat rijpt er goed en wat niet. Als we uiteindelijk maar wat mooie eicellen hebben. Daar gaat het tenslotte om ik krijg dormicum. Ken het verder niet maar je schijnt je dronken te kunnen voelen. Iemand ervaring? En inderdaad het moet toch gebeuren.
@mariska, oeh dat lijkt me eng zo'n koortsstuip/epilepsie. kunnen ze daar op een of andere manier meer duidelijkheid over krijgen. @lies, update! @butterfly, ik zag ook erg tegen de eerste punctie op. viel me echt heel erg mee achteraf. ik ga trouwens vanmiddag testen. ik heb er totaal geen vertrouwen meer in. ik heb zulke zware krampen, dat kan nooit wat goeds betekenen. ik ben nu 14 dpo. wat denken jullie, bij witte test, stoppen of doorgaan met utro?
Knap volgehouden Roosje om nog niet te testen. Van een ander groepje weet ik dat die afbouwen na een witte test. Bij mij is verteld als na 16 dgn een witte test, dan stoppen met de utro. Onze echo was goed en de eerste Gonal-F zit erin! Volgende week maandag terugkomen
@mariska, hier is het per arts verschillend. de een zegt 16 dagen na punctie testen, bij wit, 2 dagen later weer testen, weer wit, dan stoppen de ander zegt 14 dagen na tp testen bij wit, stoppen met de utro. Die laatste variant volg ik deze keer. dan moet ik dus nog tot donderdag wachten met stoppen. echter ik heb zo'n vreselijke pijn mn buik dat ik nu zo iets heb, van laat maar komen die ongi. smiddags is nog te doen, maar sochtends kan ik niet eens rechtop blijven zitten achter mn bureau.
Na t werk, via de garage , de bso, de benzinepomp, de creche en het gasfornuis.....eindelijk naar de wc. Tergend langzaam loopt de test door. Een roze waas met een iets donkerder optrekkende controle streep....er verschijnt geen test streep, althans niet binnen de tijd. Na 10 minuten kijk ik weer...en zie ik een lichte streep, lijkt wat grijzig....na het eten ga ik nog een keer kijken. Inmiddels is de test een uur oud. Hij staat er toch, de spook streep.....roze, maar een niet tuur streep...wat moet ik daar nu weer mee?
KV is traag hoor, kan goed gewoon waarheid zijn! Minimaal 10 min nodig voor het roze goed doorgelopen is!
Jeetje roosje dat is onzeker. Krijg je veel hoop van lijkt me? Ga je vandaag weer testen? Fingers crossed voor jou! Zou super zijn! Wat fijn dat je kunt beginnen Mariska! Hoe is het nu met jullie mannetje? Pff meiden ik zit mezelf echt gek te maken om die punctie. Ben echt mega bang.
Spannend roosje, ben benieuwd!!! Butterfly, kan me goed voorstellen, maar duizenden zijn je voor gegaan, jij kunt dit! Bink gaat goed, gister overdag netjes 37 maar voor t slapen toch 39. Maar hij is vrolijk, dus we wachten af!
gisteren 14 dpo getest, met 4-5 minuten zag ik nog niets, alleen een roze waas. na 10 minuten stond er een streepje. vanochtend weer getest. met 5 minuten een tuurstreep in de roze waas. na 10 minuten de linker foto. rechts samen met die van gisteren
@butterfly, adem in adem uit. neem je tijd. focus op je ademhaling. het lijkt enger dan het is. als het helpt om je ogen dicht te doen, gewoon doen. heb ik ook gedaan, dat hielp mij.
Wow Roosje. Volgens mij hartstikke raak!!!!!! Voorzichtig gefeliciteerd. Wat goed. Hoe ben je eronder? Dankjewel meiden!!! Doet me goed
@butterfly...ik ben nog niet zo overtuigd. vind de strepen erg licht voor 14 en 15 dpo....en streepjes hebben bij mij de onhebbelijke gewoonte om weer weg te gaan.
Sorry meiden ben gisteren vergeten hier te schrijven in de stress Was achteruitgang geconstateerd waardoor ik moest overstappen op Menopur. Vandaag gelukkig verbetering dus nog 1 dagje door. Zijn rechts nog steeds 5 opties en links 7. Grootste zijn nu 16-17 en bm 8.5mm. Morgen hopelijk laatste fm en dan vrijdag de punctie! Spannend Butterfly morgen! Goodluck! Oeh Roosje een streep is een streep! Is zo te zien niet aflopend toch? Mariska hoeveel Gonal moet je spuiten?
Geen goed nieuws, groei gaat langzaam. Geen punctie vrijdag maar weer echo. Dosis Menopur naar 1,5 ampul (=112,5ie fsh/LH). Lichtpuntje is wel dat er zich iets meer kandidaten gaan melden, rechts nu 7 en links 9. Grootste is 17mm, maar gros 13-15mm.