Ik kon me toch niet inhouden. Test stand van vanochtend; voorzichtig optimistisch. ( onderste test is van vandaag)
Op dit moment zeg ik duidelijk zwanger! Ik weet hoe je je voelt, de onbevangenheid is eraf door je ervaring dat het naast goed, toch ook nog fout kan gaan. Blijf toch het vertrouwen hebben dat het echt een keer goed komt, dit is gewoon een dikke plakkert! Dikke knuffel!
Tjonge lies. Wat balen! Maar mijn arts zegt steeds. Als ze er maar zitten en maar groeien. Nog ff bikkelen meid. Sterkte hoor! Punctie is me erg meevallen.. roesje doet nog goed zn werk. En van de 5 follikels, 5 eicellen!
Spannend roosje! Ik vind het streepje ook erg licht, maar hij staat er toch echt!! Dus bij deze gefeliciteerd! Was het een blasto die teruggeplaatst is? Alle meiden die bijna punctie hebben, succes en zet hem op! Butterfly, heb jij vrijdag de punctie? Dan heb je als t goed is dr.W. Die heeft mijn punctie ook gedaan. Gaat helemaal goedkomen! Hier is het afzien zeg. Maandagochtend een bloeding gekregen. Helderrood en voelde het lopen. Naar de wc, maandverbandje gepakt en er vanuit gegaan dat het een miskraam was. Ik had geen krampen ofzo. Het was ook effe dat het drupte en daarna kwam er niks meer uit. Wel met afvegen bloed aan wc papier. Moest die ochtend constant plassen, heel vervelend. Het helderrode ging over in bruin en s'avonds was het over. Heb wel een paar uur een heel trekkerig gevoel rond buik en liezen gehad. S'avonds teruggebeld door de arts, hij was nog steeds positief. Geen krampen, geen stolsels verloren... Mag komen voor een echo wanneer ik wil. Maar we hebben besloten daar even mee te wachten. Ben vandaag precies 6 weken. De kans dat ee een hartje klopt is nog niet zo groot. Voor aanstaande dinsdag stond er al een echo gepland, dus daar gaan we sowieso naartoe. Misschien voor het weekend nog even kijken of het vruchtje er nog wel is. Pfff deze onzekerheid is echt wel killing hoor... Ben je eindelijk zwanger, gebeurd er dit..
Mooie score butterfly! En zon79, heel veel sterkte, zolang je geen krampen hebt is t goed, maar wel onwijs spannend idd!!
Dankjewel meiden! Jeetje Zon79. Wat een toestand en wat een stress. Snap wel dat je nu nog even geen echo meer wilt. Denk aan je!
@Roosje kijk aan die loopt op mooi! @Butterfly gelukkig viel het mee, duimen voor bevruchtingen! @Zon dat is even flink schrikken! Bloeden tijdens zwangerschap kan wel natuurlijk, maar snap dat je dan denkt aan mk. Gewoon doen wat voor jullie goed voelt en anders aan de bel trekken! @Hier Iets rustiger dan vanmorgen, is ook wel positief dat er wel groei was. Nog even doorbikkelen en hopen dat verhoogde dosis extra gaat werken. Duimen voor vrijdag!
Dames, ik ben net voor een echo geweest en het vruchtje zit er nog!! Het hartje klopte zelfs al!! De verloskundige was er zelfs verbaasd over! We zijn zo opgelucht! Waarschijnlijk ben ik gevoelig daar waardoor het snel bloed. Baarmoedermond was mooi dicht dus het zag er niet uit als een miskraam! Kan ik eindelijk weer slapen vannacht!
Bedankt! Sjonge wat een stress! Hopelijk gaat nu alles voorspoedig zeg! En ik hoop dat jullie snel volgen allemaal!
Ach Roosje. Wa is dit K zeg! Ik hoop dat het op de een of andere manier toch meevalt... en het gewoon raak is. Knuffel!!