Wel heftig Lies ook al had je dit al gedacht. Nu tijd om op te laden want het is niet niks. Sterkte!!
Ja wel een beetje raar in m'n hoofd, maar of dat alleen van de ongi komt ? De ongi is nu weer normaal, en ik ben inmiddels weer in volle strijdtenue...ronde 22. Je bent van mij!
Liesje, is het niet een idee om naar Dusseldorf of Gent te gaan? Ze bekijken ieders situatie daar apart, werken niet met stomme protocollen als in Nederland. Weet niet of het tot jullie mogelijkheden behoort, het kost natuurlijk veel tijd en ook vaak geld.. Roosje, thats the spirit! Mariska. Spannend, morgen punctie toch? Hoop op een mooie opbrengst! Ik heb gisteren een echo gehad en alles zag er keurig uit. Ukkie loopt 1 dagje voor op groei en het hartje klopte mooi. Erg opgelucht dus. We zijn nu dan ook officieel "ontslagen" bij Geertgen. Was een mooi moment wel om daar voor het laatst de deur uit te lopen... Alhoewel.. Er zijn nog 4 cryo's. Wie weet over een tijdje.....
He Zon het buitenland vinden wij nog wel heel vroeg om heen te gaan. Is pas één stimuleringsronde niet gelukt en we hebben nog geen punctie gehad. Ik snap goed dat dames die nog maar één poging te gaan hebben het doen, maar voor ons voorlopig nog even niet. Verder hebben ze de vorige keer een inschatting gemaakt qua dosering en wordt hij de volgende ronde verhoogd. Het blijft natuurlijk afwachten of het de juiste dosis is, maar overstimulering zit ik ook niet op te wachten. Dan mag je gelijk 3 maanden niets! Fijn trouwens dat jouw echo goed was
vanochtend controle gehad. Beide stokjes rustig, nog een beetje prut in de bm holte, maar dat wist ik zelf ook wel ( nog steeds ongi) ik mag door voor de cryo ronde volgende week vrijdag terug voor fm en bms meting. 2 cryos willen we terug. intussen zoekt de gyn uit wie de labfase kan doen als ik na mn verjaardag start met een (hopelijk niet noodzakelijke) 3e ivf poging. Alle scenarios gaan we bekijken. Hopelijk doen we dat voor niets. maar het geeft mij rust als ik mn opties ken.
14 follikels aangeprikt: hell!!!! 12 eitjes gevonden. Zondag 11.00 tp. Nu pijn dus ga liggen en doe ff weinig met lezen/reageren.
Wow Mariska wat een mooi aantal meid. Wat naar dat je zo'n pijn had. Laat je lekker verwennen. Kruik hielp mij echt!
Hoi dames, mag ik met jullie mee schrijven? Ik ben 27 jaar en heb 10 februari een terugplaatsing gehad van een vers 8 cellig 3 dagen embryo. Ik ken roosje en mariska ook al van andere topics.
Hallo, Mag ik ook met jullie meelezen / meeschrijven. Ik ben op 7/2 gestart menopur, en op 12/2 met orgalutran voor onze eerste icsi/pgd behandeling. Morgen 2de follikelmeting.
Welkom Amy en Isa! Spannend allemaal hè? Ik vind de wachtweken echt pittig. Vanmorgen wakker geworden van de krampen. Voelt alsof ik ongi ga worden... Spannend je 2e meting Isa!
Dat is niet wat we willen horen butterfly! Ik hoop zo dat je op roze mag!! Zou zo fijn zijn als we hier weer wat extra roze krijgen in de groep! Ik voel me prima! Al een fles POM op Hebben jullie ook een foto van je embryo gekregen?
Goedemorgen meiden! WoW wat een duidelijke foto van je embryo Mariska! Ik kreeg wel altijd een foto maar die waren nooit zo mooi als die van jou! Is deze vanmorgen teruggeplaatst? Succes met de wachtweken! Nieuwe dames, welkom hier. Gezellig dat jullie er zijn, jammer dat het nodig is...