Wie ook net gestart met IVF/ICSI of gaat op korte termijn starten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door boannan, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    tnx Zon!
    Ik heb geen flauw idee, heb geen vergelijkingsmateriaal van hoe het er anders uit kan zien.
    Deze is 9-cellig en gisteren TP gehad.
    pffff.....echt met geen mogelijkheid dat je dit uit je hoofd kunt zetten deze 2 weken...omgeving heeft altijd zo makkelijk praten dat je er niet te veel me bezig moet zijn!!
    Ik heb wel voldoende afleiding, maar toch...
    Kan het trouwens ook van de utrogestan komen dat ik een beetje emo ben steeds? Echt...kan er af en toe de dweil bij pakken!

2. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik zal eens een foto van mijn 9 cellig plaatsen. Die is echt niet zo duidelijk!
    Ik snap wat je bedoeld, die wachtweken zijn vreselijk!!
    Utrogestan geeft zwangerschapsklachten, dus je, daar kun je zeker emo van worden!

3. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    die waar je nu zwanger van bent is ook 9-cellig?

pfff...gaf het maar de garantie dat het goed zit...helaas kan zelfs een blasto nog fout gaan en 4- of 5 cellig wel innestelen...
    Al heb je wel een hele goeie kans natuurlijk met een 8 of 9 cellige...

4. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Nee de 9-cellige was mijn eerste poging, de verse dus.
    Daarna 2 x ene 2-cellige.
    Ik ben zwanger van een blasto. Heb gezegd dat ik geen dag 2 embryo's meer teruggeplaatst wilde, alleen nog dag 5. Hebben er 3 laten ontdooien de laatste poging en daarvan heeft eentje het gered en daarvan nu 7,5 weken zwanger..

5. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Duim voor je hoor Mariska! Dat emotionele herken ik heel erg. Waar t ook van komt, ik gooi het er af en toe ook even uit. Mooie foto van het embryo zeg!

Ik ben met vlagen misselijk, m'n krampen zijn nnu weer verdwenen. Je kunt er niks van zeggen kan van alles zijn. Sterkte met wachten hoor!

Ik ga donderdag testen. 10 dagen na tp

6. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dit is mijn 8 cellig 3 dagen embryo. In het AMC doen ze geen 5 dagen helaas. Ik heb het gevraagd.

Zon, het laatste wat ik van jou heb meegekregen was dat je naar DD zou gaan toch? Je had aardig wat embryo's. Heb je ze meegenomen? Of hoe is het gegaan? Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Bijgevoegde bestanden:

7. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Gaaf Amy!
    Heb je al een testje gewaagd?

8. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Oeh wat spannend, een hoop test data deze week....ik wil een woud aan streepjes zien meiden!

Ik mag donderdag weer voor echo en hoop dat ik donderdag of vrijdag een :) plas. Dan maandag of dinsdag tp. Ik weet niet wat ze bij ons doen. Zal eens vragen of ze ook 5 dagen embryo's terugplaatsen.

9. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Vanmorgen omo wit Mariska, dus de pregnyl is er zeker uit. Maar het lijkt me wel echt te vroeg om een zwangerschap aan te kunnen tonen... Toch?

Roosje, klinkt weer goed zeg! Kunnen ze van een cryo een 5 daags embryo maken? Ik weet niet hoe dat werkt met dat ontdooien enzo...

Ik weet ook nog geeneens of wij wel cryo's hebben eigenlijk...

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Goed teken Amy!
    Weet je dat iig alvast! Op naar een 2e streep!
    Als het goed is krijg je binnen 2 weken na de tp een brief met daarin het aantal cryo's vermeld.
    Ik heb gisterochtend getest als uitgangspunt en hopelijk woensdag wit, hoop dat de ovitrelle er dan uit is...
    Trouwens heel pijnlijke boobs, normaal had ik dat nooit zo erg als nu!
    En m'n progesteron was goed va mezelf al.
    Toch extra nu door de utro?

11. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    He (nieuwe) dames!

Mooie ontwikkelingen te lezen allemaal :)
    Toi toi toi Mariska!!

Hier nog geen ongi, zal vast niet lang meer duren (ben lichtgeraakt :p)
    Nieuwe prikschema al binnen verder!

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Goedzo Lies, kom maar op met die rode heks bij jou!

13. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Spannend Lies!!

Straks weer naar de arbo... Wie van jullie werkt er 40 uur in de week? Mij lukt het helaas al een tijdje niet meer, teveel concentratie problemen.. Ik werk op kantoor, de hele dag achter de computer. Ben benieuwd hoe jullie dat ervaren?

14. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Amy, wat klote!
    Ik begrijp je heel goed dat je het moeilijk vindt!
    Ik werk over 4 dagen verdeeld minimaal 38 uur (waarvan 2 koopavonden) en m'n zoon en stiefzoon thuis en drukke familie etc... Maar lig savonds wel vroeg op bed, anders houd ik dat ook niet vol ;)

15. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Misschien zou het anders zijn geweest als ik met mensen zou werken, of in een winkel ofzo... Dat je de hele dag druk bent en geen tijd hebt op afgeleid te zijn... Wat voor werk doe jij, als ik vragen mag?

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik werk in een detail winkel met veel 1-1 contact met klanten.
    Ook veel computer werk maar dus wel veel interactie met klanten en collega's. Dat zal idd schelen!

17. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Goedemiddag dames,

is er nog plek in deze herberg voor een meid van 34 die net te horen heeft gekregen dat ze het ICSI-traject in gaat?
    Ik probeer op internet op te zoeken hoe lang alles duurt in het Erasmus na het eerste gesprek met de gynaecoloog, maar ik kan niks vinden...
    Ik heb in het streekziekenhuis al een inwendige echo gehad en een bloedtest en vl heeft al 2x een potje ingeleverd, heeft ook al een bloedtest gehad en twee gesprekken bij de androloog.
    13 maart hebben we ons eerste gesprek bij de gynaecoloog van het voortplantingscentrum. Een week eerder krijgen we de uitslag van het derde zaadonderzoek (omdat er de eerste keer 0 zaadcellen zijn gevonden en de tweede keer ongeveer 50).

18. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Zeker Guppy, welkom!
    Bij mij heeft het ongeveer 2 mnd geduurd voordat ik begon met de medicijnen.
    Het ligt eraan of je ziekenhuis een wachtlijst heeft, dat was bij ons niet zo, maar al dat wachten is inderdaad killing!
    Heel veel succes meid en klets gezellig mee!

19. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Irritante ongi krampen rn daarbij ook nog een enorme peuterpuber in huis...bah bah!!! Ff een dipje

20. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Misschien is het wel de innesteling? Ik heb ook een dipje. Vanmorgen nog steeds een omo witte test. Zou het nog te vroeg zijn? Ik denk niet dat het is gelukt. Ik voel echt totaal niets anders dan anders...

Deel Deze Pagina