Jemig Annemoon! Wat onwijs KL0TE!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan er weinig mooiers van maken Hele dikke knuffel voor jou!
Annemoon wat een kak situatie!! inderdaad tegenslag na tegenslag, ik kan begrijpen dat je er ff klaar mee bent op deze manier!
Nou hier ook twijfel alom. Heb al een week heel licht bloedverlies. Maar sinds vanmiddag is het meer. Ben er kapot van. Vk zegt dat het 2 kanten op kan
Inderdaad, wat Roosje zegt, het klompje moet blijven plakken!!! En roosje, spannend, wanneer krijg je dan weer een terugplaatsing?
Buttrfly meid ik hoop zo dat deze ukkepuk blijft plakken! Er zijn meer vrouwen met (veel) bloedverlies hoor, zolang je maar geen krampen hebt!! Roosje, ben je dan nog op tijd voor een 3e behandeling (stel dat...)???
Nee Butterfly, het moet goed gaan!! Wil naast de 3 geboortes vandaag (tuurlijk vandaag) hier goed nieuws. Dan kan ik er volgende maand weer tegenaan als ik maar weet dat het goed kan gaan! Dus niet alleen voor jou 😜
Geen idee, hangt van erg veel factoren af. ik moet in elk geval uiterlijk 29 maart starten met een eventuele 3e ivf....de tijd zal t leren. Ik heb natuurlijk nog de cryo's, maar ik heb weinig vertrouwen in het ontdooi proces
Vanmorgen een negatieve Kruidvat test. Morgen de officiële test doen van het ziekenhuis en de uitslag doormailen. Dan krijg ik tussen 2 en 4 uur 's middags te horen of er diepvries-emmy's zijn.
@amy, heb je al ongi tekenen dan? je had eergister toch een drupje bloed, als het een late innensteling was, dan kun je moren of over mrgen nog posi testen.
Het bloed wil er wel doorheen, maar de utro houdt het nog steeds tegen. Er moet wel een wonder gebeuren wil de test morgen positief zijn... Ik hoop echt heel erg dat we cryo's hebben!
Annemoon mn hart breekt bij het lezen van je bericht . Wat is het leven soms toch vreselijk oneerlijk!!! Heel veel sterkte meid xx Amy duim vreselijk hard voor je, gatver wat onzeker voor je.. Roosje complexe situatie zit je in zeg! Hoop echt voor je dat het nog lukt binnen het termijn. Mariska hoe voel jij je onder alle onzekere situaties? Hier geen nieuws, nog geen ongi gespot.. Worden we lichtelijk geïrriteerd van, volgende week maar even zh contacten.
😘 Het gaat weer hoor! Binnenkort evaluatie en dan bedenken of we de derde poging in Düsseldorf willen doen of niet. Eerst afwachten wat er gebeurt aangezien we vorige maand ook 1 dag zwanger waren zonder hormonen of wat. Nu dus lekker eigenwijs de pregnyl-utro combi door gebruiken.
He ladies, de test was zoals verwacht negatief gisteren. Ik werd gebeld op het moment dat ik op het punt stond de stad in te gaan en 's avonds kwam er een vriendinnetje op bezoek, dus vandaar even geen berichtje van mij... Ik heb 8 cryo's, dus dat is geweldig nieuws, was alleen super teleurgesteld, want deze cyclus hebben ze geen plek meer om een terugplaatsing te doen. Dus moet weer een maand wachten. Ik heb gevraagd of ik in de 'verloren' maand dan een pipelle kan laten doen, daar word ik maandag over gebeld door een IVF arts. Weten jullie nog meer dingen waarop je getest kan worden? Stollingsonderzoek, schildklier en progesteron staan ook op mijn lijstje om na te vragen...