Super Lies, dat ze het kunnen versnellen! Succes Maaike! Annemoon, ben je al wat wijzer? En Roosje, hoe gaat het met jou? En Butterfly, hoe is het met je? Zon, alles goed met jou en de beeb? Mariska, met jou ook alles goed? Wanneer heb je de echo? Hopelijk ben ik nu niemand vergeten!
Nou hier ook weer uit de startblokken. gisteren ongi en start decapeptyl, vandaag start echo, alles in orde, mag vanavond al starten met de gonal, 300IE. De laatste ronde IVF, de eerste ronde DD. De 'do-or-die' ronde. Onze D-day. Het is inmiddels al ronde 23, we zijn nu alweer 2 jaar bezig voor nr. 3 en het is dan mooi geweest, ongeacht de uitkomst. Ik begin deze ronde met een positief gevoel, maar ook met een bepaalde mate van rust. Op eventuele cryo's na is het hierna klaar. Ik ben op..... moe gestreden. De laatste strijd dient zich aan en ik maak me op voor het laatste gevecht. Mijn credo blijft: De dood of de gladiolen
Hey lieve meiden, Hier gaat het wel hoor. Ben alleen ontzettend moe dus is nog wel een nasleep van de miskraam. Heel langzaam maar zeker begin ik weer wat te voelen voor de volgende poging. Ik denk dat we daarvoor naar Gent gaan. Hoe is het met de anderen?
Dat is ook tegen ons gezegd, maar soms werden de artsen verrast zei ze. Gistermorgen had ik een paar druppels bloedverlies, maar daarna niks meer. Mn buik voelt wel alsof het elk moment door kan zetten. We hebben intussen ook de uitslag van het derde zaadonderzoek: ook daar zaten goede zaadcellen in, heel weinig, maar meer dan genoeg voor icsi. Dus als er verder niks gebeurt, gaan we vrijdag echt starten!
Go Roosje! Volle kracht vooruit met alles wat je nog hebt. Toi toi toi!! Butterfly logisch dat de mk een nasleep heeft. Even je rust nemen meid, zal zowel fysiek als mentaal pittig zijn. Wens je veel sterkte/succes in jullie beslissing en volgende ronde! Maaike spannend dat je bijna gaat beginnen! Dag 3 startecho neem ik aan? Ik kan ook bijna beginnen, maandag laatste tablet Provera genomen. Nu afwachten op bloedddd! Hoest met de zwangeren?
Spannend Annemoon! Logisch dat je er zin in hebt . Maayke klinkt als dat je eerst nog info krijgt met echo, je zult dan ook wel horen of je lang of korte traject krijgt ( verschil van 1-3 maanden). Het starten met spuiten van groeihormonen is zover ik weet altijd op dag 3 van je cyclus, dus dan kun je je mentaal iig voorbereiden dat je niet gelijk begint morgen. Heel veel succes en ik ben erg benieuwd welk traject je krijgt!
Fijn dat er weer het een en ander staat te gebeuren voor jullie meiden! Roosje, het MOET gewoon, ze zijn daar zoveel verder, dit moet wel lukken!! Zet m op ladies! Hier alles nog rustig, ben wel enorm zenuwachtig voor de echo, nog 'maar' 14 dagen wachten, hoop zo dat het een keertje goed mag gaan nu..... Zwanger worden was niet ons enige probleem, nu nog zwanger blijven.....
Das misschien nog wel het spannendste Mariska! Balen dat je nog 2 weken moet, in mijn zh is de eerste echo 30 dagen na tp. Verder veel klachten?
Dat is wel fijner hoor zo snel, ik had em ook wel een week eerder gewild! Hier 21 dagen na testdatum, dus 38 dagen na tp ongeveer. Gewoon duimen voor een knipperlichtje, daar hopen we inmiddels al 29 maanden op, dus hoop zo dat het wachten beloond wordt! Denk echt dat ik gek word als het weer foute boel is...ben zo bang!! Ik kan elke dag wel een test doen, puur om bevestiging te hebben, stom he?! Want het zegt niks.... Het enige waar ik echt last van heb zijn m'n boobs, die doen zeer en zijn een cup groter! Savonds zwellen m'n darmen en buik ook nogal ben dan een plofkip We houden de moed er dus in en probeer positief te denken, maar na 25-3 kan ik pas echt blij worden...tot dan blijft het spannend
Logisch hoor dat het spanning meebrengt tot eerste echo, het is nog zo pril. Je bent vast niet de enige die dagelijks een test doet, heb daar meer dames over gehoord. Na 29maanden is het jullie zo gegund, ik duim super hard voor een kloppend hartje meid!
Ik duim ook mee Mariska! Maar ik ben ervan overtuigd dat dit een plakker is!!! Lies, jij al uitzicht op je startecho? En hoe is het met de rest van de dames hier?
De intake was niet de intake die ik had verwacht. Ik dacht naar buiten te komen met een tas vol medicijnen, maar ik moet geduld hebben... we kregen heel veel vragen, ik moest weer bloedprikken voor chlamydia (handig als de ziekenhuizen gegevens uitwisselen... Dit is geld en tijd verspillen) en ze heeft een inwendig onderzoek gedaan + echo. Bij de vorige echo in het streekziekenhuis was alles goed, nu waren er aan de ene kant 23 en de andere kant 17 blaasjes te zien: pcos volgens de arts. Ik krijg vanavond te horen of dat nog een vervolg gaat krijgen, maar ze dacht van niet omdat icsi sowieso ons traject wordt. Ik las wel dat afvallen kan helpen, dus dat is misschien een optie (ben net drie kg te zwaar voor een gezond BMI maar heb wel een gezond vetpercentage). verder moeten we naar een voorlichtingsavond en over drie weken weer terug en daarna naar de echte intake etc. Nog een maandje geduld dus! En ik wil zo graag starten...
Getsie Maayke, vaak is het idd niet een kwestie van gelijk starten. Wat gaan ze met de voorlichtingsavond vertellen dan? Puur informatief over ICSI? Hopelijk zijn ze niet te streng qua BMI en mag je na alle info en onderzoeken wachten op je volgens menstruatie! Duim voor je! Hier vandaag teruggebeld door de ivf poli, was gisteren rond 21u ongesteld geworden ! Voor sommige meiden moeilijk te begrijpen, maar bloed is hier dus wel goed . Heb mn schema al dus hopelijk vinden ze maandag geen gekke dingen. Verwacht van niet, want twee weken terug rustige stokjes!
Die informatie avond gaat in op alle aspecten, zowel geestelijk als lichamelijk en is voor beide verplicht. Mijn BMI was geen probleem en afvallen was ook niet de oplossing (ik sport veel en mijn vetpercentage is in verhouding laag, mensen schatten mij ook veel lichter). Maar alsnog wil ik een paar kg kwijt hoor. De arts had het erover dat ruim genomen ik binnen4 maanden zwanger zou kunnen zijn. Maandag word ik terug gebeld voor een extra afspraak, ze willen zeker weten dat het pcos is en niet vervroegd de overgang. Succes meiden en een fijne zondag!