Positieve echo ! Momenteel rechts 5 boven gemiddeld en links 3. Allemaal rond de 12mm, al zitten er links al 2 van rond de 13-14mm. Gelijk vanmorgen gestart met Orgalutran en nu 2 dagen 150ie Gonal prikken. Zondag weer fm.
Roosje en lies, jullie gaan wel mooi gelijk op zo samen! Ik ben superhard aan het duimen voor jullie allebei! Mariska, denk ook aan jou meis! Wat zal er een last van je schouders vallen als je de echo hebt gehad 25 maart!!
Ja echt wel! Ik hoop echt dat t goed zit. In ons zwanger topic al veel meiden met problemen en bloedverlies en MK. Ik hoop echt dat het bij ons goed zit!
Fm2 ook positief! Rechts 7 kandidaten, grootste 15.1mm. Links 9 stuks, grootste 18mm (links zijn allemaal wat forser). Bms 11.7mm Morgen weer meting eind van de middag, ivf-arts durft niet dag later te kijken. Wellicht dan links nl al te ver, duimen dat morgen ver zat is voor punctieplanning woensdag . Roosje hoe is het met jou?
Yeaahhh Lies! Het lijkt echt te gaan lukken deze keer! Super blij voor jou! Mariska, nog een paar nachtjes slapen... Roosje, jij hebt morgen FM 3 toch?
@lies, ik ga niet zo hard hoor....maar jij hebt een mooi clustertje eitjes al ik dat zo lees. Hier cd 15 alweer en t wordt vermoedelijk weer een lange zit. FM 3 vanochtend. Bms: 11mm Links 4x9-10mm, nog wat 6-7mm Rechts 1x 14mm en 4x 9-10mm, 3x 7-8mm en nog wat 6-7mm. De grote van 12mm die links zat is waarschijnlijk toch een cyste geweest en is inmiddels weg/gekrompen. Woensdag weer terug.
Hè kak Roosje, even geduld nog.. Beetje dubbel, maar ik heb donderdag om 9u de punctie. Vandaag nog 1x Gonal, morgenochtend nog 1x Orgalutran, morgenavond Decapeptyl (ipv Pregyl, ivm kans op overstimulatie). Rechts 7 kandidaten, grootste was nu 16+. Links 8, grootste 20mm. Bms 11.4, nog dik zat. Man wat spannend...
Nee, ik spuit al 300ie. Bij mij duurt het elke keer lang. Bij ivf 1 en 2 punctie op resp cd 20 en cd 23. De oogst is steeds goed en ook steeds een hoog bevruchtingspercentage. Dus ik moet gewoon geduld hebben. De deca remt bij mij zo hard dat het gewoon heeeeeeeel traag gaat.
Klinkt zeker goed Lies! Alvast veel geluk gewenst voor donderdag! Roosje, met jou komt het ook goed, ik weet het zeker! Mariska, bijna!!!!! Spannend!!!!!!