Wie ook net gestart met IVF/ICSI of gaat op korte termijn starten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door boannan, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    ahh nee :( :(
    wat verdrietig meis! dikke knuffel

2. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Thnx ladies, hopelijk krijgen we de 30ste wat meer duidelijkheid.

3. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Sorry ff ego:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Bijgevoegde bestanden:

4. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ja mooi he roosje!!! Gefeliciteerd!!

5. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Oh wat verdrietig en sorry voor mijn lompe mededeling. Die kwam nu wel erg lullig over

6. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Hoe is het met de dames hier? Het is zo stil. ..

7. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Ach lies wat erg voor je. Hoe is het nu met je?

Roosje wat gaaf! Gefeliciteerd! ! Dat geeft hoop.

Hier maandag weer begonnen met spuiten voor icsi 2

8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Lies, succes met je gesprek morgen.

Butterfly, heel veel succes met poging twee!

9. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    He meisjes, sorry voor mn lange afwezigheid. Zo te zien was ik niet de enige die niet meer had geschreven.

Hoe is het met iedereen? Yes Roosje zwanger wowwww! Gefeliciteerd meid! En Mariska gaat ook goed zie ik :)
    Butterfly wat fijn dat je punctie en tp goed zijn gegaan, hoop zoooo dat het je lukt! Guppy jeetje wat duurt het allemaal lang in jouw zh.. Sterkte met wachten!

Hier na een aantal rot weken eindelijk iets goeds, ben na 33 dgn ongesteld geworden! De ongi na mislukte tp kwam pas 20 dgn na tp, pff wat irritant was dat. Nu gelukkig geen opwekkuur nodig gehad, anders hadden we pas tweede helft juni kunnen beginnen.
    De behandeling moet wel anders, krijg naast Gonal ook Fostimon. Gonal is synthetische fsh, Fostimon spoort je eigen fsh aan. Als we toch punctie komen (kan zijn dat het een ronde zonder wordt, ligt eraan hoe mn lijf op Fostimon reageert), afhankelijk van het aantal follikels Deca of Pregnyl. Die laatste vinden we eng want bij overstimulatie mag ik geen verse tp en kun je dus weer cryo's verliezen.

Maar goed nu eerst maar even 'genieten' van rood en uitkijken naar zaterdag.

10. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Ik vind het hier ook al zo stil...

Het wordt dus weer spannend voor je, duimen!

Hier duurt het nog langer omdat onze vakantie er tussen zit. We hadden in juni kunnen beginnen maar willen ook genieten!

We hebben nog twee kansen op een natuurlijke zwangerschap maar daar ga ik niet van uit.

11. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Mijn vriend zegt ook altijd: er zit een mini kans in!
    Ookal zit het er realistisch gezien waarschijnlijk niet in.
    Snap wel dat jullie ook op vakantie gaan, die maand maakt dan ook niet meer uit omdat jullie nog niet gestart zijn. Wat gaan jullie doen op vakantie? Wij kunnen hopelijk nou in juni wel op vakantie, zijn dan iig niet meer bezig (hoe de afloop ook is).

Weer je al welke medicatie je moet gebruiken?

12. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    We gaan naar het zuiden op vakantie. Ik ga eerst een week als vrijwilliger mee met de alpe d'huzes en m'n vriend komt me daar ophalen waarna wij waarschijnlijk naar spanje gaan. We gaan kamperen dus we zijn redelijk vrij. Wat er hooguit tussen kan komen is de verkoop van mijn huis, dat staat ruim een jaar te koop en gisteren zijn de onderhandelingen begonnen! Spannend!

De kans op een natuurlijke zwangerschap is heel klein maar zoals je zegt niet 0. Maar met 0-50 zaadcellen zou het wel het winnende lot zijn! Niet voor niks doe ik mee met de staatsloterij :D.

Ik heb nog geen idee van de medicijnen, we hebben de voorlichtingsavond en het intakegesprek begin juli. Vlak na de voorlichtingsavond begint m'n nieuwe cyclus. Het plan is dan te starten als het met het ziekenhuis te plannen is. We zijn er klaar voor!

Wat zijn jullie vakantieplannen?

13. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Update: helaas is het hier niet goed. Na lage en trage hcg waardes een slechte echo bij 6w1d en 6w5d.
    De kans was klein, maar er was een kans.
    Vandaag weer een echo bij 9w1d.Vruchtzakje 9 mm met embryonale plaat. Komt overeen met 5,5-6 weken. Placenta maakt nog hcg aan, eierstokken nog actief. Over een week nog een echo en dan mag ik als ik wil een curretage of wachten. Moet nu eerst nog een week aanzien of het van zelf komt.
    Om de confrontatie compleet te maken 2 collega's die vandaag hun zwangerschap aankondigden...het is geen leuke dag.

14. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Het is idd een tijd geleden zeg. Veel gebeurd bij iedereen.

Tjonge jonge Roosje. Meid wat een verhaal. Wat een verdriet. Wat had ik het je anders gegund zeg. Wat is t toch oneerlijk soms. Kunnen jullie er samen goed over praten? En dan ook nog zo'n rot dag op je werk. Pfff. Denk aan jezelf hoor!

Heerlijk guppy maaike dat jullie er tussen uit gaan. Groot gelijk. Het is allemaal al enerverend genoeg.

En Lies30 gaat het met jou goed? Ook in de wacht nu?

Hier vorige week punctie en tp gehad. Nu op wachtdag 8... Vreselijk dat wachten

15. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Ow Roosje wat verschrikkelijk :(
    Snap helemaal wat je bedoeld qua je omgeving. De week dat ik slecht nieuws kreeg waren er ook 2 meiden op mijn afdeling zwanger.
    Heel veel sterkte meid xxx

Butterfly was spannend voor jou!
    Ik heb morgen mn startecho voor punctie 2

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Butterfly, spannend zeg! Al een testje gewaagd?

Lies, heel veel succes met de tweede poging!

17. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Hey Lies30. Hoe was de echo?

Ik had een positieve test vandaag! Toch kan ik maar moeilijk blij zijn. Dan merk ik echt dat de miskraam er flink heeft ingehakt vorige keer. Ik heb wat licht bloedverlies. Wel echt zwangerschapsklachten. Moe, darmkrampen en misselijk.

Bijgevoegde bestanden:

18. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Vandaag nog getest Butterfly? Voorzichtig gefeliciteerd :). Wanneer was je NOD?

Eerder kort gereageerd, maar leuk dat je vrijwilligerswerk gaat doen Guppy! Wie weet kom je Stichting Ambulance Wens wel tegen, daar doe ik vrijwilligerswerk voor. Helaas kon ik niet mee, maar weet wel dat een paar ambu's met patiënten erheen gaan dit jaar.

Hier idd zaterdag mogen starten en vandaag fm 1 gehad. Groei gaat mooi gelijkmatig, aan beide eierstokken ong 20follikels per kant. Aan elke kant ong 6stuks van rond de 10-12mm, beter dan de ene koploper van vorige ronde (14mm, de rest veel minder). Zaterdag weer terug, vanaf morgen Orgalutran spuiten (eisprongremmer). Fostimon blijft 75ie 's morgens, Gonal F wisselt per dag 50-75ie.

Hoe is het verder met iedereen? Roosje ik denk aan je ..

19. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Klinkt erg hoopvol Lies! Spannend weer.

Sinds gister hevig bloedverlies en krampen maar de test loopt nog steeds op. Het is ontzettend onzeker. Heb niet t gevoel dat ik het vruchtje al verloren ben en we kunnen niets anders dan afwachten. . Ik ben vandaag 4 weken en 2 dagen zwanger...zolang uk er nog in zit hou ik hoop maar ben erg bang en verdrietig

Bijgevoegde bestanden:

20. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Mooie test wel!
    Oef wel spannend zeg met je klachten en bloedverlies :(
    Wanneer mag je voor 1e echo? Zou als je twijfelt vragen om hcg bloedtest, daarin kunnen volgens mij beter zien wat er gaande is dan urinetest. Sterkte meis!

Deel Deze Pagina