Ff ego: Gisteravond om 21:45 is de miskraam geweest. Pukkemuk is nier meer in mijn buik, alleen nog in mijn hart. Voor meer info, lees m'n blog.
Jeetje Roosje wat ontzettend naar gisteren krijg er tranen van in mn ogen.. Dat afscheid nemen was idd wel heel letterlijk, bah. Hopelijk is wel alles eruit nu, heel veel sterkte daar xx
Update.. Vanavond spuit ik 5000ie Pregnyl, dinsdag 9u punctie. Artsen durven me toch Pregnyl te geven, gaan me wel extra in de gaten houden gezien mogelijke overstimulatie. Onwijs spannend iig wel!
Klopt jammer genoeg Lies. Het gaat wel weer maar makkelijk is het zeker niet... Maar probeer positief te blijven. Zet m op morgen xxx
Op een dag gaat het ons ook lukken Butterfly! Hier moeizame en pijnlijke punctie achter de rug. Lag een bloedvat voor mn rechter eierstok waardoor de arts na de linkerkant terug moest naar rechts, uiteindelijk met extra medicatie en veel uitzuchten wel alles leeggeprikt. Ongeveer 50 follikels/cysten.. Wow! Zijn 21 eicellen gevonden, morgen horen we meer hoeveel er rijp waren en hoe het zit qua bevruchtingen. Fingers crossed!
Jeej wat een verhaal lies! Goed bijkomen nu dan! Ik hoop dat er een paar mooie bevruchtingen bij zitten voor je!
Waren 11 stuks rijp, 6 bevruchtingen vandaag. Best teleurstellend ookal weten we dat aantallen niet alles zeggen. Vrijdag om 14.30u tp.
Best een mooi aantal Lies, lijkt erg op ons verhaal. De verse tp zit nu in m'n buik...ik duim voor je dat jouw topper hierbij zit!! NG even en dan beginnen die twee slopende weken weer... We duimen voor roze!!!
De TP is gelukt 8 cellige van top kwaliteit (3dgn gedeeld) De resterende 5 gaan ook goed, 4x 7 cellig (verwachting 2 mogelijke cryo's) en 1x 6 cellig. Ondanks de heftige punctie zag de echo er redelijk uit, wel wat bloeduitstortingen rond mn stokjes en vocht onder mn baarmoeder. Heb ook nog wel flinke klachten, moet goed rustig aan doen. zou mooi zijn Mariska als dit mn laatste punctie was
Ik help het je hopen Lies!!! Zou fijn zijn he?! Doe maar lekker rustigaan en veel drinken! Dat je maar niet in het zh beland dalijk!!
Heb ik zeker gedaan Mariska! Veel pijnklachten gehad wel, dat is sinds zondag gelukkig minder. Dus gisteren toch masr een last minute voor volgende week geboekt . Betekend wel dat ik dinsdag al mn 11e test doe (dag11)
De laatste test zaterdag gedaan, toen was de Pregnyl er zga helemaal uit. Het ligt aan de test van dinsdag wanneer we weer testen, willen er op vakantie ook niet elke dag onwijs mee bezig zijn. Neem 4 testen mee, dus op is op