Hi meiden! Wat spannend voor jullie allemaal en Hyper, ontzettend gefeliciteerd! Lang niks geschreven hier, maar wilde nu toch ook graag weer wat delen zodat jullie allemaal ook lekker vrolijk en positief blijven, ik heb namelijk ook een plakker! Zwanger van de eerste ivf terugplaatsing Helaas lig ik nu wel met ohss (overstimulatie) in het ziekenhuis, maar dat mag de pret niet drukken! Wel heb ik overstimulatie altijd vreselijk onderschat en ik had ook helemaal niet meer verwacht dat ik het zou krijgen. Heeft iemand van jullie ervaring met ohss? Zou graag willen weten hoe lang het duurde voordat je lijf weer een beetje back to normal ging etc.. Ik lijk nu wel 5 maanden zwanger!!
Wow Babylovin, gefeliciteerd en sterkte tegelijk! Lig je al lang in het zh? Ik hoop voor je dat het snel weer tot rust komt! Kan het gevaar opleveren voor je mini?
Babylovin jij ook gefeliciteerd! Ik heb ook last van ohss alleen niet zo erg dat ik naar het zkh moet. Ik heb ook een buik of ik 5 mnd zwanger ben. Hij is ook best hard. Mijn nicht heeft het ook gehad en deze hoefte ook niet naar het zkh. Bij haar was alles na 3 mnd weer recht getrokken. Ik hoop dat je snel het zkh uit mag
Babylovin Gefeliciteerd!! Top! Je klinkt heel positief ondanks je opname. Even volhouden en dan kun je thuis lekker genieten van je plakkerd! Meisje, ik kan me goed voorstellen dat je baalt. 5 is niet veel, maar misschien wel gewoon 4 te veel. Je hebt er maar eentje nodig he. Dit zeg ik nu heel stoer, maar heb al sinds vrijdag huilbuien omdat het me zo tegen valt. Met de iui met 75 eh GonalF heb ik 7 follikels gehad en moest toen afbreken. Arts was telkens zo enthousiast "je lichaam is zooo geschikt voor ivf" Nu 150 eh en heb er rechts 3 en links 1 grote. Vrijdag was hij al 15-16. En rechts waren 11-12. Dus slechts 4 stuks en doordat ze op zondag geen metingen doen, duimen dat morgen de grote niet te groot is geworden. Vannacht veel groeipijn gehad en oh ik kan om alles wel huilen. Denk dat dit een gemiste ronde is en we een escape iui gaan krijgen.
Babylovin gefelciteerd! Echt super joh. Jammer van de ohss maar dat heb je er vast voor over! Bij mij zijn ze er ook bang voor, werd gisteren al gezegd dat ik er rekening mee moet houden dat er misschien geen verse tp kan plaatsvinden. Dat zou ik echt heel erg vinden! Anemoon, ik duim voor je dat het geen iui wordt maar gewoon ivf.
Als de grootste te groot wordt, dan kun je ook beslissen om die te laten gaan en je te richten op de rest. Ik heb bij mijn laatste stimulatie last gehad van zo'n 'koploper'. En die heeft het zkh gewoon genegeerd en we zijn doorgegaan om de rest geactiveerd te krijgen. Of dit kan hangt van je bloedwaarden af. Daaruit blijkt hoever je lijf is met de 'rijping', want dat is van invloed op je bms bijv. Ik heb uiteindelijk wel een week extra gestimuleerd en heb er daardoor een flink aantal kleintje 'bij kunnen halen'. Succes dames!
Annemoon, Jeetje wat balen voor je! Ik zal je zeggen, gister bijna precies zo'n zelfde situatie hier gehad. Rechts groeide bij mij een follikel van 15 mm en 3/4 kleintjes en links zag ze 1 grotere van ca 9mm en een stuk of 7 kleintjes. Ik kon ook wel janken en dacht dit gaat niets meer worden. Maar de meiden hier gaven zoals Hilly al zegt aan dat ze die grote dan kunnen laten gaan en de rest wel mee kunnen pakken Door wat langer te stimuleren. Had je wel wat kleintjes zitten? (Ze zei bij mij dat het 'geen abnormaal' beeld was, ook zo lekker geruststellend ) wanneer heb jij je volgende meting? Ik dinsdag. Hilly, ze zei dacht ik dat mijn bms 4 was, ik dacht oh das nog dun. Zou dat er mee te maken hebben dat je lichaam nog niet klaar is met rijpen? Of kunnen ze dat alleen adhv bloedwaardes meten?
Babylovin van harte gefeliciteerd en hopelijk snel opgeknapt. Anemoon hopelijk zijn er morgen nog wat bijgegroeid Willekebms van 4 is echt te dun. BMS vanaf 6-6,5 is bij on het minimum
Bij mij checkten ze het altijd aan de hand van bloedtesten. Maar ik heb altijd wat dikker bms, dus wellicht daarom?
Meisje, Oké houdt dat dan in dat de rijping nog niet zo ver is en dat ze nog lekker Door gaan groeien? Hebben jullie iets gedaan qua voeding om de groei te bevorderen? Of heeft niet echt iets daar effect op? heb wel eens wat gelezen over granaatappel sap?
Het zou kunnen dat het allemaal doorgroeit, Sommige vrouwen hebben een bms die altijd laag blijft. Je kan niet echt wat eten om het dikker te maken. Granaatappelsap is volgens mij meer voor de innesteling, maar je weet nooit of dat de reden is dat het is gelukt.
Ik drink granaatappelsap voor de innesteling inderdaad. Mijn bms was al 12,5 donderdag. Gisteren niet op gelet hoeveel. Ik heb wel veel slijmverlies momenteel, herkennen jullie dit? Net zoals normaal bij een eisprong, van dat draderige slijm.
Zon, had ik ook de afgelopen twee dagen ook 2 x bij het afvegen. Geen idee wat dat is, afgelopen 6 maanden niet meer gehad omdat cyclus toen ook al stil lag.