Wie ook net voor de 1ste keer naar de gyn?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door momhairy, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik ben esther 27 jaar en heb al een kindje (zoontje geb 22/12/2007)

ik had voor mijn bevalling al hele lange rare cyclussen. in een jaar tijd ben ik maar 5 of 6 keer ongi geweest.

ik had de stille hoop dat na mijn bevalling mijn lichaam alles weer zou resetten en dat ik weer een mooie cyclus kreeg!!! niet dus .(ps is nog een wonder dat ik met zo cyclus zwanger ben geraakt)

ik ben elke keer met vlagen misselijk en heb ook tussendoor echt de ongi verscheinselen maar ongi worden? neeee ja na 75 dagen pas ofzo.

dus ik heb heel lang getwijfelt om er mee naar de dokter te gaan.

ten eerste wel omdat ik er elke keer niet lekker van ben en ook wel wil weten wat er nou misschien wel mis is.

en ten tweede als we over een paar maanden voor nr 2 willen gaan dat ik niet eerst weer naar het zh moet en het hele traject wil... nee gewoon het liefste als we er voor willen gaan dat het gewoon duidelijk is hoe en wat.

en aan de ene kant heb ik zoiets van moet ik niet pas gaan als we echt voor nr 2 willen gaan?

maar ja ik loop er al een aantal jaren mee en er is volgens mij niks mis mee om het even te laten bekijken.

kijk blijk dat ik pco heb of wat anders en ik moet hormonen slikken dan misschien stel ik dat even uit maar dan weet ik wel dat er wat voor is en dat ik het heb....

nog een vraag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik moet dus vandaag voor de eerste keer.....
    is die echt inwendig of uitwendig?
    heb er geen problemen mee maar ik weet het vaak liever van te voren.

thanx voor het aan lezen van mijn tekst hahaha..

xxx momhairy

Deel Deze Pagina