Ik ben/was dus zwanger van een tweeling. Ik heb vandaag een 2de echo gehad en het vruchte wat er vorige week zat was weg. Alleen wat ze als hematoom zagen is dus nog een vruchtzakje en daar zit nu een mini in van 6mm wat overeen komt met 6 weken. Alleen helaas (nog) geen hartactie. En sinds gister wat bloedverlies. Nu wou de gynecoloog me geen valse hoop geven. Aanstaande dinsdag weer een echo en klopt het hartje dan niet klopt of zet het bloedverlies door dan is het einde verhaal. Dit is zo verwarrend Heb ook geen idee of het mogelijk is een miskraam te krijgen en dat je maar 1 vruchtzakje verliest en de andere blijft plakken. Zijn er hier misschien dames die zoiets mee gemaakt hebben?
Dank je wel. Alleen me hoop gaat wat achteruit nu. Helder rood bloedverlies wat stolseltjes en beetje buikpijn. Dus heel erg onzeker nu
Dit wil je denk ik niet horen maar Eind juni heb ik ook een miskraam gehad van een tweeling! Op vrijdag verloor ik het eerste vruchtje op maandag de tweede. Het is zeker mogelijk dat er eentje wel goed blijft zitten hoor. Dus het kan alle kanten op. Heel veel sterkte meis!
Is zeker mogenlijk meid. Lees vaak verhalen hier dat men denk een mk te hebben en er vervolgens toch een kloppend hartje is omdat het eerder een tweeling was! Heel veel sterkte om de komende week door te komen,we duimen!!
Ik heb geen ervaring maar kan me wel indenken hoe slopend die onzekerheid is!! sterkte meis en ook ik duim mee! Verdriet van 1 verlies is al te veel!!!
Hoi Beccie86 Ik was ook in verwachting van een tweeling en ik ben er ook 1 verloren. Ik was toen 7 weken zwanger. Ik had 2 vruchtzakken. 2 keer bloedverlies gehad. Met 12 weken was alles weg. Gelukkig is het toen met ons andere kindje alles goed blijven gaan. En hebben wij nu een mooie dochter van alweer bijna 12 weken. Heb jij ook 2 aparte vruchtzakken? Dan is de kans super groot dat je andere kleintje het goed doet. De kans is veel groter om ze beide te verliezen als ze in 1 vruchtzak zitten. Heel veel succes en ik duim voor je!! Groetjes Gerda
Het zijn idd 2 aparte vruchtzakjes. Degene waar nu een vruchtje in zit zeiden ze vorige week dinsdag nog dat het een hematoom was. Me jongste zoon is er ook 1 van een tweeling maar nooit bloedverlies gehad en we kwamen er pas achter na de bevalling omdat zijn/haar vruchtzakje nog in de placenta zat Het bloedverlies valt ook opzich wel mee alleen met naar de wc gaan maar verder zo goed als niks. Het is voor mij ook moeilijk in te schatten of in last van me buik hen of dat het me spieren zijn van me heupen. Ik heb namelijk fybromialgie ( reuma van de weke delen) Ik hoop zo dat wonder nr 2 het wel mag redden en we dinsdag een hartslag zien Bedank voor je reactie geeft me weer een beetje hoop.
Heel spannend dinsdag! Hoop echt heel erg dat het goed komt. Laat je het nog eventjes weten? Groetjes