Wie is er nog meer eind juni uitgerekend en is nu dus ongeveer 16 à 17 weken zwanger? Wat hebben jullie allemaal al gekocht?
Heyhey. Ik ben 17 juni uitgerekend en ben nu 17 weken en 6 dagen zwanger. Iets verder dus Hier is de babykamer zo goed als klaar. Het hemeltje voor het bedje is nog in de maak. Verder hebben we al een box en heel veel kleertjes en een 4 in 1 kinderwagen Wat heb jij allemaal al?
Is het je eerste kindje? Dan heb je al best veel Wij hebben de kinderwagen al, een bugaboo! Wat kleine dingetjes zoals rompertjes, doekjes ect. Dat is wel wat we merendeel gekregen hebben. Vanmiddag zelf even op pad en kijken of ze wat leuke pakjes hebben, we weten inmiddels dat het een meisje wordt! Weten jullie het al? 20 weken echo staat gepland! 7februari! Bij jou ook al een afspraak voor de 20 weken echo? Wij gaan begin februari beginnen met de babykamer!! Heb er zo zin in haha
Het is ons 1e kindje ja Echt zo spannend. Maandag heb ik de 20 weken echo en we zijn heel benieuwd of het een jongen of meisje wordt. De namen hebben we ook al En we gaan er gewoon van uit dat het kindje gezond is maar blijft afwachten natuurlijk.. Maar veel zorgen maak ik me niet.Wij hebben ook het meeste gekregen hoor. Vooral van mijn schoonmoeder haha. Het is haar 1e kleinkind en ze is er zo blij mee. Echt super. Is het voor jou ook je 1e kindje of..?
Dus jij hebt je 20 weken echo al met 18 weken? Voor ons is het ook ons eerste kindje! Vind het ook allemaal super spannend! Vorige week hebben we met 15 weken de geslachtsbepalings echo laten maken, konden niet wachten haha! Vanmiddag even wat leuke kleertjes geshopt!
Ja ik vond het zelf ook een beetje vroeg maar goed.. De assistente zei dat ze de weken erna nogal vol zaten met afspraken.. Zolang ze alles maar goed kunnen zien en bekijken vind ik alles prima haha. Wil je vertellen wat jullie krijgen of wil je het liever geheim houden ? Heb je nog veel last van kwaaltjes?
Ja inderdaad zolang ze alles goed kunnen zien is het prima toch?! Ja het wordt een meisje, we houden het niet geheim voor andere, vindt ik veel te moeilijk haha! Gaan jullie het geheim houden? Heb eigenlijk niet hele erge kwaaltjes en ook niet echt gehad gelukkig! Jij wel? Moet wel heel vaak plassen en dat is soms wel is vervelend. Zijn er niet meer dames die ook rond deze tijd van de zwangerschap zitten??
Wat leuk!! Wij houden het ook niet echt geheim,de mensen die het willen weten mogen het weten haha. Ik ben in het begin heel misselijk geweest. Verder ben ik erg snel moe en moet ook vaak plassen. Vandaag heb ik ook erg last van jeuk over mijn hele lichaam,beetje vervelend. Maar ik ben allang blij dat dit het enige is haha. En idd meer dames??