Wie ook niet heel gek op hoogzomer weer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vind juist lange mouwen vreselijk, ik heb zelfs in de winter een t-shirt aan, onder een jasje dan
    Als ik de eerste keer mijn winterjas weer moet aandoen in de auto heb ik het gevoel dat ik niet kan autorijden, te weinig bewegingsruimte gevoel :)

2. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Zo warm als het gisteren was hoeft van mij ook niet hoor.
    Wordt van dat weer zo energieloos, chagrijnig, moe.....

Zonnetje scheen ook veel te fel, als je erin staat voel je al dat je aan het verschroeien bent.
    Heb liever normaal warm weer zonder dat je verschroeit met een klein windje..:)

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik kan juist heel vrolijk worden van dit weer, van mij mag t zo blijven

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    #24 hanna76, 8 jul 2013
    Laatst bewerkt: 8 jul 2013
    Ooooh, hier ook zo iemand! Geef mij maar een mooi zonnige dag met de temperatuur ergens tussen 16 en 21 graden. Héérlijk! Maar als het warmer wordt...... Huuh! Alsof ik een soort van lam geslagen wordt, ik word sloom, heb geen puf meer om ook maar íets te doen.
    Wil ook niet bij mensen op bezoek, want 'iedereen' wil altijd maar met dit weer buiten zitten! Ik zit net zo lief lekker binnen.
    Dan elke keer weer gedoe met kleren, wat wel/niet aan. Buiten een rokje o.i.d. hemdje, binnen is dat weer te koud (we hebben koel huis), en als ik zoontje ophaal van school moet ik rok ook weer inwisselen voor een broek, want rok waait ALTIJD omhoog als ik er mee ga fietsen! :x
    Het liefst heb ik gewoon een buitenthemperatuur waarbij je gewoon een spijkerbroek met shirt aankunt en dat een jas nog net niet te warm is.
    En dan dit nog: als het weer wordt gepresenteerd op NOS of RTL o.i.d. dan vind ik dat die weermannen/vrouwen niet moeten zeggen dat het "mooi weer" wordt. Dat maak ik zelf wel uit of ik het mooi vindt of niet. Gewoon de temperatuur aankondigen en verder geen poespas eromheen. Maar dat terzijde... ;)

5. lievekindjes

lievekindjes Niet meer actief

hoi
    ik heb een hekel aan de zon,heb ik de hele dag hoofdpijn.
    en heel veel werk met dit weer.de caviakooi moet om de 3 dagen verschoond worden(4 verdiepingen) en elke dag extra checken op plas plekken ivm vliegen.
    hier in limburg waait het nu lekker:)
    straks de kleintjes in zwembadje lekker spelen.
    groetjes

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Zo ervaar ik het inderdaad ook.
    Die loei hete zon die aan de hemel staat te branden.Is gewoon ongezond en ben ook helemaal niet op mijn gemak met de jongste van 10 maanden.

7. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik kan er helemaal niets mee. Slapen lukt niet, alles plakt, niet iedereen ruikt even lekker :D ik krijg het super benauwd. Bah.

Geef mij maar zo'n heerlijke, strak blauwe lucht, fris, muts op, heeeerlijk :)

Ik kan me ook niet lekker kleden met dit weer, ik vind me in alles te dik en loop ook vaak met zo'n knalrode zweetkop :(

Ik hou van de winter!!!

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Inderdaad iedereen die direct buiten wil gaan zitten en dan het liefst in de volle hete zon.Ik blijf ook liever binnen.Ik zit me gek te zweten in de zon blehhh

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zoals het nu is is het nog te doen. Hoeft niet warmer. Je maakt me trouwens niet blij met in de zon liggen/zitten.

10. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik was ook blij met die koude zomer hoor ;) Zeker nu haha..

11. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Had mijn verhaal kunnen zijn!

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Bah! Ik houd absoluut niet van dit weer. Tot een uur of 10/11 gaat het nog wel.
    Maar verder, ramen en gordijnen dicht, huis is netjes opgeruimd!
    Mij kun je vinden op de bank met een boek!
    En rond een uur of 9, in de avond, kom ik pas weer even buiten!

13. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    :) :)

14. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hier nog een medestander, haha.

Ons huis is lekker koel en ik moet wel zeggen dat ik het er buiten erg vrolijk uit vind zien hoor, met zo'n zonnetje, maar mijn lichaam reageert gewoon heel slecht op warmte. Ik word misselijk, m'n spijsvertering gaat in de war, diarree, etc. Bleh... En ik heb het sowieso gauw warm, ook in de winter. Dus dan heb ik onder m'n fijne jas gewoon een shirtje met korte mouwen aan en een vestje in m'n tas voor als ik op werk aankom en dat is prima.

Ik weet bij temperaturen boven de 20 graden gewoon niet meer wat ik aan moet. Loop het liefst in m'n blootje, haha, maar dat is op werk een beetje gek :D

Momenteel is het extra 'erg' trouwens, want ik heb het al warmer doordat ik zwanger ben, maar moet van mezelf wel mouwtjes aan die lang genoeg zijn, want woensdagavond worden m'n haartjes gewaxt onder m'n armen en ook m'n bikinilijn en m'n benen. Die op m'n benen vallen niet zo op, want ze zijn blond, maar die okselharen... huuuhh...

15. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Nou , Hou maar op !
    Kon er altijd redelijk tegen al ben ik geen mens die hele
    dagen in de zon gaat liggen.
    Na 3 minuten moet ik alweer naar binnen omdat ik het niet uithoud.
    Dus binnen met de gordijnen dicht , koud drinken erbij kon ik het redelijk uithouden.

Sinds September ong woon ik samen en ben van Zuid-Holland naar Eindhoven verhuisd.
    Waar het volgens mij zowieso al een paar graden warmer is :cool:

Momenteel 7 maanden zwanger , hier binnen is het 27,5 graden
    en ik weet niet waar ik het zoeken moet.
    Een paar graadjes minder mag wel van mij.
    Snachts is het ook zo rot om te slapen , bah!

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Gekker dan dit moet het niet worden, dan schiet ik ook in de survivalstand namelijk. Zo gaat het nog wel... Niet dat ik fatsoenlijk kook (nu veel barbecue, koude (pasta)salades, broodjes etc.) en iets doe in het huishouden, maar ik zit nu wel buiten en kan er nog wel een beetje van genieten zo.

Naar het strand ga ik ook niet graag, ik ben ook echt zo'n Miep jengel met dat zand, ik duld geen zand op mijn handdoek en daar ben ik op zo'n dag dan bijzonder druk mee.
    Zwembad vind ik niet leuk ivm de drukte. Zij aan zij op het gras, vleeskeuringen, opgepakt in het water en dan steeds ballen, armen, voeten en you name it in je nek.
    Lekker terrasje pakken met 25+? Ik krijg gewoon kortsluiting joh, laat mij gewoon hier onder m'n zonnescherm een wijntje drinken. Kan ik in m'n meest onaantrekkelijke korte broek, voor de ventilator en met een rood, bezweet hoofd tenminste mezelf zijn ;)

Maar goed... Ondanks dat vind ik dit wel veel beter dan zo'n ranzige 14, 15 graden met grijze luchten en veel regen.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik vind dit heerlijk,kom echt tot leven met dit weer. Hele dagen buiten leven. Na school og werk nog even richting strand of genieten van het badje in de tuin. Huishouden doe ik gewoon heel vroeg of heel laat. Echt ik probeer iedere zonbestraal te vangen

18. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ik vind het wel lekker maar niet te warm. 25/26 graden en droog is prima.

Krijg al snel hoofdpijn van de warmte helaas (zoals nu) en op mijn werk is het ook drama met deze hitte maarja niks aan te doen. Beter dan sneeuw iig!

19. Milujem

Milujem Niet meer actief

Geef mij ook d lente maar :)

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    lente vind ik fijn, beetje een zonnetje met af en toe een wolkje ervoor :D 18-20 graden prima! heerlijk!

maar dit ? bah nee! kan nergens naar toe want het is overal te warm, in de auto ga je helemaal kapot
    en achter in de tuin fik ik zowat van mn stoel af en aan alle kanten komt de zon nog onder de parasols door en vind dochter het zelfs niet leuk in het zwembadje

wij zitten dus binnen met alles dicht en de tv aan ;)
    wij houden niet van zomer

Deel Deze Pagina