Ja die auto dat is drama met dit weer! Heb ook nog mn auto met climate control ingeruild voor ene zonder airco :/ Het huishouden lukt me nu ook echt niet he! Hier staan 2 manden strijk naar me te kijken maar dat ga ik mooi niet doen met deze hitte (en ondertussen komt er alleen maar meer bij)
Ik haat dit weer idd een graad of 20 af en toe een woklje heerlijk maar dit heb nergens zin veels te warm heb medelijden met mijn man zit de hele dag in de auto met dit hete weer zal straks heb al een colatje extra cool liggen voor hem
Nou, ik moet zeggen dat ik zonet toch nog maar even een klein half uurtje in de zon heb gezeten.. moet toch ergens m'n bruine kleur vandaan halen.... Moeilijk vol te houden en ik heb het nu toch warm!! Rest van de middag dus binnen om weer af te koelen.
Ik hou ook niet van dit weer. Ik ben gek op de herfst en winter! Heerlijk! De zomer van afgelopen tijd vond ik ook echt prima... En idd, dat altijd maar buiten moeten zitten, dat wil ik helemaal niet! Ik kan ook slecht tegen al die geluidjes. Met name de buren, die zodra de zon begint te schijnen de deuren open zetten en muziek aan. Ik haat dat!! Ook een reden dat je mij nooit op het strand of een festival zult zien! Trouwens fijn te horen dat ik niet de enige ben!
Ik werd er ook altijd chagerijnig van. Nu sinds ik twee kinderen heb vind ik het wel heel leuk, vooral voor mijn oudste. Dan kan ze lekker genieten van de tuin en haar zwembadje, volgend jaar samen met haar zusje. Vooralsnog hou ik wel veel meer van grijze luchten en motregen. En ook vind ik een blanke/bleke huid het mooist (mits het natuurlijk is).
Serieus? Ik zelf heb een erg bleke huid met donkerbruin haar. Altijd al zo geweest... Ik kreeg vroeger vaak de vraag of ik ziek was... Op middelbare school heb ik er ook wel eens misbruik van gemaakt, bij gym ofzo.. "och ja, je ziet ook zó bleek...", maar goed, een beetje gekleurd zijn door de zon is voor mij niet verkeerd. Maar ik hoop altijd maar dat ik dat zo wel opdoe, die zonnestralen. Zonder dus in de zon te hoeven zitten, maar dat valt dan toch nog wel tegen...
Ja er zijn wel mensen die dat mooi vinden. Heel veel zelfs, alleen nietzoveel in Nederland want hier is de sinaasappel kleur nogal hip.
Normaal vind ik de zomer echt heeeeeerlijk! Nu ook hoor alleen ik kan gewoon echt weinig wat ik echt jammer vind. We hebben hier niet echt iets in de buurt qua verkoeling. Er zit een zwembad hier in het dorp,nouja,zwembadje en het is daar nu verschrikkelijk druk. Alsof het hele dorp massaal uitrukt naar het zwembad. Strand is ver rijden en aangezien ik geen auto heb en mijn man gewoon werken is is dat ook geen optie. Onlangs verhuisd en onze tuin is nog niet zwembadje proof (een zandvlakte nog) Normaal kan ik lang in de zon zitten en lekker bakken maar nu ik 31 weken zwanger ben hou ik het echt niet vol. Na 10 minuten vlucht ik al naar binnen. Ik zit nu ook al de hele dag binnen en wacht tot het niet meer zo heet is buiten want moet boodschappen doen nog en zie mezelf nu niet echt naar de winkel lopen,lekker in de zon Ik wacht wel tot later de dag haha.
Hier ook een bleke huid en blond haar....mij zie je dus ook niet uren in de zon zitten. Zit nu wel lekker in de tuin in de schaduw. Tim ligt op bed en 1 dochter ligt te zonnen (ging vandaag niet een dagje naar het zwembad). En zij is me toch een partij bruin! Heel gek: mn oudste dochter en oudste zoon zijn rossig en blanke huid en mn jongste dochter en jongste zoon zijn blond en worden erg snel bruin en niet zo'n beetje ook... Ik vind dit ook warm genoeg hoor. Gister naar het zwembad geweest, maar dat hoeft voor mij ook niet dagen achtereen.Als je constant moet uitkijken dat je niet verbrand, is er gewoon niet zoveel aan. Dan blijf ik wel in mn tuintje in de scchaduw haha
Normaal hou ik van dit weer! Heerlijk ga dan met mijn zoontje naar de hoge bomen of madestein! Maar nu gruwel ik er van weet van de hitte niet hoe ik moet zitten of liggen of wat dan ook.. En van de zon krijg ik nu alleen maar vlekken
Nou ik vind het jammer dat afvallen niet lukt en ik daarom al 5 jaar in een legging loop het terwijl ik het liefst in een kort hotpantsje en kort shirtje zou willen lopen. En als je naar het strand gaat loop ik zo te zeulen met al die troep. Maar verder vind ik het goed te doen!
Geef mij maar lenteweer. Een fijn zonnetje en wat wind. T-shirt mag, vestje ook. Dit vind ik ook te warm. Ik ga zweten, voel me dan vies en plakkerig. Tenzij ik echt niets hoef te doen en aan een zwembadje of terrasje mag zitten. Dan klaag ik niet snel
Wat ik me dan afvraag, degene die dit weer vreselijk vinden.... Gaan jullie dan wel op vakantie.... Want daar is het toch een stuk warmer.
Ik klaag niet.. We hebben pas paar dagen mooi weer! Eindelijk zomer! Dus hoop toch dat het nog wel even aanhoudt zulk weer.. Al vind ik max 25 graden wel genoeg.
Niet overal op de wereld is het nu warmer toch? En nee ik ga niet op vakantie. Hoogstens eens in de zoveel tijd naar Amerika, maar dat geld voor ons niet echt als vakantie.
Dit weer vind ik wel heel lekker, vooral met een briesje erbij! maar zodra het 30 graden en benauwd is ben ik echt niet blij hoor, vooral omdat ons huis niet goed geïsoleerd is.. pff
Als ik er geld voor had, ja hoor Laatste keer was onze huwelijksreis naar Egypte, in 2010. Airco op de kamer stond zo koud dat hij bevroor haha en de rest van de dag in het water En boot tochtjes enzo, snorkelen.
Hoogzwanger is t nu wel warm .. En normaal word ik erg ongezellig bij 30plus... Maar echt klagen... neuh nu nog niet..