Wie ook niet heel gek op hoogzomer weer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik vind het nu net iets te warm, met mn dikke buik en bijna geen zomerkleding die ik pas. Naar het zwembad is ook geen optie want ik pas mn bikini nauwelijks en ik zit met verplichte rust thuis dus kan weinig ondernemen.
    Voor mij is 20-25C perfect. Daarboven wordt het binnen te warm vind ik, en kan ik 's nachts niet meer goed slapen.

Volgend jaar kan ik er vast meer van genieten als ik weer alles kan, EN niet zo'n dikke buik heb. EN het niet sowieso al warm heb door die hormonen...;)

2. sepherine

sepherine Niet meer actief

Ik geef trouwens licht in het donker zo wit ben ik , ik haaaat warmte en zon , eb zonne allergie dus een kleurtje zit er nit in

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Tot een graad of 25 vind ik het nog wel best. Toch vind ik de warmte in andere landen vaak anders, minder drukkend. Al was Malta wel heftig met het Sahara windje ;)
    Misschien ook omdat ik daar op standje relaxed ga, een knop die even om gaat. Geen huishouden, niet koken, alleen maar dingen doen waar ik zin in heb en omdat we toch altijd in het laagseizoen gingen, waren zwembaden nooit overvol :)

Ik moet de eerste echte zonvakantie met dochter nog meemaken trouwens, vorig jaar gingen we naar de Eifel en dit jaar gaan we naar Oostenrijk.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Heel herkenbaar ik hou ook echt niet van warm weer. 20 graden is heerlijk, wanrm zat!

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Van mij mag het net ietsjes minder. Sinds de zwangerschap heb ik nog steeds te hoge bloeddruk, warm weer is daar geen lekkere combi mee.

Ik klaag niet, ik doe alleen een stuk minder om te zorgen dat ik geen migraine krijg.

6. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Hier ook geen fan van die überwarme dagen...doe mij maar tot een graad of 23, dat vind ik lekker. Heerlijk T-shirt weer, zonder dat je echt gaat zweten. :)

7. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Haha wat een leuke reacties om te lezen. Ik dacht dat ik altijd de enige was die zo slecht tegen de warmte kan. Vooral hier in Nederland, als ik op vakantie ben in het buitenland valt het wel mee. Je zal mij zeker niet blij maken met de stranden en openbare zwembaden, wordt als chaggie als ik er aan denk :D

Voor nu baal ik dat ik iedere dag in deze warmte bijna 11 km moet fietsen, heen een terug naar mijn werk. En bijna 31 weken zwanger ben. Het zwembad staat al klaar voor als ik over drie weken verlof heb. Dan lig ik daarin of op de bank :p

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Helemaal mee eens !
    Ik haat het echt .
    Doe mij maar lekker lente . Lekker zonder jas , maar niet te heet . Lekker naar de kinderboerderij zonder dat je je kindje een hoedje op moet doen en zonder dat ze het bloed heet hebben en continu insmeren . Vond dit weer al verschrikkelijk voor de geboorte van mijn zoontje , maar nu kan je echt nergens meer heen . Ik ga niet in de bloed hete auto zitten met een kind van 7 maanden en 2 ramen tegen over elkaar open doen kan ook niet .

Doe mij maar heerlijk 17/ 18 graden lekker op de boulevard lopen zonder je rot te zweten !

9. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Haha, hetzelfde hier, ik vraag me nog steeds af waarom ik in godsnaam naar Turkije verhuisd ben!! Ik kan niet wachten om terug naar Engeland te gaan over een paar jaar :D

10. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    3 dagen zon vind ik mooi maar dan mag het van mij wel weer een paar dagen slecht zijn. Vakanties voorbij? Laat de herfst maar komen. Heerlijk! Ik denk ook altijd de enige te zijn.

11. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ha! Dat valt dus reuze mee zo te lezen! :D
    Maar ik heb het zelfde gevoel hoor, hier in de omgeving.
    Donderdagochtend heb ik afgesproken dat ik bij iemand op bezoek ga. Ik zit dan steeds de weersverwachting in de gaten te houden en te hopen dat het donderdag koud genoeg is om binnen te zitten! ;)

12. Normaal gesproken vind ik warm weer echt heerlijk, maar nu ik zwanger ben kan het me even gestolen worden... Lang in de zon zitten durf ik niet ivm zwangerschapsmasker-gevaar en mijn luchtige jurkjes zitten allemaal alsof ik een of andere dikke moeke ben (terwijl dat best meevalt!! :$), dus draag ik van die zwangerschapsjurkjes, maar die zijn niet bepaalt luchtig te noemen en vallen erg kort, vind ik!

13. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ja, en dan zeggen mensen dat het nooit goed is.. Nou, ik was blij hoor met deze 'koudste zomer sinds tijden' :D Vind dit 3x niks, ben blij dat het weer iets koeler wordt de komende dagen. Zolang het een graad of 20 is en niet regent vind ik het geweldig. Dat mag voor mij dan het hele jaar zo door zijn, lekker de winter en zomer overslaan. Hele jaar door lente, geweldig!

14. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Idd. ideaal weer!!

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik het me niet voorstellen dat mensen niet van dit heerlijke zonnige weer houden en alleen van temperaturen houden waarbij je een trui aan moet.. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk ;)

Heerlijk vind ik het om naar het strand te gaan, lekker met de kindjes kastelen bouwen, ijsjes eten, in de zee zwemmen en garnaaltjes vangen of nu met de oudste lekker vliegeren. En het zand tussen mijn tenen vind ik ook verschrikkelijk hoor maar die enkele keren dat wij hier in nederland strand weer hebben heb ik het er wel voor over. En files hebben wij nooit last van, wij gaan dan altijd rond 8 uur weg en dan heb je geen files helemaal niets I LOVE IT :D

Naar het zwembad gaan met dit weer doe ik dan weer niet, dat is me veel ste benauwd, of het moet een buiten zwembad zijn dan vind ik het een ander verhaal.

Deel Deze Pagina