Mijn vriendin zoekt de zwangerschapstest waar het in woorden op staat zwanger/niet zwanger.... Weet iemand waar ze die kan kopen en van welk merk het is... Weet niet of ik het hier goed heb geplaatst maar wist niet waar anders..
Is dat niet de clear blue digital? Je kunt het bij de apotheek of drogist ook even navragen, die weten heel goed wat er op de markt is.
Jaaaa ze is zwanger... Ze had met gewone testen steeds een heel vaag licht streepje en toen zei ik haal dan die andere test met die woorden... Ik wist alleen niet meer hoe die heette maar jullie hebben me goed geholpen... Ze is waarschijnlijk nog heel pril ongeveer 4 weken... Dames top voor de snelle antwoorden...
Jaaaa ze is zwanger... Ze had met gewone testen steeds een heel vaag licht streepje en toen zei ik haal dan die andere test met die woorden... Ik wist alleen niet meer hoe die heette maar jullie hebben me goed geholpen... Ze is waarschijnlijk nog heel pril ongeveer 4 weken... Dames top voor de snelle antwoorden...