Ik ben zelf ook maar weinig misselijk geweest, alleen als ik erg moe was bijv door nachtdiensten een beetje. Dat van Mijlpaal naar mijlpaal toeleven herken ik. Ik leef echt van echo naar echo.
Hier 4 zwangerschappen en 4x anders. - heel veel gespuugt 7 maanden lang - niet misselijk - heel misselijk maar niet kunnen spugen tot ruim over de helft - beetje misselijk, vooral als ik te leeg was Heb j m m j dus geslacht zei hier ook niks qua gewicht zaten ze tussen 3800 & 4120 dus ook daaraan niet te merken. En mijn gewichtstoename was ook 4x ongeveer hetzelfde aan het einde
Ik was niet misselijk en na 11 weken werden de andere symptomen ook minder en ik was nog in verwachting van een tweeling ook. Ik had alleen enorme vreetbuien, steeds maar zin in aardbeien en kalfsvlees kroketten hahaha
Ik was totaal niet misselijk of iets dergelijks. Was rond de 7 weken alleen heel MOE en had die week ook giga honger. Maar echt nooit misselijk geweest o.i.d. In mijn hele zwangerschap tot nu toe amper kwaaltjes gehad eigenlijk, alleen met vlagen tintelende borsten door het snelle groeien haha.
Hier ook helemaal geen kwaaltjes! Vind het ook weer enorm spannend. Heb de termijnecho volgende week vrijdag (11 augustus) en kan niet wachten.
Ik heb tot 16 weken geen klachten gehad. Vanaf dan heb ik het kleintje gevoeld en zijn mijn borsten gegroeid, pijnlijk staartbeentje en andere kleine kwaaltjes. Ik ben tot op de dag van vandaag nog niet misselijk geweest en andere klachten zijn ook miniem geen paniek.
Ik zou zeggen wees blij, heerlijk lijkt mij dat. Veel meer genieten. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap het hele eerste trimester kotsmisselijk geweest en nu ook weer (met opname door uitdroging erbij) Terwijl mijn eigen moeder noooooit misselijk is geweest. Zegt dus niets allemaal, dus geniet er maar van ieder lichaam reageert anders!
Zo herkenbaar... hier nu 9.3 en echt helemaal nergens last Van! Alleen gevoelige borsten en soms wat moe.. echt meer niet! Ik vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben Haha! Dit is wel de 2e. Bij de eerste had ik echt last van misselijkheid enzo!
Kan me voorstellen dat je een beetje onzeker wordt, maar het scala aan zwangerschapskwaaltjes wordt per zwangerschap anders uitgedeeld zeg ik altijd maar... Ik was bij mijn eerste ook niet misselijk. Had wel slechte eetlust, gevoelige borsten en erg slaperig (om 20:00 uur viel ik in coma tot volgende ochtend zeg maar... ). Ik kon me ook weinig voorstelling van maken of het nou echt wel goed ging daar binnen, ik hield me vast aan het feit dat ik geen bloed verloor/menstruatie had. Bij 12 wkn eerste echo en ik was helemaal perplex toen daar een klein mensje zat met alles er al op en aan, ha ha . En dat ik niets voelde van al dat gespring en gedans! Met weemoed terug gedacht aan die 1e zwangerschap toen ik bij de 2e en 3e echt kotsmisselijk ben geweest en geheel niet kon functioneren omdat ik zo beroerd was (en bij 3e ook nog veel moest spugen)....
Ben nu van de 3de zwanger en wel eens misselijk geweest maar dat was meer van bepaalde luchtjes zoals bijv gebakken aardappels bij de eerste,en bij de 2de de struktuur van croissantjes maar als ik dat vermeerd had ik nergens last van. Nu ook niet en indd nooit hoeven spugen alleen bij de bevalling vd oudste. De onzekerheid ken ik alleen van deze zwangerschap en het is indd heel lastig.