wie ook niet zwanger na gericht klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Madelon84, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hier ben ik het totaal niet mee eens.
    zat vrouwen, beter gezegd kinderen, die op hun 15e volledig onverantwoord en ongewenst zwanger worden!
    en zat vrouwen, die van een onenightstand of een slippertje zwanger raken.

veeeeeeeel meer vrouwen die geboren moeder zijn, worden het NIET en dat is lichamelijk. je geest kan echt niet voorkomen dat een zaadje een ei vindt hoor!

wel geloof ik dat ontspannen 'er minder mee bezig zijn' als prettiger wordt ervaren.. maar niet dat je dan 'opeens' wel zwanger wordt. dat valt dan gewoon meer op.

ik heb hier net een nega test en ik baal ENORM.
    als je al 7 maanden gewoon vol plezier en verstand 4 x voor/op ei klust, dan moet je toch in elk geval meer kans hebben dan mensen die daar geen rekening mee houden?

nou ja ik ga in elk geval dok bellen ik wil doorverwijzing naargyn terwijl zaadjes ook gecheckt worden.

en ik wens ons allemaal zo snel mogelijk een posi zwangerschapstest... wat zou dat een rijkdom zijn!

:)

liefs
    klingel

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hier ook iemand die al 10 rondes gericht klussen maar helaas.
    We gaan deze week naar de gyn om is alles na te laten kijken, ik ben benieuwd.

Ik hoop voor iedereen snel een positieve test!
    Liefs Inger

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @klingel,
    He balen zeg! nou, wie weet wordt ie nog positief? je hebt tenslotte een dagje te vroeg getest.

Ik ga ook voor volgende week een afspraak maken bij de HA, ervan uit gaande dat ik toch wel weer ongie zal worden:(

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hier 24 rondes gericht geklust...
    Mag niet baten...
    Bij mij komt dat omdat ik geen progesteron aanmaak na de eisprong...

En mijn vent zijn zaad "was" een beetje slecht maar hij kan me wel zwanger maken...

En ik denk ook niet dat als je er niet aan toe bent dat het niet lukt,want tja waarom ben je dan bezig voor een beeb?
    En dat sommige vrouwen wel zwanger raken als ze er niet mee bezig zijn,das gewoon toeval
    Want het eicel/zaadcel/vruchtje heeft echt geen flauw idee waar de moeder mee zit...
    En als de vrouw gestressed is dat het dan niet lukt...Hmm misschien zit daar wel een soort van waarheid in want misschien krampt je baarmoeder toch een beetje samen of je bm verzuurt Och moet er niet aan denken hahaha

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    helemaal mee eens.

yak puzzcat, 24 maanden gericht zonder resultaat...

wat voor hulp krijgen jullie nu?

en voor de gyngangers, kan je gewoon je dok vragen om een doorverwijzing?

liefs
    klingel

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @germini: ei was de zeker de 3e; LF is tot nu toe altijd 12 dagen... moet wel vandaag ongi komen vrees ik...

of zou ik een van die wonderlijke late testers zijn?

humzzz

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier 4 rondes gericht klussen en nog geen resultaat.
    Alle 4 de rondes elke dag rond mn ei geklust (+ de dag erna, want je weet maar nooit ;) )
    Nu deze ronde bewust om de dag.
    Heb nu alleen nog geen idee wanneer mn ei komt of is geweest :(
    Maar zoals het er nu naar uitziet hebben we precies de dag voor mn ei geklust (dag 13, dat wordt een 25 daagse cyclus, want heb net als Klingel een 12 daagse LF)
    Ben benieuwd of om de dag ons wel een beebje brengt!

En anders .. hoor ik van de gyn wel waarom het niet lukt, daar moeten we 10 oktober heen.
    Of misschien hoor ik van de internist wel dat ik onvruchtbaar ben geworden door mn onbehandelde te snelle schildklier.

Wat ik in een ander topic al schreef over zwanger worden:
    volgens mij is het 10% klussen en 90% geluk hebben!

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi klingel, ik was begin juli al naar de huisarts gegaan, eigenlijk gewoon om mijn verhaal te doen.
    Ze zei na de vakanties als het in september nog niet is gelukt dan sturen we jullie door en zo heb ik vorige week de doorverwijzing opgehaald.

Liefs Inger

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @inger:
    thanx
    en dat is zowel voor jou (gyn) als voor zaadonderzoek?

ik ga zo even bellen...

liefs
    klingel

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja je kan je huisarts vragen om een verwijzing maar je moet dan wel een jaar bezig zijn...
    Dus verzin er een paar maand bij op hahaha

We hebben nu een nieuwe gyn en die vrouw gaat me van binnen en buiten onderzoeken ;)
    Moet de 18de bloedprikken voor progesteron

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Klingel: ik ben naar de dokter gegaan om te vragen of mn man getest mocht worden ivm verleden.
    Toen gaf ze meteen een verwijzing naar de gyn, want dat is hun vakgebied en niet die van haar.
    Ik kreeg toen ook een verwijzing door mn korte ongi's en ondergewicht.
    Mijn dokter deed dus totaal niet moeilijk.

12. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

@ Klingel, voor mij soieso en een zaadonderzoek dat weet ik niet? Maar daar ga ik eigenlijk wel vanuit... Ik ben erg benieuwd.

Liefs Inger

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik heb bij mijn oude huisarts al gesmokkeld dat we sinds okt 07 bezig zijn ;)
    daarom heb ik al een doorverwijzing voor zaadonderzoek

maar aangezien ik net ben ingeschreven bij nieuwe arts, ga ik gewoon ook de gyn regelen.

hoppa!

heb zon idee dat we er anders nooit komen!
    ;)

wens je veel succes bij volgend onderzoek!

liefs
    klingel

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @inger: gyn zal je ventje ook wel door laten sturen ja.. het gaat ook om de combi he!

15. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

@ Klingel, jij kan morgen al testen? Heb je zw symptonen? het gevoel?

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @inger: zowel gister als vandaag al nega test... :cry:

ik voel niks raars hoewel ik wel af en toe steekjes heb zoals ik die heb rond ei-sprong..

maar temp is wel met 0.1 gedaald dus het zal wel weer niet gelukt zijn..

GROMMM

heb net wel afspraak gemaakt met mn nieuwe arts, aankomende donderdag...
    dat voelt wel goed.

17. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Geen bloed geeft moed! Maar je gevoel zegt vaak al genoeg (vind ik...)

Ik duim voor je! Liefs Inger

18. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    Ook ik klus al maanden gericht en dan denk je inderdaad... het kan toch bijna niet anders dan dat het raak is! Frustrerend is het, want het lijkt alsof je het zelf op die manier kan regelen, maar uiteindelijk is het toch een toevalstreffer.

Morgen ga ik naar de huisarts om te kijken of we niet al wat vooronderzoeken kunnen krijgen zoals een zaadtest. Ik wil niet het risico nemen dat we er na een jaar achter komen dat we al die tijd helemaal geen kans hebben gehad. Hoop dat de arts het begrijpt!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @inger: thanx! :)

@kiddo: doe als ik: gewoon wat maanden erbij op smoezen... het is jouw leven en jouw tijd en inderdaad, je wil niet voor nix een jaar hebben geprobeerd terwijl het kansloos was...

20. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    @ Klingel.. was ik inderdaad al van plan.. maar ik kan maar een paar maandjes bij smokkelen (dus dat we ipv 7 dan 10 maanden bezig zijn), omdat ik in januari nog bij de huisarts ben geweest vanwege een probleem met de pil. Maar ik hoop dat deze '10 maanden' dan genoeg zijn.

Zie trouwens dat we ongeveer gelijk oplopen. Ik hoop dat jij ook snel geholpen wordt en dat we allemaal snel zwanger zijn!

Deel Deze Pagina