De eerste twee rondes waren we er nog niet zo mee bezig omdat we toch nog wel een beetje aan het spannende idee moesten wennen. Vervolgens gerichter gaan klussen zonder resultaat. Afgelopen maand vanaf dag 8 tot en met dag 15 elke dag fantastisch sex gehad ...resultaat: zwanger. Helaas geeindigd in een vmk. Maar zodra het kan gaan we dit zeker weer proberen Hoe ontzettend kloten het ook is dat deze zwangerschap is geeindigd in een vmk, ik weet nu in iedergeval wel dat we allebei vruchtbaar zijn en dat neemt al veel onzekerheid weg!
robin! heb je een vmk gehad? sterkte meisje.. KNUF het enige, maar dan ook het enige positieve eraan is dat je idd weet dat jullie samen zwanger kunnen zijn! dat lijkt me idd een hele geuststelling (die ik nog niet heb ) liefs! klingel
Robin77, wat erg voor jullie sterkte! het is idd wel fijn dat je die zekerheid heb succes met verder klussen
ik join the club.. al jaar bezig met gericht klussen en zonder resultaat.. binnekort bezoekje aan huisarts brengen om doorverwijzing te vragen.x
hi nina.. mn lief mag 2 okt zaadjes brengen bij lab.. maar ik denk dat we dat een week verzetten aangezien ik de 4e mn ei verwacht! ergens denk ik soms dat het aan mij ligt... zucht!
Hoi lieve dames, Hier nog een hoor. Ik gebruik ovulatietesten, zwanger worden pillen, maansteen en we zijn gericht aan het klussen....maar we zitten ondertussen in ronde 8 en ik denk helaas dat ronde 9 eraan komt...... Groetjes, Wendy
He dames, Ik sluit me ook aan bij het clubje. Zitten nu in ronde 6 (had me 1 ronde verrekend). In het begin dacht ik steeds dat het zo wel raak kon zijn. Klussen om de dag met name rond de eisprong. Heb een vrij regelmatige cyclus (gelukkig) en snap daarom echt niet waarom het voor mijn gevoel al zo lang duurt. We zijn toch op een mooie leeftijd (ik 25, mijn vriend 28) en ga me natuurlijk alweer vanalles in mijn hoofd halen wat er mis zou zijn. Geduld hebben is een mooie karakter-eigenschap voor diegene die dat heeft he ! Ga maar weer ovu-test halen ik weet het ook niet meer. Vriend wil zich laten testen, hij wordt met de maand onzekerder over zichzelf. De verhalen van jullie geven me weer een beetje hoop. We staan er met zijn allen niet alleen voor, en het kan zoveel oorzaken hebben dat het nog niet is gelukt. MOED HOUDEN HE X Joeke
Precies Joeke we moeten moed houden! Ik hoop voor mezelf stiekem wel dat het niet weer 9 maanden duurt voordat het weer raak is...
Hier al 12 maanden gericht bezig, wel voor een 2e kindje. Van onze eerste was binnen vier maanden zwanger. Ook dat geeft dus geen garantie. Manlief heeft afgelopen woensdag zaadjes weg gebracht. Deze week de uitslag. Ik ben het zoooooo zat! Pim
jee dat is ook wat; 1e in 4 maanden en nu a 12 maanden gericht bezicg mannetje zaadjes gebracht? spannend.. hoe ging dat eigenlijk? bakje ophalen kwakje erin en inleveren maar? gelukkig zijn julie al wel een keer zwanger geraakt. kan zaad zomaar verslechteren dan? sterkte! klingel
Deze maand gericht geklust, helaas is het afgelopen vrijdag toch anders gelopen dan dat we hoopte.. Vrijdag ochtend had ik nog een posi test in mijn handen en een vrijdag avond voelde ik me niet lekker en toen kwam er een vlinke doorbraak.. Hellaas, nou maar op naar de volgende ronde.
Wat een fijn topic! Ben dus niet de enige met deze gevoelens... Wij zijn ook al weer ff bezig en het wordt steeds moeilijker om positief te blijven. Vooral als allebei je schoonzusjes zo vruchtbaar als de pest zijn! De ene werd 3x gelijk na 1 of 2 rondes zwanger en de andere na 4 maanden... Je voelt dat ze je iedere keer in de gaten houden of je nu wel of niet een wijntje zal nemen en zo... Wij hebben samen afgesproken dat als we aan het eind van het jaar nog niet zwanger zijn, dat we dan zaadjes laten onderzoeken. Als het aan mij lag hadden we dat al lang gedaan, maar vriendlief moet daar psychisch ff naar toe werken...
@ klingel, hoezo denk je dat het aan jou ligt? kop op he, jij word ook zwanger! @ Robin, klote dat je een vmk hebt gehad, maar inderdaad gelukkig zie je het ook positief, jullie zijn vruchtbaar! @ pim, jeetje dat je bij jullie eerste zo snel zwanger was en nu laat het zo lang op zich wachten!? dat verwacht je ook niet... ik ben ook wel benieuwd hoe dat kan? is het eerste kindje ook van jullie samen? sperma verslechtert toch niet ? of ben ik nu dom @ anderen: ik ben nu wel overtuigd dat het gericht klussen er weinig mee te maken heeft, jee wat zijn er veel die ook gericht klussen, en domme ik, ik dacht dat als je maar rond je ei bijna elke dag kluste, en je hebt geen vruchtbaarheidsstoornissen je eigenlijk zo zwanger moest worden er zijn hier al die zo lang bezig zijn en dan zeur ik al als het na 1 keer echt gericht klussen niet lukt... sorry! weet je waar ik nog het meeste van baal? ik moet elke keer zo lang wachten op mn ei.. ik heb hem nu nog steeds niet. al met al zijn we 4 maanden verder en nog maar 2 kansen gehad nu maar hopen dat mn ovutest gauw positief wordt! hij was al wel iets donkerder gister (hoop hoop hoop) succes ladies!
Hey meiden, Hier nog één! Na bijna een jaar gericht klussen, hier ook nog niets. 15okt kunnen we bij de gyn terecht, ben benieuwd, hoop dat we dan kunnen zeggen dat het niet meer hoeft aangezien dat mijn NOD dag is. Heel veel sterkte en succes gewenst en ik duim voor ons allemaal. Alle goede dingen komen langzaam ! X
Hoi dames, Even een update vanuit mij. Naar de huisarts geweest, maar die heeft ons niet doorverwezen.. Had al een paar maanden bijgesmokkeld.. maar moesten toch nog gewoon het jaar afwachten. Hij zei dat hij erg terughoudend was met mensen doorverwijzen en al helemaal omdat wij nog jong waren, was ie er voorzichtig mee. Ik was nogal perplex door die uitspraak (wie is hij om te bepalen dat we nog jong zijn), dat ik me een beetje heb laten afschepen. Met vriend afgesproken dat we het einde van het jaar afwachten en dan alsnog voor die verwijzing gaan! Was al in behandeling bij een gyn voor wat anders, anders vraag ik gewoon met hem een afspraak als ze ons dan nog niet doorverwijzen! Voor deze maand baal ik wel. Gisteren mij ei gehad en zaterdag en vrijdag nog geklust. Helaas had vriend gisteren een griep te pakken, dus klussen zat er niet in! Hoop dat we nog wel een kans maken deze maand! Succes allemaal, hoop met jullie allemaal mee!
Zie met hoeveel we zijn en dan zijn er nog mensen die het hebben over het nemen van kinderen of die doodleuk vragen willen jullie geen kinderen?
Hallo, Ik heb deze maand ook echt gericht geklust en had ergens een klein beetje hoop dat het raak zou zijn. Maar helaas, ik ben deze maand zelfs een week te vroeg ongesteld geworden. Balen! op naar de volgende ronde...zucht
Wat kl*te is dat he, als je te vroeg ongi wordt! Had ik deze maand ook, maar ik was er mentaal nog niet op voorbereid of zo, want ik was zo van de leg! Baalde echt enorm... Suc6!
Hoii meiden, Hier nog iemand bij wie het ook nog niet is gelukt..Vandaag weer ongi. geworden..en dat was ronde 6! Ook wij klussen op de goede dagen heb een cyclus van stipt 28/29 dgn..Oooh ik wil het ook zo graag en elke maand heb(of denk) ik weer de symptomen te hebben maar helaas weer die ,moe wordt je er van..maar we houden hoop ben nog jong (27 en man lief 28) Ook vraag ik het me elke x weer af aan wie of wat ligt het..ook ben ik altijd al bang geweest dat ik nooit moeder zal worden,dit omdat ik het zo graag wil..Weet ook niet of dat een goede instelling is..volgens mn mannetje komt alles goed..Ook kijk ik erg op internet net alsof ik op zoek ben naar iets og iemand die mij gaat vertellen dat ik bijv. volgende mnd zwanger zal worden,en dat bestaat natuurlijk niet..poeh. Ben blij met deze site krijg je toch weer een beetje hoop ..liefs Diana