wie ook niet zwanger na gericht klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Madelon84, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaan1907

Diaan1907 Lid

26 sep 2008
    99
    0
    0
    Ja ik herken dit,zelfs nu nog erger nu mn zus zwanger is..zo nu alleen jullie nog..grrr

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi sjaam,

balen dat je de 5e ronde in bent gegaan...
    ik weet nog dat toen ik de 5e ronde in ging, ik riep : '20%kans per maand x 5 = 100%' ;)

de tijd gaat zo snel wat dat betreft.... snif

maar als ik vragen mag- hoe kan je een week te vroeg ongi zijn geworden als je gericht, dus om het opgespoorde ei heen, hebt geklust?
    want dan kan je ook je ongi zo ongeveer (of precies uitrekenen)?

of is je LF opeens 7 geworden, dat hoop ik toch echt niet! :(

@kiddo: sorry maar wat denkt die *&^*&% arts wel?
    je bent 'al' wel 27 hoor!
    alles onder de 24, 25 is jong! qua baby maken! :(
    ik zou het gewoon mooi via je eigen gyn afdwingen, dit jaar nog....

@mezself: hier geeft lijf nu al tekenen van vruchtbaarheid aan! :eek: mooi vroeg!
    klussedeklus dus, een vluggertje zal het worden vanav of morgenochtend heheh! ;)

heb nu wel weer beetje hoop maar meestal verdwijnt dat zo tegen NOD aan...

komop girls.. wij gerichtklussers zouden toch echt snel(ler) zwanger moeten worden!

liefs\klingel

3. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hmmm.....hier ook nog steeds elke maand niets...
    Maar goed, wij zijn nu 5 maanden bezig en er zijn natuurlijk meiden die veel, veel langer bezig zijn. Lijkt me zo moeilijk om dan nog de moed erin te houden. Echt respect hoor!

We gaan hier maar gewoon verder...oefening baart baby zeggen ze......

Groetjes, Emma

4. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Oja en wat ook al eerder genoemd is:

Het is echt ongelooflijk hoe tactloos vele mensen zijn door er maar vanuit te gaan dat zwanger worden een vanzelfsprekendheid is....... het is en blijft een groot wonder waarbij alle factoren op dat ene moment allemaal mee moeten werken en waarbij vanaf dan ook nog eens 9 maanden alles goed moet blijven gaan........

5. hanna26

hanna26 Actief lid

16 jun 2008
    128
    0
    0
    Hier ook niets.... Deze maand (4e) voor het eerst gericht geklust. De vorige maanden bleek achteraf, door terugrekenen, dat we mijn ei gemist hadden. Dus deze keer hebben we het met ovutesten gedaan en hadden we goede hoop.
    Wat is het toch balen zeg als je ongesteld wordt.
    Deze ronde weer gericht aan de gang, en hopelijk is het raak(het heeft nou wel lang genoeg geduurd, ja ik ben ongeduldig van aard!)

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Wij hebben 4 maanden ovutesten gebruikt, maar het gerichte klussen heeft niets uitgehaald. Nu doen we het maar weer zonder ovutesten, want kennelijk helpt het niets :(

7. Diaan1907

Diaan1907 Lid

26 sep 2008
    99
    0
    0
    Ik ben ook zooooh ongeduldig,en het lijkt ook wel dat alles en iedereen om je heen WEL zwanger wordt..Ik gun het echt iedereen hoor..En je weet natuurlijk ook niet hoelang iemand er over heeft gedaan als je hoord dat die zwanger is..mmh
    Ik denk ook dat als het straks wel lukt je de lange mnd dat je hebt gewacht zo weer bent vergeten..

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar onze eerste is ook van ons samen. En toen lukte het in vier maanden. En nu dus al 12 maanden bezig. Ik ben zo benieuwd naar de uitslag van de zaadtest. Vind het heel spannend.

En wel fijn te merken in dit topic dat er meerderen zijn die gericht klussen en niet zwanger raken. Dat geeft toch wel steun, want soms lijkt het alsof iedereen binnen een paar maanden zwanger is. Ik besef nu pas hoeveel geluk we de eerste keer hebben gehad. Ik vond dat toen heel normaal..........

Ik ben benieuwd of ik het wachten nu zo vergeten ben als het eenmaal is gelukt. Het beinvloedt mijn (seks)leven al een jaar en niet altijd even positief.

Pim

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Zo vanzelfsprekend is het zwanger worden idd niet!

Het valt me wel op dat alleen mensen die binnen 1 of 2x zwanger werden daarover beginnen als ze zeggen dat ze zwanger zijn.

Je hoort eigenlijk nooit mensen, we waren toch al wel een jaar bezig... (behalve als je ernaar vraagt, waarschijnlijk)

10. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He Klingel, lees je berichtje nu pas. Inderdaad een vmk gehad: ontzettend balen en reuze verdrietig, maar we weten nu inderdaad dat het wel mogelijk is...en dat geeft wel veel rust hoor. Maakte me er stiekem toch wel eens druk om! We gaan met zn allen gewoon knoeterhard verder duimen dat we allemaal zo snel mogelijk zwanger mogen zijn!

Liefs Robin

11. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

wat diaan zegt klopt, als je van iemand hoort dat ze zwanger zijn hoor je nooit dat ze er zo lang over gedaan hebben.
    het enige wat je af en toe hoort is het was in 1 keer raak! (grrrrr)
    zelfs bij mijn eigen moeder ging het zo makkelijk dus kan ik en wil ik er met haar niet over praten.. zij gelooft echt (net als vele anderen volgens mij) dat als je met de pil stopt je zo zwanger bent.

de laatste tijd moet ik mezelf ook inhouden om niet aan zwangeren of aan newborn moeders te vragen hoe lang het bij hun duurde :)
    maar dit doe ik natuurlijk niet..

ben ook echt blij met dit forum. hierdoor weet je hoe heel veel andere vrouwen zich voelen rond het zwanger worden.
    anders had ik gedacht dat ik de enige was die er zo druk mee was en zorgen maakt etc...

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Idd, ik begrijp wat je bedoelt!

Mijn moeder zei (heel fijn) dat ze al ruim een jaar bezig was voordat ze zwanger raakte!
    Nou, als je net begint word je daar niet vrolijk van en hoop je heeeel hard, dat je niet zoals je moeder bent, maar het begint er nu wel aardig op te lijken... grrr.

Maar, we houden moed en deze ronde gaat het lukken! [-o<

13. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Tsja, ik was afgelopen weekend op een verjaardag van een vriendin en toen hoorde ik dat een vriendin van haar bij de tweede ook pas na 1,5 jaar zwanger werd, terwijl het bij de eerste meteen raak was.

Dat wilde ik even niet horen. Ik dacht al meteen: oke, zelfde situatie....ik moet dus nog een jaar........

Onzin natuurlijk, je maakt jezelf een beetje gek op die manier, maar toch....

14. Diaan1907

Diaan1907 Lid

26 sep 2008
    99
    0
    0
    Hee meiden..ind. we houden de moet er in. Maar elke x als ik weer :evil: ben dan neem ik me weer voor er de volgende mnd niet zo mee bezig te zijn..Maar hoe doe je dat als je iets zo graag wilt?
    kijk vaak als je iets wilt dan spaar je ervoor en dan kan je uitrekenen wanneer je het bijv. zou kunnnen kopen..Maar bij het zwanger worden heb je totaal geen invloed op wanneer je het is gegund en dat vind ik zo erg..Maar in dit geval wou ik toch wel dat ik op mn moeder leek want die was zo zwanger..

Deel Deze Pagina