Ja het is zeker frusterend! Weet ook helemaal niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad.. dus het is echt gissen! Ik zie het wel, als ik eind van de week nog niet ongi bent geworden dan ga ik denk ik maar een afspraak maken met de huisarts..
Ik heb op 12 uur een testje gedaan en die was negatief, dus nu maar wachten op mijn ongesteldheid en hopen dat het volgende maand wel raak is... Ik hoop dat bij jullie de test allemaal wel twee streepjes geeft!
Hallo, Ik ben NIEUW. Heb vanmorgen een testje gedaan, kwas 2 dagen overtijd en had echt het idee dat ik zwanger ben. Maar de test vanmorgen was zo negatief als het maar kon. Waarschijnlijk late menstruatie.... of is er toch nog een kans?
Voor degene die morgen gaan testen, heel veel succes gewenst en ik hoop voor jullie dat ze allemaal positief zijn
Harstikke ongesteld...jammer, volgende maand beter.... Hopelijk blijven de rode duivels bij jullie weg...
Hey Luna heb je getest? Ik heb vanmorgen een test gedaan en zoals verwacht is die negatief.. Stiekem had ik wel een beetje hoop, nu maar wachten tot de duivels komen en dan kunnen we aan ronde 1 beginnen..! X LT
Hoi LT, Jammer meis, had echt gehoopt voor je dat hij positief zou zijn. Vol goede moed op naar de volgende ronde!. En hoop dat de duivels dan maar snel komen voor je... Zoals je aan mijn banner kan zien heb ik ook een zw.test gedaan en zie het resultaat X Luna.
GEFELICITEEERD! Als mn duivels in het weekend er nog niet zijn dan ga ik zondag nogmaals testen.. En anders wachten en gaan we beginnen aan ronde 1..
Ik had al 4 dagen voor de de 16e een test gedaan met een extra gevoelige en ben dus zwanger ! 8 april de eerste echo spannend!
@ramona001...gefeliciteerd! @luna....ook gefeliciteerd meis. Voor alle andere meiden balen waarbij de duivels zijn gekomen....kop op en sterkte En voor de meiden die nog moeten testen....toi toi toi knuf x
Hoi meiden, Ik had ook mijn NOD op 16-3 en heb straks samen met mijn mannetje getest en helaas negatief... Wacht deze week nog maar af en dan alsnog testen. Hoop dat het toch raak is.... groetjes D
Hoi LT, Dank je wel meis. Ik hoop dat de duivels wegblijven voor je, en dat je zondag een positieve test mag hebben. Ik zal voor je duimen. X Luna
Hoi Line, Dank je wel meis. Dan zou ik rond 23 november uitgerekent zijn. Hoop dat het voor jou ook snel raak is, ik zal zeker duimen! X Luna.