Yep. Omdat ze niet kunnen zeggen wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden rekenen ze vananf de eerste dag van je laaste menstruatie. Week 1: Eigenlijk ben je in deze week nog niet zwanger. De eerste 2 weken krijg je er gratis bij. Bij iedereen is het verschillend wanneer de eisprong plaatsvindt (en dus ook de bevruchting), daarom wordt er altijd geteld vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Indien je wil weten wanneer je uitgerekend bent, moet je er vanaf die dag 40 weken bij optellen. Nadat het eitje bevrucht is duurt het ongeveer 38 weken totdat het kindje geboren wordt.
Hoi Ik kon het ook niet laten en wilde al 2 dagen eerder testen met een vroege test maar heb toch vandaag getesten...... Positief!!!! Wel niet zo'n heel donker streepje maar je ziet een streepje, hem hem zelf aan collega laten zien en zij vond ook echt een streepje!! Zaterdag test ik nog eens met een gewone test maar in feite is een licht streepje ook zwanger he!! Maar tis alleen zo onwerkelijk!!
WOW!!!! Voorzichtig Gefeliciteerd!!! OEJOEJOEJ mischien wordt ik toch wat ongedudig nu iedereen al posi test zo ver voor nod!!!!!
Wat super nieuws!!! Ik wacht echt nog lekker tot zondag hoor (haha al ben ik al het zo door gaat de laatste die gaat testen )
mag ik jullie wat vragen ..? ik heb sinds een uurtje van die aanhoudende pijntjes aan de rechterkand alsof er iets aangespannen word onderin me buik waar kan dat door komen
Hallo Misschien een idee om die testen van sensitest te proberen. Zijn super goedkoop zodat je al eerder een testje kan doen. Ik krijg ze morgen binnen en ga dan gelijk testen. Zoooo spannend!!
Ik laat je weten juju.. @lovepeet: moeilijk te zegen die spierpijn. Kan van naderende mestruatie komen maar ik had bij mijn eerste ook ontzettend en bleek toch ontzettend zwanger!! Succes Meid
Ik heb ook geen idee. OOOOw al die Posi testen...... Daar ga ik met mijn goed gedrag. Zegt mn menneke ook fijn "ga jij toch ook testen......" Helpt niet!!!!!Helpt niet!!!!!Helpt niet!!!!!Helpt niet!!!!!Helpt niet!!!!! Oke mijn ongeduld is geariveerd!!!!
ik weet ook niet waar het vandaan komt.. ja het lijkt een beetje wat je net een dag voor je nod voeld als je nod eraan komt.. maar toch voelt het ook weer anders vreemd
jij moet nog 3 dagen ..? nou dan morgen ochtend miss een klein testje .. haha zo denk ik ook morgen ochtend misschien 1. maar dan moet ik nog 5 dagen haha
Hahaha!!! wat een gekmakerij Neeeee!!! T' Menneke wacht maar fijn tot zijn verjaardag Ik kan het, ik kan het, ik kan het, Ik kan het, ik kan het, ik kan het, Ik kan het, ik kan het, ik kan het, Ik kan het, ik kan het, ik kan het, Ik kan het, ik kan het, ik kan het, Ik kan het, ik kan het, ik kan het,
Hahahaha neeeee donderdag!!!! Maar ik ga iig voor je duimen morgenvroeg!!! OOk voor jou Faith en Hope!!!!! Gr Samba