Alle meiden die nog moeten testen, heel veel succes. Ik hoop zo snel mogelijk te lezen dat er veel postieve testen zijn! Gelukkig is mijn ongi weer al weer bijna voorbij. Heb het idee dat ik er zonder pil sneller vanaf ben dan toen ik de pil nog had! Nou dat is alleen maar goed kunne we snel weer klussen! Fijne avond meiden, ik ga zo lekker GTST kijken!
---------------------------------------------------------------------------------- Ja een enorm vol gevoel en ook veel boeren en misselijk en inderdaad niet hoeven spugen, Wel maagzuur heb ik en best moe. Ik heb al een zoontje van 1 jaar en daarbij had ik het niet. (heel die zwangerschap heb ik niets gevoeld, niet eens hoeven spugen) Ik heb wel enorme eetlust naar allelei lekkere dingen Ook heb ik sinds vandaag pijn in mijn linkerborst. Bij mijn vorige zwangerschap die met 11 weken eindigde had ik dit ook dus ben heel erg benieuwd Ja je lichaam kan je echt super erg bedonderen helaas Maar meestal heeft je gevoel wel gelijk, dus daar gaan we maar vanuit Voor diegene die morgen gaan testen, ik zal duimen en duimen. Hoop het zo voor jullie het is zo ontzettend gewelig Faith en Hope, bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een paar dagen eerder getest en die was toen negatief (ongeveer 5 dagen voor mijn ongesteldheid). en toen ik 2 dagen overtijd was had ik nog eens getest en die was positief, dus het kan nog steeds
ik mag zondag testen. maar had gister al getest, negatief helaas. heb ook niet het gevoel meer dat het raak kan zijn dus geef de moed op voor nu.
rnate wat balen voor je meis.. Maar ook voor jou komt het heus wel .. *knuffel* Hier vanmorgen getest en helaas ook negatief.. Ach ja,nu maar wachten tot mn ongesteldheid en dan weer aan de klus
Goedemorgen Wat balen zeg Hopelijk dat het volgende maand wel raak is. Ik heb sinds vanmorgen ook wat last van mijn onderbuik en een hoop gerommel allemaal. Nog niet misselijk. Zijn jullie ook allemaal aan de foliumzuur? Je kan ook daarvan hoofdpijn hebben. Liefs
goedemorgen, @ marjolein25 ik slik ook foliumzuur maar denk niet dat ik daarvan de hoofdpijn heb. @ iedereen : Morgen zou ik kunnen gaan testen ls de regels niet komen ben zo benieuwd pffff tis allemaal spannend heb ook nog geen voortekens van mijn ongi, normaal heb ik al ruim een week van te voren zeurende buikpijn maar nu niet, nou ja wat steken maar kan niet zeggen dat het super zere steken zijn. mijn tepels zijn wel wat gevoeliger geworden vandaag. We zullen zien eerst maar eens kijken of ik mijn NOD overleef zinder regels te krijgen Voor iedereen die vandaag of morgen mogen gaan testen Succes.
pffff ik kan morgen officieel gaan testen, ga ze zo halen en heb mijn ochtend plasje van vandaag in de koelkast gedaan als ik mij niet kan beheersen, was vanochtend weer misselijk en kreeg zelfs mijn watertje niet naar binnen.. ben beneiuwd waar dat nou vandaag komt , griep of laten we hopen op het tweede maar probeer nuchter te blijven.
vanochtend me temp opgemeten deze was 36.8/37.0 normaal komt mijn temp niet boven de 36.4/36.5 uit. de hoge temp houdt al 2 a 3 dagen zo aan. en als ik dan in de middag tegen de avond me temp meet is me temp gewoon normaal Mja toch even afwachten tot morgen, morgen kan ik al gaan testen maar ik wacht eerst of ik mijn regels krijg morgen, blijven de regels weg dan ga ik zaterdag testen
ik test pas als ik 3 dagen over tijd ben. ik haat het om een negatieve test in handen te hebben. want dan moet je wachten op je ongi. en daar word je weer chagerijnig van.
weer even een tussenstand.. Vanochtend me temp gemeten rond 9.00 uur toem was mijn temp 36.8/37.0 Daarnet me temp gemeten was ie ineens 37.8/38.0. normaal draait me temp. rond de 36.4/36.6 hoger komt mijn temp normaal niet. Nog geen ongi pijn te ontdekken hier dus goede hoop, veel naar de wc lopen, boeren laten,honger,was zeurende hoofdpijn. Morgen NOD dus duimen maar!!!8)
ja dat dacht ik dus ook al..normaal zou ik nu hartstikke ziek op bed liggen onder een paar dikke dekens, maar dat gevoel heb ik helemaal niet, normaal zou je denken dat je griep hebt maar ja dan heb je niet zoveel honger,ben wel moe maar dat is alles eigenlijk. heb al vaker rond mijn NOD getemp. maar ook toen kwamtie nie boven me normale temp uit ja misschien 0.1 graag ofzo maar zo hoog is ie nog nooit geweest tegen mijn NOD. Dus er is goede hoop, heb wel iets wat zeurende buikpijn onder in maar niet zoals ik normaal heb tegen mijn NOD.
@ Jolande : Jaa smiddagds of sávonds is je temp toch altijd hoger dan sochtends vroeg ! Hmmm still waiting ! Zucht * ..