@ Jolanda .. : mag je dat zomaar vragen .. om een bloedtest ?? @ Ster : ik heb geen idee of het mee telt .>! @ Daphne : Jammer :S succes in de volgende ronde ! @ Lovepeet : Hmm ik ken het... geen ongi te bekennen en ook geen positieve test :s Ik heb zo juist weer getest .. maar het is ong de zelfde test als vrijdag.. heel vaag. .! Wacht nu gewoon mn ongi af !
Nou dames, vanochtend bloed laten afnemen, en wat denk je!!! Daarnet is mijn ongi doorgebroken dus op naar ronde 3
voor mij is het afgelopen nacht helaas afgelopen op eenmiskraam jeetjuh wat is dat erg en wat een leeg gevoel hebje der aan over alle meiden die zwanger zijn heel veel plezier en geniet der echt van:'(
mijn nod moest dus 4 februarie zijn, maar nog altijd geen menstruatie. ik heb wel al langer dan een week last van bruine afscheiding dan echt slijm met rode vagen bloed erdoor en nu roze slijm ( sorry dames ). kheb vandaag getestmaar negatief ben benieuwd, ik wacht nog een week en dan weer testen anders naar de gyneacoloog.
@ essiego: bah! Sterkte meid! @ daphne: testen zijn binnen! Morgenochtend ga ik me er aan wagen!!! ZOOOOOOO SPANNEND!!!!!
Essie, nee wat erg voor je zeg!! Heel veel sterkte! En een dikke knuf !! Ster houdt het nog spannend voor ons! Jolanda, wat balen dat je toch ongesteld bent geworden. Bloed test kan je idd zo om vragen (weet niet meer wie het vroeg) ,ik heb m in december ook gehad,omdat ik toen ook steeds negatief teste en ongesteldheid uitbleef. (was dus ook niet zwanger,maar goed )
@essiegio Sterkte meid.. Hier nog steeds geen ongie maar ook geen positieve test. Merk wel dat ik misselijker wordt
@ Lottl : jaa dat was ik die dat vroeg.. Jaa maar hoeveel dagen was je overtijd dan ?? Ik wacht het eerst wel gewoon af hoor .. Geeft een bloedtest wel gelijk aan of je zw bent dan ? Of moet je daarvoor ook genoeg hcg in lichaam hebben ?
Net getest en hartstikke ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!! JOEHOE!!! Eindelijk na ruim anderhalf jaar geduld hebben en gister nog een gesprek met de gynaecoloog over misschien zelfs IUI overslaan en direct naar de IVF: niet nodig dus!! Ik kan het amper geloven!!!!!
Gefeliciteerd !!!! Wat goed !! rachell, ik was een week overtijd. En ja ze kunnen het dan gewoon in je bloed zien. Maarja, bij mij was er dus niets,aangezien ik niet zwanger was
dankjulliewel!!! Ik kan het echt nog maar amper geloven!!!! Heb hier zo lang op gehoopt en al zo lang ben ik steeds weer teleurgesteld. Nu dan eindelijk...!!!!!! Zit nu zelfs op mijn werk op z.p., normaal nooit (en heb daar ook helemaal geen tijd voor), maar kan nu echt aan niets anders meer denken!! Wauw wat geweldig is dit! Blijf maar lekker goed bij me kleintje, ik zie je over acht maanden! LadyM83, wanneer heb jij getest? OOk nog gefeliciteerd!!!