@ Ster : Gefeliciteerd hee ! Geweldig .. als je al zolang bezig bent ! Super joh ! Was jouw 2de streepje binnen 5 min te zien ? Ik heb namelijk ook zo;n test maar 2 de streep was veel later zichtbaar.. !
GEfeliciteerd ster!!!! hier nog geen ongie, ook geen positieve test. Begin nu de moed een beetje te verliezen.
@ faith and hope ..: Zie je helemaal niks in je test ?? ook niet heeeel licht ?? Ik zie dat je pas over 3 dagen kan testen !!! Ik had dat ook hoor ! heb sinds gister pas een heeeel licht streepje!
Rachel: spannend!! En je weet wat ze zeggen: een streep is een streep! De mijne heb ik echt keurig met de stopwatch in mijn hand vijf minuten laten liggen en toen pas gekeken. Eigenlijk ook direct een foto gemaakt. Die van jou wordt vast ook nog wel donkerder!! Ik hoop het voor je! Sterkte met wachten. Faith en hope: aan je naam kan het in ieder geval niet liggen! Ik duim voor je! Vanavond mijn vriend vertellen!!!!! Leukleukleuk. Wil kijken of ik nog een cadeautje kan kopen om hem het op die manier te vertellen dat hij papa wordt. Joepie!
die van mij zijn ook altijd spier wit ( mn teste ) ook naar een dag, maar nu bekijk ik mijn test van gister en ik zie een 2e streepje maar licht. kan ik hier nog op vertrouwen nee he ? zal ik vandaag opnieuw testen ?
Van harte gefeliciteerd! Wat een topper! Geniet er lekker van! En voor de andere meiden(en voor mijzelf) hoop ik ook dat het gauw positief is!
goede middag dames, Net de uitslag gekregen van het bloedonderzoek hcg hormoon was 0. contact gehad met en verloskundige praktijk hier in de buurt, die zeiden dat omdat ik vrijdag licht positief getest had, dat ik toch zwanger ben geweest maar dat het een hele vroege miskraam is geweest dus bij de 4 weken is het misgegaan. (bij de celindeling is het al mis gegaan) Nu wachten tot de ongi goed doorbreekt en anders maandag opnieuw contact opnemen met de verloskundige praktijk voor een echo om te kijken wat er mis is.
Jeetje jolanda, dat is niet niks.. Wat balen zeg!! Nu maar hopen dat het deze maand raak is en dat het allemaal goed gaat binnen in je buik Knuf !
@ Essiegio, Ah meisie toch wat balen. Ik ben al tijdje nie of het forum geweest en dan lees ik dit. Heel veel sterkte en hopelijk ben je er snel weer aan toe om opnieuw te beginnen. En aan de andere ook maar goed ( niet verkeerd opvatten ), want ze zeggen dat je lichaam het afstoot omdat er dan toch iets niet goed is met het eitje. Dikke dikke knuffel voor jou, x
@ Essiegio, Ah meisie toch wat balen. Ik ben al tijdje nie of het forum geweest en dan lees ik dit. Heel veel sterkte en hopelijk ben je er snel weer aan toe om opnieuw te beginnen. En aan de andere ook maar goed ( niet verkeerd opvatten ), want ze zeggen dat je lichaam het afstoot omdat er dan toch iets niet goed is met het eitje. Dikke dikke knuffel voor jou, x
Haai Ster !! Heb net getest... en .. nog steeds vaag streepje.. Ik moet zo naar de dokter met mijn zoontje .. en dan neem ik de test gewoon mee .. kijken wat hij er van vind Hm wel raar gevoel in mn onderbuik .. hm of het zijn mn darmen haha Ik ga nu naar de dokter ! laat jullie wel weten !!
Ben net bij de dokter geweest en die zei .. laten we je bloed maar prikken dan weet je het zeker.. maar vandaag kan het bij ons niet .. en morgen moet ik werken nou ja als het vrijdag doe, heb ik pas na het weekend uitslag! :s Kl*te is dat wij nu 1 auto hebben en mijn vriend kan niet van zijn werk weg ... :S Ooohoooo
O rachel.. Je houdt het wel spannend voor ons zeg Maar ook voor jezelf.. Ik ben benieuwd,laat je het hier weten als je wat weet