Ik moest ook 6 feb ongesteld worden...ben nog steeds afwachtende haha...wel spannend hoor...we zyn bezig voor ons 2e kindje..
Nee nog niet, ga vandaag denk ik test halen, en dan morgen of zaterdag maar eens proberen.. Wel spannend hoor, maar eventjes afwachten dus
hey meiden zien jullie wat in mijn test?? Of het lijkt wel een heel licht streepje of ik beeld het me echt in. Willen jullie even kijken?? Ik word helemaal gek van de onzekerheid Bekijk bijlage 50776
Ik zie een streep hoor!!!! nog een klein beetje voorzichtig maar volgens mij geheel legaal: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! @proudmamaa: succes morgenochtend!!!
Ik kan me hier ook aansluiten. Heb nog niet alles gelezen, maar zie al de eerste wondertjes en de spanning van anderen. Ik vind het zelf wel lastig. Mijn cyclus schommelt nogal de laatste tijd en echt ongesteld ben ik al 2 maanden niet geweest. De laatste twee keer was het alleen bruin, maar dan wel een week lang maar niet veel. Mijn langste cyclus is 40 dagen geweest. Voor mijn banner heb ik 35 aangehouden, maar als ik van 40 uit ga ben ik vandaag 41 dagen en dus overtijd. Maar ja, het kan ook zo zijn dat ik deze maand gewoon helemaal niet ongesteld wordt. Heb wel een hoop gerommel in mijn buik en regelmatig een raar gevoel in mijn maag. Maar durf nergens op te hopen. Wil nog tot zondag wachten. Wel leuk om op Valentijdsdag te testen. Maar dat duurt ook wel weer erg lang. Ik leef met jullie allemaal mee.
@ Selena 24: Nou ik zie ook echt een licht streepje hoor hihi! Nog paar dagen wachten en weer testje doen dan zal hij denk ik duidelijker zijn. Ook van mij voorzichtig gefeliciteerd meid! X
Heel erg bedankt voor jullie reacties meiden. Ik geloof het zelf nog niet helemaal totdat ik een mooiere streep zie. Maar wou graag jullie mening horen, want dacht echt dat ik het me verbeeldde. Hoop echt dat het een duidelijke streep word!
Ik heb net getest met de Kruidvat van 7,50. Negatief dus afwachten maar tot ik ongesteld word.. Heeft iemand trouwens ooit gehoord van een kuurtje waardoor je meer hormonen krijgt ofzo??
Nou meiden ben vanochtend ongesteld geworden:x..Ben wel een beetje van slag nu..Weet natuurlijk niet of er wel wat heeft gezeten of dat mijn cyclus gewoon in de war is.. Maar die lichte streep zat er ook niet voor niets..Nou weet ik ook niet hoe ik moet uitrekenen wanneer mijn ei weer is. Word wel ff puzzelen.. @Proudmama Hoeveel dagen ben je overtijd? Misschien word ie nog positief!! over de hormonen niks gehoord helaas../ @Lottel helaas klopte die niet meis
@ Selena 24: Heey meis wat vervelend. Gek he eigenlijk dat er dan toch een licht streepje te zien was. Was het ook al te zien na aantal minuutjes? Of zag je het pas veel later? Want dan was het misschien het indroolijntje! Sterkte en probeer rustig te blijven. Nieuwe ronde nieuwe kansen. xxx
@ Enjoyllive Thanx voor je lieve reactie meis! Het gaat nu weer hoor! Was gewoon even een kl*te momentje. Ik baal natuurlijk wel, maar blijf positief.. Stress is ook niet goed he Ik begin zelf nu ook te twijfelen, want ik had de test gedaan en toen moest ik weg, dus de test heeft wel een aantal uurtjes gelegen. Denk dus dat het idd een indrooglijntje was..Daar heb ik gisteren dus helemaal niet om gedacht Maar nieuwe ronde nieuwe kansen idd! Ik vind het nu alleen zo verwarrend om erachter te komen wanneer mijn volgende ei is, omdat mijn cyclus nu 33 dagen is(normaal 27/28). Hoe doe jij dat? Of gebruik je ovu testen? Denk dat ik ze nu wel ga bestellen..Jij heel veel succes in deze ronde! Veel liefs
Jammer Selena 24.. Ik ga denk ik ook mee tot de volgende ronde. Ben nog steeds niet ongie. pffff Gister een negatieve test van de kruidvat. Dus ik heb het nu opgegeven voor deze maand.
@ Selena24: Heee meis, eerst had ik een cycles van 28 en toen van 23 dus bij de laatste ben ik uitgegaan van 23. Ik tel vanaf de eerste dag ongi en dan 23 dagen verder. Dus mijn laatste ongi was 31 jan dan zou de volgende met een cycles van 23 dagen 22 feb zijn. Maar mijn ei sprong had begin deze week moeten zijn, maar hij kwam voor mijn gevoel pas gister. Ik laat mijn lichaam het werk doen, heb dan ook geen ovu testen. Ik ben nog maar 3 maandjes bezig en wil me nog niet al teveel bezig houden met dat soort dingen dan word het denk ik een obsessie. Kijk als ik er lang over ga doen zal ik het wel overwegen maar nu nog niet hoor. Maar ik denk dan dat het toch echt je indrooglijntje is geweest ik gooi die testen na het gebruiken ook gelijk buiten in de bak hihi kan ik er niet meer naar kijken! Maar zo te zien heb je een mooie cycles wees daar maar trots, want dat heeft niet iedereen! X veel liefs en je mag me altijd alles vragen hoor! @ Faith en Hope: Hopelijk krijg je snel zekerheid want dit is ook niet prettig!
@ Enjoyllive Meid thanx voor je snelle en lieve reacties! Ik heb er heel veel aan, en je hebt ook wel gelijk het lichaam moet ook gewoon zelf het werk doen hoor. Ik ben er nu al te veel mee bezig terwijl ik nu ook maar voor de 3de ronde ga. En met mijn test ging ook raar, ik had hem gedaan en toen werd ik gebeld en moest meteen weg. Dus pas later zag ik hem weer en toen stond die lichte streep er. Ik probeer deze maand gewoon lekker te ontspannen en niet zoveel aan die eisprong te denken, dan zien we wel waar het schip strandt. Komt vanzelf wel een keer goed! Fijn weekend alvast! xx @ Faith and Hope Voor jou ook vervelend. Succes in de volgende ronde en wie weet wordt die test toch nog positief, gewoon over een paar dagen weer ff testen! Fijn weekend!
@ Selena: Geen dank, ik vind het fijn om je te helpen hihi! Geeft het idd gewoon de tijd. Gewoon genieten van de klus periode en er samen iets van maken. Fijne avond! X