wie ook nod 6 feb

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door essiegio, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Hey balen dat je ongie bent geworden... Is altijd een kutmoment:S..

Ik ben nu 6 dagen overtijd maar voel nog niet wat dus..

2. selena24

selena24 Niet meer actief

@Lottel
    Thanx, ja ik hoop het echt dat het de volgende ronde beter gaat! Jij hebt bijna je eisprong zie ik! Veel succes:)! Ik zal voor je duimen!

@Proudmama
    Jij hebt dus precies hetzelfde als ik.. Ik was ook 6 dagen overtijd, maar was wel de laatste tijd misselijk in de avond en een beetje moe. Voor de rest geen symptomen en wel een super licht streepje op me test, wat uiteindelijk dus een indroogstreepje bleek te zijn..Ja het is even een rotgevoel, maar we gaan gewoon door tot het raak is;). En voor jou is het nu ook even spannend, hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent!

3. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    @ selena: Bah, ongesteld!!! Wat super naar! Heel veel sterkte en knuffels. Rot-indroog-streep! Moet niet mogen hoor!

Misschien een tip waar je wat aan kunt hebben om wat rustiger te worden met al je symptomen in combi met een wisselende cyclus: ik hield in een excel-bestandje iedere maand mijn symptomen bij, van cyclusdag 1 t/m het einde van de maand en de volgende maand opnieuw. Afscheiding, gevoel, huid, borsten, krampjes. Door ze daarna onder elkaar te zetten met de laatste dagen van de cycli onder elkaar kun je terugkijken hoe een ongesteldheid zich meestal aankondigd en ook hoe je eisprong meestal voelt. Kan helpen. Heb ik zelf gedaan en pas na een maand of 10 begonnen met ovu-testen, had al het gevoel mijn eisprong goed te kunnen voorspellen en dat bleek precies te kloppen. Is wel even werk maar uiteindelijk heeft het mij een hoop rust gegeven.

Anders sowieso heel veel geluk en rust in je hoofd gewenst!

Knuffie st*r

4. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai Dank je!!
    Vanochtend weer een negatieve test dus ik hou het deze maand voor gezien
    groetjes

5. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Hier nog steeds niks...:S:S... heel vervelend, dat afwachten haha;)..

6. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    spannend nog steeds!! *duimduimduimduimduim*

7. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Zo tijdje niet geweest !

@ Faith and Hope : Je test toch met kv ?? Ik duim nog voor je !;)

@ Ster : Zie dat je zw bent ! Gefeliciteerd ! :D

8. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heeey meiden,

Ik wens jullie allemaal een liefdevolle en vruchtbare ( als het nog niet raak is hihi ( valentijnsdag toe!!

XX

9. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Hahaha dank je wel Enjoy:)..

Jy ook;)

10. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Heey meiden,
    Lekker hoor heb waarschijnlijk schimmelinfectie, heerlijk die jeuk en branderige pijn. Om maar niet te praten over witte dikke klonterige afscheiding. Klussen is dus nu ook echt geen doen BALEN! Kan die schimmelinfectie wat te maken hebben met zwanger zijn?

Liefs x

11. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Oh wat balen zeg:S:S...Ik heb daar nog nooit van gehoord, misschien iemand anders???
    Ben trouwens nog steeds afwachtende:S...

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hoi! :)

Ik weet niet of een schimmelinfectie wat te maken kan hebben met zwanger zijn, maar wel dat ik nu pril zwanger ben en direct na de 1e positieve test verging van de jeuk en branderige pijn! En dat bleek dus ook een schimmeltje te zijn...Ik geloof dat als je zwanger bent, het klimaat in je vagina wat minder zuur wordt waardoor je vatbaarder bent voor bv schimmeltjes. Als ik jou was zou ik gewoon even naar de huisarts gaan, dan krijg je een zalfje mee en is het zo over...ik zou er niet mee blijven lopen in ieder geval.

13. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Amaryllis: Ik heb vandaag een kuurtje gekregen. Van die soort stokjes die moet ik vullen met creme en dan leeg drukken in mijn vagina, haha wat een praat he! Maar de dokter zei dat het geen kwaad kon met kinderwens en bij de apotheek zeiden ze weer van wel! Ik heb wel ff getest hihi, maar niks helaas! Wie weet nog niet genoeg HCG en al wel een schimmelinfectie kan allemaal we zullen zien!

Fijne avond xxx

14. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Wat een gedoe amaryllis en enjoylive! Hoop dat jullie snel van die narigheid af zijn!

15. selena24

Dank je wel st*r! Dat is zeker een goede tip:D! Ga het wel proberen bij te houden..

@ Enjoyllive en Amaryllis
    Sterkte ermee meiden, hopen dat het gauw over is! En Amaryllis: gefeliciteerd !

16. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Hey meiden,

Vanavond weer getest & nog steeds negatief:S:S..Ik snap er niks meer van, ben nu al 1 week & 3 dagen overtyd:(:(..

17. selena24

wat vervelend zeg:x, Ik zou naar de ha gaan en een bloedtest laten afnemen. Sterkte met geduld hebben, hoop voor je dat het toch nog positief uitkomt straks!

18. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Bedankt voor je snelle reactie Selena,

Ja ik baal echt:(.. het is zo frustrerend..heb wel symptomen maar kryg elke keer negatief...maarja morgen maar eens de ha bellen:(

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Proumama: Mag ik vragen hoe lang je al gestopt bent met de pil? Want het kan ook zijn dat je cycles gewoon ontregeld is. Dat komt bij heel veel vrouwen voor. Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid, want dit is ook niet prettig. Knuffel voor jou!

X

20. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    HAllo Allemaal.

Ik zit hier nog steeds te wachten op mijn ongie.
    Helaas echt niet zwanger want met zo`n late ei hebben we met klussen geen rekening gehouden. Hoop dat het zo snel mogelijk komt want dan kunnen we verder. Cyclus is dus helemaal van slag na MA.
    Hoe is bij jou Proud mama?

Deel Deze Pagina