wie ook nod 6 feb

Discussion in 'Zwanger worden' started by essiegio, Jan 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samba

Samba Bekend lid

Dec 5, 2009
    659
    0
    0
    hier idd ook plof buikje...:$.. voor de rest nergens last van!!! steekjes onder in mijn buik ook weg.

leuk om alle berichtjes hier te lezen.
    Good luck lady's :)

2. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Een gebroken vinger.. Auts.. Dat moet zeer gedaan hebben .

Hier ook 1 met een 'plof' buik :D Verder emotioneel en met vlagen misselijk,maar ja.
    Moet het echt afwachten.. Ik kan niet echt zeggen dat ik me verder zwanger voel ofzo :D

3. Mir27

Mir27 Actief lid

Oct 4, 2009
    306
    1
    0
    Hello aankomende moeders!

Mag ik ook meedoen met mijn Nod op 10 feb?
    Ik heb denk gister me eisprong gehad.. pfff hele avond steken en kramp gehad! Toen hebben we meteen effe geklust want je weet het maar nooit.
    Vind het altijd maar een raar gevoel als de "vruchtbare"dagen er weer op zitten.
    Dan hoop ik dat we het goed gedaan hebben enzo... hahahahahaa
    En dan nu weer afwachten en hopelijk een alchoholvrije carnaval!

4. rachell

rachell Actief lid

Sep 2, 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Oohh iedereen ook met die plof buikjes haha !;)

Ik ben echt misselijk.. ik heb savonds last van mn buik..
    Ik ben ook slecht in orde ,dus weet niet of het daar van komt.
    Maar ik zit pas (volgens FF ) op 4 dpo .. Dan kan ik toch niet zw verschijnselen hebben ?? :O

Ik ga werken till 20:00 ! Pffff
    Ik lees vanavond alles wel weer even door !!

Succes iedereen !! ;)
    Zou toch geweldig zijn als we allemaal een positieve test hebben ;)

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    heee dames.. !.. alles goed.. :) ..
    hier wel ga zo ff langs moeders.. !
    maar goed
    ff een miss domme vraag
    maar
    wanneer vindt die innestelingsbloeding plaats?

gr lovepeet

6. Stimpy79

Stimpy79 Lid

Jan 26, 2010
    97
    0
    0
    NULL
    Hoi,

Niet bij iedereen is er een bloeding, in mijn vorige zwangerschap heb ik geen bloeding gehad. Ik zou vandaag mijn innesteling moeten hebben, volgens schema. Heb wel wat buikpijn vandaag en ben wat misselijk, maar ik ga er niet vanuit dat het zover is want dat dacht ik vorige maand ook.

Trouwens hoe krijg je zo'n leuke banner onder je berichten.

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

Jan 19, 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heeeey meiden,
    Wat een onzettende rot dag vandaag. Op mijn werk moeten spugen. Misselijk en totaal niet lekker in mijn vel. Voel me niet zwanger ofzo. Maar ja er zijn zoveel zieke mensen op het moment buitengewoon. Ik sta ook beetje zweverig op mijn benen en heb wel gewoon gegeten. Wel heel grappig om te zien dat we bijna allemaal op dit moment ergens last van hebben. Gelukkig ben ik niet alleen kan ik me optrekken aan jullie. Maar ik werk in de thuiszorg en de clienten zijn vaak ook ziek en aangezien ik best vatbaar baar, komt er misschien wel gewoon een griepje aan!

Maar meiden wat zou het leuk zijn als we positief testen deze maand! Dan kan ons geluk nie meer op!

Hou me op de hoogte!

Liefs, x

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Enjoyllive : Hier nog 1 die ziek thuis zit.. Idd wel typisch dat we allemaal ergens last van hebben ;)

Ik ben ook erg benieuwd,hopelijk zullen er vele zwanger testen!

Stimpy : Als je op de balk van forum kijkt,zie je een item staan met : Banners, daar moet je op klikken ;)

9. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Hallo allemaal! Leuk om te lezen zo, we zijn toch allemaal ongeveer even ver. Nog maar een weekje wachten dames..

10. rami

rami Lid

Dec 17, 2009
    75
    0
    0
    we hebben eigen kleding en schoenen winkels en hou
    Antwerpen
    mijn NOD is 4 februarie, maar heb vandaag koorts en sinds gister avond hoofdpijn
    al twee dagen achter een gerommel in mn onderbuik
    spannnnnnnend de week duurt zo lang.

11. Yolandake

Yolandake Actief lid

Oct 29, 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hier ook nog 1tje met normaal nod op 6 feb maar nu denk ik zelf mein ei gehad te hebben op 18 jan en denk ik op 22 jan innesteling
    temp gaat mooi omhoog dus ben benieuwd naar de komende dagen
    voel ni veel , alleen veel plassen en voel me heel moe maar kan toch ni slapen
    sinds 2 dagen een vettige huid en snel vettig haar en word steeds zweten wakker , dit heb ik normaal alleen in de zomer haha
    ook voel ik sinds de 22ste kleine steekjes links en rechts naar de lies op

pfffffff da wachten duurt echt lang he dames
    ik wens jullie allemaal 2 roze streepjes x

12. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    18 jan ei en 22 jan innesteling is wel héél snel hoor.. Niet om lullig te doen maar het duurt toch 5 tot 10 dagen na de eisprong. Nu zijn er altijd uitzonderingen natuurlijk (gelukkig maar) en dat hoop ik voor je, zeg het alleen maar zodat je niet al te teleurgesteld bent als het niet zo mocht zijn(als slag om de arm zeg maar ;))

13. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

Jan 28, 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hallo meid

Mag ik mij hier aansluiten? Wij zijn bezig voor ons 2e kindje. Heb 2 maanden geleden een miskraam gehad met 11 weken en ben er nu weer klaar voor om opnieuw te beginnen. Ik mag rond 14 februari weer testen. voel me nog niet anders. Zaterdag als het goed is mijn vruchtbaarste dag :) dus we gaan ervoor

14. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

Jan 19, 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Marjolien25: Natuurlijk mag je aansluiten klets maar gezellig mee hoor hihi!

Hier een voorbeeld misschien hebben jullie er wat aan! Ik doet dit altijd op www.predictor.nl en dan online biologische klok! Is heel makkelijk om alles uit te rekenen!

Laatste menstruatie: 8 januari 2010Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 21 januari 2010Eisprong dag: 22 januari 2010Innesteldag: 27 januari 2010 Positieve bloedtest mogelijk 1 februari 2010Positieve thuistest mogelijk 5 februari 2010

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    heee hallo dames..
    bedankt nog voor het antw.
    maar ik vindt het allemaal maar raar.!
    25/26ste zou me ei zijn ..
    en had ik idd ook van dat slijm en had ik echt me ei gevoeld..
    alleen nu .. heb ik hetzelfde gevoel :S:S

hoe kan dat

16. Samba

Samba Bekend lid

Dec 5, 2009
    659
    0
    0
    Hallo hoe is het met iedereen?
    Hier nergens last van!
    @lovepeet. Ik heb niet eens slijm gezien die ik zou moeten definiëren als slijm uit de vruchtbare periode:(.
    Ik hou vooral nog de standaarden aan van een cyclus van 27 dagen en hoop dat dit voldoende is:).
    Welstrusten
    Houdoe! En laat je niet gek maakuuh!!!

17. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Nou ik ben weer terug op 6 feb! FF heeft nav mijn temperatuur mijn eisprong weer verplaatst (hoop dat dat nu klaar is ;)) Aftellen tot 6 feb is nu écht begonnen!

18. rachell

rachell Actief lid

Sep 2, 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Dag Iedereen !! :D

Ooh Ik heb gister gewerkt ik was ecth zooooooo ziek !
    En ik moest in vallen voor iemand voor koopavond. en vond het lullig omdat verder niet anders kon ,.. Pfff IK was thuis ik heb gehuild als een klein kind voelde me zoo k*t..!
    Nu gaat wel beter.. gelukkig !

Heeeft iedereen als het idee dat je innesteling he bt of hebt gehad ?? Ik ben sochtends wat misselijk, maar ik heb het idee dat dat echt niet kan .. kan toch ook nie !:eek:
    ik had gister avond echt het idee dat ik vandaag ongi zou worden .. ik had zo'n kramp :S

@ Juju hoe kan dat dan ?? dat FF je ei weer veranderd ??

19. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Deze maand rare temp gehad.
    Innesteling is 5 tot 10 dagen na je ei.

20. rachell

rachell Actief lid

Sep 2, 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    #80 rachell, Jan 29, 2010
    Last edited: Jan 29, 2010
    @ Juju : Haha jaa ofniet .. lekker schommeld !
    maar jou lutalefase ( ofzo ) was ,maar 10 dagen toch /

@ DaphneenEstelle : Jaa dat heb ik dus ook ... ik weet dat ik erg wel last van heb .. maar ik vat het niet samen met zw zijn .. dat kan toch ook niet ..! De teleurstelling is altijd zo groot dan ..

even herhaling kijken gtst ;P

Share This Page